Η Audi αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) σε κρίσιμους τομείς της επιχείρησης, με στόχο την πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού της – τόσο στις εσωτερικές διαδικασίες όσο και στην εμπειρία των πελατών με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Η μεγαλύτερη πρόοδος καταγράφεται αυτή τη στιγμή στους τομείς της παραγωγής και των logistics. Εκεί, η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης εξοικονομεί χρόνο και κόστος, ενώ – όπως επισημαίνει ο Gerd Walker, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Παραγωγή και τα Logistics.

Η Audi υλοποιεί σήμερα περισσότερα από 100 έργα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης, στα εργοστάσιά της. Οι εφαρμογές αυτές εντάσσονται σταδιακά στις διαδικασίες της σειριακής παραγωγής και επεκτείνονται μεθοδικά. Η παρούσα εστίαση αφορά κυρίως στην υποστήριξη του ποιοτικού ελέγχου, καθώς και τη δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη (generative AI).

Η εταιρεία αξιοποιεί στρατηγικά τον τεράστιο όγκο δεδομένων που παράγεται καθημερινά στα εργοστάσιά της – με την παραγωγή να αποτελεί τον τομέα με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση πληροφοριών σε όλη την εταιρεία. Ήδη έχουν καταγραφεί εκατοντάδες petabytes, ενώ κάθε ημέρα προστίθενται χιλιάδες gigabytes νέων δεδομένων.

Χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η Audi αξιοποιεί τα data με αυξημένη αποτελεσματικότητα, επιταχύνοντας τη μετάβαση προς το 360factory – το πλήρως διασυνδεδεμένο, καινοτόμο και βιώσιμο μοντέλο παραγωγής του μέλλοντος. Σημαντικό:  Η Audi αξιοποιεί πλέον δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη (generative AI) για την επεξεργασία και αξιολόγηση προσφορών στο πλαίσιο των διαγωνιστικών της διαδικασιών.

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • Audi
Προηγούμενο άρθροVW ID.3: Μεγάλη αντοχή της μπαταρίας
Επόμενο άρθροStellantis: Stop στο project του υδρογόνου