Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε ότι το ολοκαίνουργιο Mazda3 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Νοεμβρίου έως τις 9 Δεκεμβρίου.

Το νέο Mazda3 υιοθετεί μια πιο ώριμη ερμηνεία του σχεδιασμού Kodo που ενσωματώνει την ουσία της ιαπωνικής αισθητικής. Εν τω μεταξύ, τα βασικά χαρακτηριστικά απόδοσης έχουν αυξηθεί σε ένα νέο επίπεδο. Η Skyact-Vehicle Architecture της επόμενης γενιάς επιτρέπει στους ανθρώπους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη φυσική τους ισορροπία και οι τελευταίες μηχανές Skyactivity προσφέρουν γρήγορο έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος σε κάθε κατάσταση οδήγησης.

Η άφιξη του ολοκαίνουριου Mazda3 σηματοδοτεί την αρχή μιας ολόκληρης νέας γενιάς αυτοκινήτων της Mazda που θα προσφέρει νέες διαστάσεις της οδηγικής απόλαυσης. Οι εκδόσεις sedan και hatchback του Mazda3 αναμένεται να βρίσκονται στο περίπτερο.

Ένα teaser που κυκλοφόρησε από τη Mazda προσφέρει στιγμιότυπα και των δύο, με το στρογγυλεμένο αμάξωμά τους, παρουσιάζοντας την επανασχεδίαση της μάρκας. Το Mazda3 ενσωματώνει κάτι περισσότερο από ένα νέο στυλ. Το συμπαγές αυτοκίνητο είναι ο οδηγός για μια πλήρως ανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική, η οποία, όπως υπόσχεται ο κατασκευαστής, θα ζυγίζει λιγότερο, θα κοστίζει λιγότερα και θα προσφέρει μια πιο ήσυχη διαδρομή με καλύτερο χειρισμό και μεγαλύτερη ακαμψία.

Το Mazda3 φοράει επίσης έναν νέο κινητήρα – τον Skyactiv-X – ο οποίος, όπως λέει η Mazda, συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των κινητήρων ντίζελ και βενζίνης για ιδιαίτερα καθαρή ισχύ. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία που ονομάζεται ανάφλεξη με συμπίεση ελεγχόμενη με σπινθηρισμό, στοχεύει στη βελτίωση της απόδοσης και της εξοικονόμησης καυσίμου.

Ο CEO της Mazda, Akira Marumoto, μιλώντας για το αυτοκίνητο πριν την αποκάλυψή του, δήλωσε ότι η στρατηγική είναι να συνδυαστεί ο κινητήρας Skyactiv-X με ένα ήπια υβριδικό σύστημα. Ο συνδυασμός της ικανότητας υποβοήθησης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα θα εξασφαλίζει γραμμική επιτάχυνση και ζωηρότητα στην οδήγηση..

Επίσης θα βελτιώσει την οικονομία καυσίμου κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό σε σχέση με έναν τυπικό κινητήρα βενζίνης με τον ίδιο κυβισμό. Το Mazda3 θα διατίθεται με τον ήπια υβριδικό κινητήρα Skyactiv-X 2.0-λίτρων ή με βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5-λίτρων. Η παραλλαγή του Skyactiv-X θα διατίθεται ως ανώτερο μοντέλο. Θα έχει τη δυναμική οδήγησης του βενζινοκίνητου 2,5 λίτρων αλλά την οικονομία καυσίμου ενός ντίζελ 1,5 λίτρου, δήλωσε ο Α. Marumoto.

“Ο Skyactiv-X είναι ένας πολύ αποδοτικός κινητήρας, οπότε δεν χρειαζόμαστε έναν πλήρως υβριδικό. Ο ήπια υβριδικός είναι ό,τι πρέπει”, συνέχισε ο κ. Marumoto. “Και χρησιμοποιώντας το ήπια-υβριδικό σύστημα, μπορεί να επιτευχθεί και η γραμμική δυναμική οδήγησης … Γι ‘αυτό πιστεύουμε ότι ο βαθμός θα πρέπει να είναι υψηλότερος”.

Τα ήπια υβριδικά αποτελούν βασικό στοιχείο του σχεδίου της Mazda να ηλεκτροδοτήσει κάθε όχημά της μέχρι το 2030. Μέχρι τότε, τα ηλεκτρικά οχήματα και τα ηλεκτρικά συστήματα επέκτασης αυτονομίας θα αποτελούν το 5% περίπου του χαρτοφυλακίου. Τα ήπια και τα plug-in υβρίδια θα αποτελούν το υπόλοιπο 95%.

Σύμφωνα με τον Α. Marumoto, τα ήπια υβριδικά θα είναι η πλειοψηφία των υβριδικών προσφορών. Η νέος τρόπος σχεδίασης εγκαινιάσθηκε με το Kai Concept που παρουσιάστηκε στην περυσινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκυο. Η σύλληψη του hatchback έφερε μια ιαπωνέζικη μινιμαλιστική αισθητική του τύπου “less is more”. Το νέο ήθος σχεδίασης υιοθετεί πιο εύπλαστο, απλοποιημένο στυλ και καταργεί έντονες και εγκάρσιες γραμμές.

 

Προηγούμενο άρθροΗλεκτρικά και υβριδικά ενισχύθηκαν το 3ο τρίμηνο στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροReverse Black Friday από τη Citroën