Alexander Seitz (Member of the Board of Management of AUDI AG for Finance, China and Legal Affairs), Hildegard Wortmann (Member of the Board of Management of AUDI AG for Sales and Marketing), Karl-Heinz Rummenigge (Executive Board Chairman FC Bayern München AG), Oliver Kahn (Executive Board Member FC Bayern München AG), Andreas Jung (Executive Board Member for Marketing, Sponsoring and Events FC Bayern München AG), Jörg Wacker (Executive Board Member for Internationalisation and Strategy FC Bayern München AG, from left to right)

Η Audi και η ποδοσφαιρική ομάδα του Μονάχου FC Bayern, επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029. Οι αστέρες της FC Bayern München θα οδηγούν πλέον το Audi e-tron.

Η Audi και η FC Bayern, η διάσημη ποδοσφαιρική ομάδα, συνεχίζουν τη συνεργασία τους για ακόμα περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον: τα δύο premium brands, ηγετικές παρουσίες με παγκόσμια δημοφιλία η καθεμία στο χώρο τους, επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029. Η Audi είναι ήδη αποκλειστικός συνεργάτης στο χώρο της αυτοκίνησης της ομάδας από το 2002. Στην επόμενη δεκαετία, η στρατηγική συνεργασία των δύο brands θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου μάρκετινγκ και της ηλεκτροκίνησης. Πρώτη και σαφής αναφορά στο νέο πλαίσιο συνεργασίας, όλοι οι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας μπαίνουν στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης και θα οδηγούν Audi etron για το 2020.

Audi Cup

Η συνεργασία μεταξύ της Audi και της ομάδας του Μονάχου έχει ήδη μία άκρως επιτυχημένη ιστορία: Από το 2002, η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια υποστηρίζει την πιο επιτυχημένη γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα. Επιπλέον, η Audi είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Κοινές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες αποτελούν μέρος αυτής της συνεργασίας. Το Audi Cup, που διεξάγεται κάθε χρόνο λίγο πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν, στο Allianz Arena, κατατάσσεται στα κορυφαία τουρνουά υψηλού επιπέδου της Ευρώπης.

“Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi”, λέει η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG για το Marketing και τις Πωλήσεις. Τα δύο ισχυρά εμπορικά σήματα είναι γνωστά για τις πλούσιες συγκινήσεις που προσφέρουν σε όλο τον κόσμο, το καθένα στον τομέα του. “Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες”.

Hildegard Wortmann (Member of the Board of Management of AUDI AG for Sales and Marketing), Oliver Kahn (Executive Board Member FC Bayern München AG)

Η FC Bayern, ως ένα από τα πλέον λαοφιλή διεθνή clubs στο ποδοσφαιρικό στερέωμα με περισσότερους από 650 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, θα δημιουργήσει νέες κοινές ευκαιρίες marketing και για τα δύο brands, σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως. Σε αυτές, συμπεριλαμβάνεται και η Κίνα, η σημαντικότερη αναπτυσσόμενη αγορά για την Audi, όπου η Μπάγερν έχει περίπου 135 εκατομμύρια οπαδούς!

Προηγούμενο άρθροΑλεξάνδρα Σδούκου: Μελετάμε την παροχή κινήτρων για EV
Επόμενο άρθροΕτήσιο Εμπορικό Συνέδριο REVOIL 2020