Ο Όμιλος Renault κατέγραψε αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 (+1,3% σε σύγκριση με το 2024), φτάνοντας τις 1.169.773 πωλήσεις οχημάτων.

Διεθνώς, η μάρκα Renault σημείωσε άνοδο 16,3%, χάρη στην εμπορική επιτυχία των πρώτων μοντέλων του «International Game Plan».

Στην Ευρώπη, παρά τη μείωση της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων (PC) κατά 1,0%, ο Όμιλος σημείωσε αύξηση 5,4%, φτάνοντας τις 708.106 ταξινομήσεις οχημάτων. Τα Sandero και Clio ήταν τα δύο κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα.

  • Renault: 394.278 PC (+8,4%). Η Renault ανεβαίνει μία θέση και γίνεται Νο2 στην Ευρώπη (PC+LCV). Το Clio είναι το πρώτο σε πωλήσεις όχημα (PC+LCV) στην Ευρώπη, σε όλα τα κανάλια.
  • Dacia: 308.957 PC (+1,1%). Η Dacia διατηρεί τη θέση της στο ευρωπαϊκό βάθρο των λιανικών πωλήσεων. Παρά την πτώση της αγοράς, το Sandero παραμένει το πρώτο σε πωλήσεις όχημα σε ιδιώτες από το 2017.
  • Alpine: 4.871 PC (+89,8%). Το μοντέλο A290 ενίσχυσε τις πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Η Alpine διατηρεί την ηγεσία της στην Ευρώπη στην αγορά διθέσιων σπορ κουπέ με τη σειρά A110.

Στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV), η οποία μειώθηκε κατά 13% στην Ευρώπη, η Renault σημείωσε μείωση 29% το πρώτο εξάμηνο του 2025, εν αναμονή της πλήρους διαθεσιμότητας της νέας γκάμας Master. Ωστόσο, διατηρεί τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη.

Εμπορική πολιτική με έμφαση στη δημιουργία αξίας έναντι του όγκου πωλήσεων:

  • Εστίαση στο πιο αποδοτικό κανάλι, τους λιανικούς πελάτες, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 56% των πωλήσεων. Σε αυτό το κανάλι, που δέχεται αυξημένες εμπορικές πιέσεις τους τελευταίους μήνες, το μείγμα του Ομίλου Renault βρίσκεται πάνω από 15 μονάδες υψηλότερα από τον μέσο όρο της αγοράς, με 4 οχήματα του Ομίλου στις 10 πρώτες θέσεις σε πωλήσεις.
  • Αυστηρή προσέγγιση στις υπολειμματικές αξίες των οχημάτων, 4 έως 13 μονάδες πάνω από τους ευρωπαίους ανταγωνιστές.
  • Ισχυρό βιβλίο παραγγελιών στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί σε περίπου δύο μήνες προβλεπόμενων πωλήσεων στο τέλος Ιουνίου 2025.

Ενεργειακή μετάβαση: ολοκληρωμένη προσφορά για τις ανάγκες της αγοράς

Το μερίδιο των εξηλεκτρισμένων οχημάτων του Ομίλου αυξήθηκε κατά πάνω από 15 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας σχεδόν το 44% των πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του 2025 (συμπεριλαμβανομένου 12,3% αμιγώς ηλεκτρικών):

  • Για τη Renault, 59% των οχημάτων που πωλήθηκαν είναι εξηλεκτρισμένα. Σχεδόν 1 στα 2 είναι υβριδικό (HEV) (+36,2% σε σύγκριση με H1 2024). Η Renault είναι 2η μάρκα στην αγορά υβριδικών (HEV) στην Ευρώπη. Τα 100% ηλεκτρικά αντιπροσωπεύουν πάνω από 16% των πωλήσεων (+57% σε σύγκριση με H1 2024), με βασικό μοχλό το Renault 5 E-Tech, που ηγείται στην Ευρώπη στην κατηγορία B-segment EV.
  • Για τη Dacia, το 23,5% των πωλήσεων είναι εξηλεκτρισμένα. Το ποσοστό των υβριδικών έφτασε το 17,2%, αυξημένο κατά 11,8 μονάδες σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2024, κυρίως χάρη στην επιτυχία του Duster.
  • Τα ηλεκτρικά οχήματα της Alpine αντιπροσωπεύουν το 76% των πωλήσεων της μάρκας, χάρη στο A290 που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2024.

Λανσαρίσματα νέων μοντέλων το 2025

Ο Όμιλος λανσάρει 7 νέα μοντέλα μέσα στο 2025, μεταξύ των οποίων τα:

  • Renault 4 E-Tech (ηλεκτρικό)
  • Dacia Bigster
  • Alpine A390 (για την Ευρώπη)
  • Boreal (για τις διεθνείς αγορές)

Επιπλέον, προγραμματίζονται δύο ανανεώσεις μοντέλων (facelifts):

  • Renault Austral
  • Renault Espace

Η μάρκα Renault θα παρουσιάσει επίσης τα Grand Koleos και Kardian σε νέες αγορές.

Προηγούμενο άρθροΗΠΑ – ΕΕ: Συμφωνία δασμών 15% σε ευρωπαϊκά προϊόντα – Περιλαμβάνει και τα αυτοκίνητα (upd)
Επόμενο άρθροStellantis: Η ευρωπαϊκή «to-do list» του CEO – Προτεραιότητα η ενίσχυση των πωλήσεων