Η Porsche 911 Targa 4 GTS είναι η νέα γενιά του δημοφιλούς σπορ αυτοκινήτου -πιο ισχυρή και οπτικά διακριτική και με καλύτερη δυναμική οδήγησης από ποτέ.
Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 480 ίππους, είναι 30 ίππους πιο δυνατός από την τρέχουσα 911 Carrera S και την προηγούμενη 911 GTS. Πέντε εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από 140.981 ευρώ στη Γερμανία.
Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche διπλού συμπλέκτη (PDK) ή ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, καθώς και η ειδική ανάρτηση GTS με Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης από την 911 Turbo, περιλαμβάνονται στο τεχνολογικό πακέτο. Το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και έχει ανώτερη συμπεριφορά στον δρόμο.
Η δυναμική οδήγηση θα βελτιωθεί περαιτέρω με το πακέτο Lightweight Design, διαθέσιμο στο GTS για πρώτη φορά, που εξοικονομεί βάρος έως και 25 κιλά.
Η τελευταία γενιά Porsche Communication Management (PCM) φέρνει πολυάριθμες βελτιώσεις στη λειτουργία και τη συνδεσιμότητα της Porsche 911 Targa 4 GTS.
Ο υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος flat-six στη νέα 911 GTS αποδίδει 480 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 57,8 χλγμ., αύξηση 2,2 χλγμ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το τυπικο τεστ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,3’’ στην 911 Carrera 4 GTS Coupé με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Είναι τρία δέκατα ταχύτερη από την προκάτοχό της. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων με ιδιαίτερα μικρή απόσταση μεταξύ των σχέσεων είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα 911 GTS ως εναλλακτική λύση στο PDK. Απευθύνεται στους λάτρεις της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η ανάρτηση της Porsche 911 Targa 4 GTS προέρχεται από την 911 Turbo, τροποποιήθηκε για την GTS και ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης. Χάρη στο στάνταρ Porsche Active Suspension Management (PASM), τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με ταχύτατα, αναφέρει η μάρκα. Στα Coupé και Cabriolet, το PASM είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με το σπορ πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 10 χιλ.