Με το συμπαγές SUV Grecale και εστίαση στην ηλεκτροκίνηση, η Maserati επιδιώκει είσοδο στην αχαρτογράφητη περιοχή της ευρωπαϊκής αγοράς στόλου.
Ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, Bernard Loire, αποκάλυψε τα σχέδια της πολυτελούς μάρκας της Modena, που επιχειρεί να εισέλθει σε εταιρικούς και leasing κύκλους, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα 2021.
«Είναι γεγονός πως δεν είμαστε ισχυροί διεκδικητές της αγοράς B2B. Για να είμαι ειλικρινής, δεν διαθέτουμε σχεδόν καθόλου μερίδιο σε αυτήν. Αναγνωρίζουμε όμως πως αποτελεί πολύ σημαντική κατηγορία στην Ευρώπη. Με την Grecale πιστεύουμε ότι διαθέτουμε σημαντικό πλεονέκτημα», δήλωσε ο Bernard Loire.
Η Grecale κατατάσσεται κάτω από το SUV Levante, το πλέον ευπώλητο της Maserati και θα παρουσιαστεί επίσημα αυτή την εβδομάδα. Αλλά ο στόχος δεν είναι να ανταγωνιστεί τα αγαπημένα των στόλων όπως η BMW X3 ή το Audi Q5. «Η Maserati δεν απευθύνεται στους μεγάλους στόλους», συνέχισε ο κ. Loire. «αλλά στους μεσαίους. Τα αυτοκίνητά μας απευθύνονται σε ιδιοκτήτες εταιρειών, επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη». Παράλληλα, αποκάλυψε κάποιες επιδιώξεις: «Στο μέλλον, η αγορά B2B θα αντιπροσωπεύει 15% – 20% των πωλήσεών μας, χάρη στην Grecale».
Ο κ. Loire ανέφερε πως η στρατηγική στόλου θα ανοίξει νέες αγορές στην Ευρώπη. «Πρέπει να επεκταθούμε σε μέρη της Ευρώπης όπου δεν έχουμε πρόσβαση σήμερα, όπως οι σκανδιναβικές χώρες, η Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Σήμερα, η φορολογία σε αυτές τις περιοχές δεν μας ευνοεί. Αλλά αύριο θα είναι μαζί μας».
Στα σχέδια ηλεκτροκίνησης της εταιρείας περιλαμβάνεται πλήρης γκάμα EV με το σήμα Folgore Maserati έως το 2025. «Είμαστε η πρώτη μάρκα πολυτελείας που επιτυγχάνει κάτι τέτοιο», σχολίασε ο CEO, Davide Grasso. Το τελευταίο μοντέλο κινητήρα εσωτερικής καύσης θα κυκλοφορήσει το 2030.
Η ηλεκτροκίνηση έπαιξε ήδη ιδιαίτερο ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας πέρυσι, με αύξηση πωλήσεων κατά 41%. Οι υβριδικές εκδόσεις των Levante και Ghibli οδήγησαν σε μεγάλο βαθμό σε ανάκαμψη, έναντι των ζημιών του 2020.