O επικεφαλής της Ford Γερμανίας, Christian Weingärtner, διορίστηκε αντιπρόεδρος της «ευρωπαϊκής επιχειρηματικής μεταμόρφωσης» της εταιρείας.
Ο Weingärtner, 42 ετών, θα είναι υπεύθυνος για τον μετασχηματισμό των εργασιών της Ford στην Ευρώπη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των επιβατικών αυτοκινήτων και των επαγγελματικών. Θα αναφέρεται απευθείας στον Οικονομικό Διευθυντή της Ford, John Lawler. Ο Jon Williams παραμένει ο επικεφαλής του τμήματος επιβατικών αυτοκινήτων της Ford στην περιοχή, με τον Hans Schep να επιβλέπει τα επαγγελματικά οχήματα, ανέφερε η εταιρεία. Ο Christoph Herr, 42 ετών, αναλαμβάνει επικεφαλής της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Αυστρίας.
Επιλογή της Διοίκησης είναι να εξαρτηθεί λιγότερο από μικρότερα μαζικής παραγωγής επιβατικά και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην πιο κερδοφόρα γκάμα των SUV.
Η εταιρεία έχει διακόψει τις γραμμές παραγωγής πολλών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του πάλαι ποτέ δημοφιλούς Fiesta, του μεσαίου/μεγάλου μεγέθους Mondeo και ολόκληρης της σειράς minivan. Φέτος η Ford θα σταματήσει επίσης να διαθέτει το επίσης δημοφιλές για δεκαετίες Focus, κατεβάζοντας τους διακόπτες στο εργοστάσιό του Saarlouis (Γερμανία).
Την ίδια ώρα, σκοπεύει να περικόψει 4.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη έως το 2027.
Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, Explorer και Capri, που βασίζονται και τα δύο στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen, κυκλοφόρησαν εν μέσω επιβράδυνσης της ευρωπαϊκής αγοράς EV.
Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της Ford στις αγορές της ΕΕ, της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου μειώθηκαν κατά 17% στις 395.611 μονάδες τους πρώτους 11 μήνες του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης ACEA. Το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε στο 3,3% από 4,1% την αντίστοιχη περίοδο του 2023.