Ο νέος CEO της Hyundai Europe, Xavier Martinet, έχει θέσει έναν δύσκολο στόχο.

Θέλει ο νοτιοκορεάτικος κατασκευαστής αυτοκινήτων, που ήταν η 9η μάρκα σε πωλήσεις όγκου στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο, να ξεπεράσει κάποιες από τις κορυφαίες μάρκες της περιοχής, RenaultDacia, Skoda κα, μέσα στα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια.

Ο Martinet, που ανέλαβε καθήκοντα στη Hyundai την 1η Ιανουαρίου μετά τη θητεία του ως επικεφαλής μάρκετινγκ στη «low-cost» μάρκα της Renault, δήλωσε ότι για να γίνει η Hyundai μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες στην Ευρώπη, πρέπει να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά εταιρικών στόλων.

Παράλληλα, παρουσίασε τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Hyundai και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο παραγωγής ενός ακόμα μοντέλου όγκου στην Ευρώπη. Κατά τον ίδιο, οι αγοραστές EV είναι πολύ ενημερωμένοι και πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες. «Για τη Hyundai αυτό είναι ευκαιρία, γιατί έχουμε κορυφαία EV τεχνολογία.»

Προηγούμενο άρθροHongqi: 15 μοντέλα έως το 2028
Επόμενο άρθροEuro NCAP: Το firefly πεντάστερο