Ο Οκτώβριος ήταν ο πιο δυναμικός μήνας στη νεότερη ιστορία της Mazda στην ελληνική αγορά, καθώς κατάφερε ρεκόρ πωλήσεων με 159 οχήματα (από τα οποία το 89% ήταν υβριδικά) και μερίδιο αγοράς 1,6%. Η διάθεση πολλών ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων που εξασφάλισε η ελληνική αντιπροσωπεία, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων.
Είναι χαρακτηριστικό πως με 130 ταξινομήσεις μέσα στον Οκτώβριο το νέο Mazda 2 Hybrid κατέκτησε το 7,4% της κατηγορίας του, ενώ από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί σχεδόν 1.500 Mazda 2. Στο B-Segment (κατηγορία «σουπερμίνι»), το νέο μοντέλο, κατέκτησε μερίδιο 5%. Με 1.687 ταξινομήσεις μέχρι στιγμής το 2024, η Ιαπωνική μάρκα παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 52,1% σε σχέση με πέρυσι, τη στιγμή που η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σημειώνει αύξηση 1,7%.