Tech Moment, Connected user experience

Η Volvo Cars και η Google συνεχίζουν τη συνεργασία τους για την επόμενη γενιά εμπειρίας χρήστη (UX), με επίκεντρο την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα.

Από την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo Cars, οι πελάτες μπορούν να προσδοκούν ένα αυτοκίνητο που γίνεται καλύτερο 5καθημερινά και προσφέρει απλή, ήρεμη και απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη (User Experience – UX), δημιουργημένη από τη Volvo: από την είσοδο στο αυτοκίνητο, έως την παραμονή στο εσωτερικό του και τον έλεγχό του μέσω της έξυπνης συσκευής του χρήστη.

Το Volvo Car Group ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσίασε στα αυτοκίνητά του σύστημα infotainment με βάση το Android Automotive OS και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google: Google Assistant, Google Maps και Google Play. Τώρα συνεχίζει τη στρατηγική του συνεργασία με την Google για να εξελίξει το σύστημα infotainment και τη συνδεσιμότητα σε ανώτερο επίπεδο.

Η τακτική της Volvo Cars για την επόμενη γενιά της εμπειρίας χρήστη αποτελεί τμήμα του VolvoCars.OS, μίας ομπρέλας των διάφορων λειτουργικών συστημάτων που βρίσκονται σε διάφορα σημεία των ηλεκτρικών μοντέλων Volvo και στο cloud. Η αρχή γίνεται με το Android Automotive OS και με μία νέα προσέγγιση στην εσωτερική οθόνη.

Συνδυάζοντας την εξέλιξη στο hardware με τη σχεδίαση, η Volvo Cars και η Google φτιάχνουν μαζί μία εμπειρία χρήστη με βάση την απλότητα, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια. Η σχεδίαση της εμπειρίας χρήστη βασίζεται σε έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό των πληροφοριών για τον οδηγό, ανάλογα με το πόσο σχετίζονται με την οδήγηση.

Ένας υψηλής ανάλυσης πίνακας οργάνων δίνει στον οδηγό τις πιο σχετικές πληροφορίες για την οδήγηση, όπως η ταχύτητα και το επίπεδο της μπαταρίας. Το head-up-display βοηθά στην προβολή των βασικών πληροφοριών στο οπτικό επίπεδο του οδηγού, ώστε αυτός να μη χρειάζεται να πάρει τη ματιά του από τον δρόμο.

Τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Volvo θα εξοπλίζονται επίσης με μία μεγάλη κεντρική οθόνη αφής που παρέχει πλούσιο περιεχόμενο, ευανάγνωστη πληροφόρηση και αμεσότητα στην αλληλεπίδραση. Η βασική αρχή είναι πως οτιδήποτε χρειάζονται οι πελάτες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο είτε μέσω αφής είτε μέσω φωνητικής εντολής. Καμία βασική πληροφορία δεν θα θάβεται μέσα σε μενού, πολλά κλικ μακριά.

Το αποτέλεσμα είναι μία απλή εμπειρία χρήστη που είναι σταθερή, ξεκάθαρη, βασίζεται στον εύκολο εντοπισμό και υιοθετεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση, σε συνάφεια με ό,τι είναι αναγκαίο. Η τεχνολογία προβάλλει μόνο τις κατάλληλες και απαιτούμενες πληροφορίες στο σωστό χρόνο και διασφαλίζει ότι οι οδηγοί Volvo μπορούν να παραμείνουν προσηλωμένοι στην οδήγηση και ασφαλείς στο δρόμο.

«Οι ομάδες μας αφιερώνουν πολύ χρόνο με την Google για να εξελίξουν και να βελτιώσουν κι άλλο την εμπειρία χρήστη που θα προσφέρουμε στα επόμενης γενιάς μοντέλα Volvo», δήλωσε ο Henrik Green, Επικεφαλής Τεχνολογίας της Volvo Cars. «Ειδικά σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, την ηρεμία και την απλότητα, πραγματοποιούμε άλματα χάρη στην πληρέστερη ενσωμάτωση της σχεδιαστικής και τεχνολογικής εξέλιξης. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε ακόμη καλύτερα αυτοκίνητα Volvo και να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για τον κλάδο».

Εκτός από τις οθόνες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo θα συνδέεται απρόσκοπτα με τη φορητή συσκευή του χρήστη. Θα χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του σαν κλειδί και η εφαρμογή Volvo Cars θα τον συνδέει με οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με τη σύγχρονη ζωή και την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Θα περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως εύρεση σημείων φόρτισης και πληρωμή, αλλά και σύνδεση με τις οικιακές συσκευές του χρήστη, μαζί με δημοφιλείς λειτουργίες απομακρυσμένου ελέγχου που ήδη έχουν εκτιμηθεί δεόντως, όπως η προθέρμανση και ο προ-κλιματισμός του αυτοκινήτου.

Ως τμήμα της νέας εμπορικής στρατηγικής της Volvo Cars που ανακοινώθηκε πρόσφατα, τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα διατίθενται online μέσω του volvocars.com. Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν από την άνεση του σπιτιού τους ή να δώσουν την παραγγελία μαζί με τον Επίσημο Διανομέα της επιλογής τους. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό Volvo συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει παροχές όπως το service, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και η ασφάλιση, αλλά και δυνατότητες οικιακής φόρτισης ανάλογα με την αγορά.

Όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα Volvo θα δέχονται αναβάθμιση λογισμικού τακτικά, αλλά και νέες λειτουργίες μέσω ασύρματων (Over The Air) ενημερώσεων. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι ένα μοντέλο Volvo θα γίνεται καλύτερο με την πάροδο του χρόνου. Η στροφή της εταιρίας προς την in-house ανάπτυξη λογισμικού θα επιταχύνει την εξέλιξη και την ταχύτερη πραγματοποίηση των ενημερώσεων σε κανονική βάση.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Volvo Cars θα αξιοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο
Επόμενο άρθρο2η παράταση στους Δήμους για τα Σχέδια Φόρτισης