Η Stellantis επιβεβαίωσε τη 2η θέση της στην αγορά επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ, κλείνοντας το 2024 με μερίδιο αγοράς 17,1% και ισχυροποιώντας τις δυνάμεις της.
Η χρονιά που πέρασε αποτέλεσε ένα ακόμη ορόσημο για τη Stellantis, όσον αφορά τη μετάβασή της στο εξηλεκτρισμό, έναν από τους ακρογωνιαίους λίθους του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030. Με μερίδιο αγοράς 12,1% στα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV)και 5 επιβατικά μοντέλα στο Top 10 του segment B, αλλά και N° 1 στα επαγγελματικά BEV με μερίδιο 31,7%.
Οι μάρκες της Stellantis, μεταξύ των οποίων η FIAT και η Opel γιόρτασαν την 125η επέτειό τους, παρουσίασαν 27 νέα μοντέλα σε παγκόσμιο επίπεδο. Πχ, η Νέα Lancia Ypsilon, που συμβολίζει την Αναγέννηση της μάρκας Lancia ή η Alfa Romeo Junior, με την οποία η εταιρεία επιστρέφει στο segment Β, το πιο σημαντικό στην Ευρώπη. Ή τα Citroën C3 και C3 Aircross, 100% ευρωπαϊκά μοντέλα, που λανσαρίστηκαν σε πολύ ανταγωνιστική τιμή, κάτω από 24.000 ευρώ (για το Citroën ë-C3), και τα νέα Peugeot E-3008 και E-5008 τα οποία, στις Long Range εκδόσεις τους, προσφέρουν αυτονομία 700 και 668 χλμ αντίστοιχα.
Η τόλμη, η τεχνολογική καινοτομία και οι αισθητικές επιλογές οδήγησαν τα προϊόντα της Stellantis να λάβουν πάνω από 50 διεθνή βραβεία το 2024, τα οποία απονέμονται από ειδικευμένες επιτροπές από όλο τον κόσμο.