Η BYD αντέδρασε στη βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο» που έδωσε ο Euro NCAP στο Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης του ATTO 3 το 2024.

Το Intelligent Cruise Control – η ονομασία της BYD για το σύστημα Επιπέδου 2 – αξιολογείται πλέον ως «Καλό» για τα πιο πρόσφατα οχήματα, ενώ τα παλαιότερα μοντέλα έχουν βελτιωθεί. Τον Οκτώβριο του 2024, ο Euro NCAP προειδοποίησε τους καταναλωτές ότι το Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης του ATTO 3, μοντέλου έτους 2022, παρουσίαζε τόσο σοβαρές ελλείψεις ώστε το όχημα έλαβε τη βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο».

Κατά την αξιολόγηση, οι ειδικοί ασφαλείας διαπίστωσαν ότι το Intelligent Adaptive Cruise Control του ATTO 3 απέτυχε να ανταποκριθεί σωστά κατά την προσέγγιση άλλων αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών και δεν έλαβε τις κατάλληλες ενέργειες όταν ο οδηγός παρέμενε αδρανής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το ATTO 3 να συγκεντρώσει μόλις 55% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και μόνο 35% στην «Εφεδρική Ασφάλεια».

Στη συνέχεια, του αποδόθηκε η πρώτη στην ιστορία του οργανισμού βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο». Η BYD πλέον προχώρησε σε ενέργειες για την αντιμετώπιση αυτών των αδυναμιών.

Για το ATTO 3 μοντέλου 2022, η BYD διέθεσε αναβάθμιση λογισμικού over-the-air. Μετά την αναβάθμιση, τα οχήματα αυτά θα λάμβαναν τη βαθμολογία «Μέτριο» από τον Euro NCAP, με σκορ 60% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και 72% στην «Εφεδρική Ασφάλεια».

Τα μοντέλα έτους 2025 εξοπλίζονται με εντελώς νέο Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης, το οποίο έλαβε από τον Euro NCAP τη βαθμολογία «Καλό», συγκεντρώνοντας 67% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και 80% στην «Εφεδρική Ασφάλεια».

Προηγούμενο άρθροMazda EZ-60 κάτω από 17.000 δολάρια
Επόμενο άρθροValeo: Παραγγελίες €9 δισ. για οχήματα με λογισμικό