
Η Honda Motor Co. εγκαταλείπει τον μακροχρόνιο συνεργάτη της General Motors προκειμένου να προχωρήσει μόνη της στην ανάπτυξη και την κατασκευή του δικού της συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου επόμενης γενιάς.
Η ιαπωνική εταιρεία προανήγγειλε το επερχόμενο σύστημα κυψελών καυσίμου της στις 19 Φεβρουαρίου στη Διεθνή Έκθεση Hydrogen & Fuel Cell Expo στο Τόκιο. Επιτυγχάνει διπλάσια αντοχή και τριπλάσια ογκομετρική πυκνότητα ισχύος με το μισό κόστος του τρέχοντος συστήματος που αναπτύχθηκε με την GM και παράγεται στις Η.Π.Α.
Η Honda δήλωσε είπε ότι η μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος, ένα μέτρο της ποσότητας ενέργειας που προκύπτει ανά μονάδα όγκου, επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο συμπαγές, ώστε να μπορεί να ταιριάζει με ευελιξία σε διαφορετικές διατάξεις. Η συνολική ισχύς εξόδου είναι 150 kW, από 78 kW της κοινής μονάδας με την GM. Kατά το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου 2028, η Honda έκανε γνωστό ότι θα αρχίσει να κατασκευάζει το νέο, εσωτερικό σύστημα κυψελών καυσίμου στην Ιαπωνία σε ένα νέο εργοστάσιο που κατασκευάζεται στη Μόκα, μια πόλη βόρεια του Τόκιο στην επαρχία Tochigi. Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο χώρο ενός παλιού, αχρησιμοποίητου εργοστασίου κινητήρων.