
Η Opel εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει το Leapmotor B10 στη γκάμα της στην Ευρώπη, κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει το πρώτο κινεζικής σχεδίασης αυτοκίνητο που θα λανσάρει η Stellantis με νέο σήμα, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.
Σύμφωνα με πληροφορίες ξένων μέσων, η Opel αξιολογεί σχέδια για να πουλήσει το ηλεκτρικό compact SUV B10 με το δικό της σήμα από το 2026.
«Δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση, αλλά θα ήταν μια ενδιαφέρουσα ευκαιρία να προσφέρουμε ένα καλά εξοπλισμένο και οικονομικά προσιτό ηλεκτρικό όχημα στην κατηγορία των compact SUV», ανέφερε πηγή.
Η παραγωγή του B10 αναμένεται να ξεκινήσει το 2026 σε εργοστάσιο της Stellantis στην Ισπανία, πιθανότατα στη Σαραγόσα, όπου σήμερα κατασκευάζονται τα Opel Corsa, Opel Mokka και Citroën C3 Aircross.
Η Leapmotor ήδη διαθέτει το B10 στην Ευρώπη, εισαγόμενο από την Κίνα. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει και μια έκδοση με range extender (επεκτάτη αυτονομίας) το επόμενο έτος, αν και δεν είναι σαφές αν αυτή η εκδοχή θα παραχθεί επίσης στην Ισπανία.
Η παραγωγή του B10 στην Ισπανία θα επιτρέψει στη Leapmotor να αποφύγει τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, οι οποίοι ανέρχονται σε 20,7% επιπλέον επί του ήδη υπάρχοντος 10% εισαγωγικού δασμού της ΕΕ.
Το κινεζικής κατασκευής B10 προσφέρεται σήμερα στη Γερμανία ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή εκκίνησης 29.900 ευρώ.
Ένα B10 που θα παράγεται στην Ισπανία εκτιμάται ότι θα μπορούσε να πωλείται σε χαμηλότερη τιμή και να αποτελέσει ισχυρό ανταγωνιστή στην ευρωπαϊκή κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV, την οποία ηγούνται τα VW ID.4, Skoda Elroq και Kia EV3. Ωστόσο, μια έκδοση με το σήμα της Opel θα μπορούσε να ανταγωνιστεί και το ίδιο το Opel Frontera.












