Η Hyundai Motor Group ανακοίνωσε επένδυση ύψους 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την τεχνολογία υδρογόνου έως το 2030. Η επένδυση θα οδηγήσει στην παραγωγή 500.000 αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου με τα εμπορικά σήματα Hyundai και Kia.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης την παραγωγή 200.000 επαγγελματικών οχημάτων ετησίως, συμπεριλαμβανομένων drones, σκαφών, σιδηροδρομικού υλικού και περονοφόρων οχημάτων.

Το σχέδιο FCEV Vision 2030 της νοτιοκορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμβάνει το άνοιγμα ενός δεύτερου εργοστασίου παραγωγής κυψελών καυσίμου υδρογόνου στο Chungju της Νότιας Κορέας. Το εργοστάσιο θα λειτουργήσει υπό την Hyundai Mobis Co., θυγατρική εταιρία παραγωγής κινητήρων κυψελών καυσίμου της Hyundai.

Nexo

Προς το παρόν, η Hyundai ισχυρίζεται ότι είναι η μόνη εταιρεία που δημιουργεί ένα ειδικό εργοστάσιο για την εμπορική παραγωγή συστημάτων κυψελών καυσίμου.

Η επένδυση, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 51.000 θέσεις εργασίας μέχρι το 2030, πραγματοποιείται καθώς η Hyundai αναμένει ότι η παγκόσμια ζήτηση για FCEVs θα φτάσει τα 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Νωρίτερα φέτος, η Hyundai εγκαινίασε το Nexo, το FCEV δεύτερης γενιάς που βγαίνει στην αγορά, το οποίο κατασκευάστηκε πάνω στην πλατφόρμα του Tucson FCEV, που λανσαρίστηκε το 2013.

Καθαρή ενέργεια

Το πατενταρισμένο σύστημα κυψελών καυσίμου της Hyundai συνδυάζει καύσιμο υδρογόνου με οξυγόνο που λαμβάνεται από τον αέρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Χωρίς καύση, το σύστημα εκπέμπει μόνο νερό ως υποπροϊόν, ενώ παράλληλα καθαρίζει τον μολυσμένο αέρα, όντας έτσι η απόλυτη πηγή καθαρής ενέργειας.

Μέχρι στιγμής, το υδρογόνο προσπαθεί να τύχει ευρείας αποδοχής στην αγορά, καθώς δεν υπάρχουν πολλοί σταθμοί τροφοδοσίας. Η Hyundai είναι πεπεισμένη ότι αυτό θα αλλάξει.

Παγκόσμια προοπτική

“Είμαστε βέβαιοι ότι η ισχύς υδρογόνου θα υπερβεί τον κλάδο των μεταφορών και θα αποτελέσει κορυφαία παγκόσμια οικονομική επιτυχία”, δήλωσε ο Euisun Chung, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Group.

Σύμφωνα με μελέτη της McKinsey & Company, το υδρογόνο έχει τη δυνατότητα να μειώσει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας κατά περίπου 10% για όλα τα πιθανά μέσα μεταφοράς. Η μελέτη εκτιμά επίσης ότι μέχρι το 2030 θα απαιτηθούν συνολικά περίπου 5,5 έως 6,5 εκατομμύρια μονάδες συστημάτων κυψελών καυσίμου παγκοσμίως.

Φωτογραφία: Τα κεντρικά γραφεία της Hyundai στη Seoul 

Προηγούμενο άρθροΠρωταθλήτρια για 4η φορά η SKODA Fabia R5
Επόμενο άρθροΈρευνα: Τηλεματική, απαραίτητη η εφαρμογή της το 2019