Fleet Business #8

κτη λύση: «Η AlphaRental είναι παρού- σα σε 10 αγορές, με 10.000 οχήματα. Οι ευέλικτες λύσεις είναι ασφαλώς κάτι στο οποίο θα επικεντρωθούμε το 2022 και μετά». u ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ «Η φετινή χρονιά ήταν εκπληκτική όσον αφορά στην υιοθέτηση EV. Το πρώτο εξάμηνο, το 26% των συνολι- κών παραγγελιών μας ήταν ηλεκτρικά οχήματα, τόσο BEV όσο και PHEV. Αυ- τό είναι διπλάσιο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο», είπε ο κ. Albertsen. «Η φιλοδοξία μας Move2025 προέβλεπε να ανέλθουν στο 30% έως το 2025, οπότε μάλλον θα προσαρμόσουμε τον στόχο μας συντομότερα». «Θα επιτύχουμε κι εμείς περισσό- τερα από όσα προβλέπει το σχέδιό μας για το 2025», πρόσθεσε ο κ. Van Groenendael. «Βρισκόμαστε στο 30%, εκ των οποίων 10% BEV και 20% PHEV. Πριν από μισό χρόνο, δεσμευ- τήκαμε να φυτεύουμε ένα δέντρο για κάθε παραγγελία EV. Έχουμε φυτέψει 70.000 δέντρα μέχρι σήμερα». «Η Alphabet το 2021 καλύπτει μέχρι στιγμής το 25% με ηλεκτρικά μοντέλα, εκ των οποίων περίπου το ένα τρίτο εί- ναι BEV», συμπλήρωσε ο κ. Lessacher. u COP26 Λαμβάνοντας υπόψη τις προσπάθειες στη διάσκεψη της Γλασκώβης, τι προ- τάσεις έχουν οι μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες leasing στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής; Albertsen: «Δεσμευόμαστε να μειώ- σουμε τις εκπομπές CO 2 των στόλων πελατών μας κατά 40% έως το 2025. Και πάλι, φαίνεται πως θα πετύχουμε αυτόν τον στόχο νωρίτερα και πως θα μπορέσουμε να τον αυξήσουμε. Ένας από τους τρόπους για να πραγματο- ποιηθεί αυτό είναι μέσω της επένδυ- σής μας στην Skipr, που θα προσφέρει στους πελάτες πολυτροπικές επιλογές μετακίνησης». Van Groenendael: «Προσπαθούμε να μειώσουμε τις εκπομπές CO 2 σε ετή- σια βάση και να αντισταθμίσουμε τις ποσότητες που εξακολουθούμε να εκπέμπουμε. Και διαβουλευόμαστε με τους πελάτες για να τους βοηθήσου- με να μειώσουν τις εκπομπές τους. Η Arval βραβεύθηκε από την Ecovadis, σε αναγνώριση της σοβαρότητας των προσπαθειών μας μείωσης εκπομπών». Lessacher: «Συμβουλευόμαστε εμπει- ρογνώμονες εκπομπών άνθρακα, αλ- λά και τους πελάτες μας. Διδάσκονται από εμάς, αλλά και εμείς από αυτούς. Οφείλω να συγχαρώ κάποιους από αυτούς για τα αποτελέσματά τους. Πι- στεύουν σε αυτό και είμαστε πρόθυ- μοι να λάβουμε υπόψη όσα μπορούν να μας διδάξουν». u ΨΗΦΙΑΚΉ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ Albertsen: «Έχουμε επενδύσει πολλά στην ψηφιοποίηση και είναι αμοιβαία επωφελής. Δημιουργούμε καλύτερες μετακινήσεις πελατών και λαμβάνου- με πολύ περισσότερα δεδομένα, τα οποία μας βοηθούν να αποκτήσου- με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Αλλά αντιλαμβανόμαστε πως δεν γεννηθήκαμε ψηφιακοί. Η διαχείριση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ διαφορετική. Έτσι, αναβαθμίζουμε το δυναμικό μας και προσελκύουμε νέα ταλέντα». u ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ Van Groenendael: «Η έρευνά μας διαπίστωσε ότι το 81% των εταιρει- ών χρησιμοποιούν τηλεματική ή θα το πράξουν τα επόμενα δύο χρόνια. Υπάρχουν σαφή οφέλη: καλύτερη ασφάλεια οδηγού, χαμηλότερο κό- στος καυσίμων, μειωμένο CO 2 , βελτι- ωμένη εταιρική υπευθυνότητα». u ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ Lessacher: «Η αυτονομία δεν είναι του άμεσου ενδιαφέροντός μας, όπως πι- στεύουν κάποιοι. Δεν βλέπω την προ- στιθέμενη αξία». Albertsen: «Δεν θα υπάρξει πλήρης αυτονομία βραχυπρόθεσμα. Ασφα- λώς όχι σε πέντε χρόνια, ίσως ούτε σε 10 χρόνια. Θα συμβεί τελικά, αλ- λά μάλλον θα έχω συνταξιοδοτηθεί μέχρι τότε. Αυτό που προβλέπω να συμβαίνει νωρίτερα, είναι τα ιπτάμενα αυτοκίνητα. Αποτελούν ευκολότερη πρόταση και κάποιοι πελάτες μας εν- διαφέρονται. Και η πολιτική μας είναι: αν μπορεί να μετακινηθεί, μπορούμε να το μισθώσουμε». Van Groenendael: «Πειραματιζόμαστε με ένα αυτόνομο λεωφορείο που με- ταφέρει τους εργαζόμενούς μας από το σιδηροδρομικό σταθμό στα κεντρι- κά μας και πίσω. Είναι πολύ ενδιαφέ- ρον πείραμα». Συντονιστής του panel ο Steven Schoefs Giacomo Carelli, FCA Bank Sabine Pannetrat, Stellantis Yves Helven - Ovidrive, Wim Galbusera - BDO, Jack Knol - Capgemini 55 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=