Fleet Business #5

Πηγές:ανάλυση IEAβάσειτηςANL (2018).Kellyetal. (2019) IEA (2019α); IEA (2019β). ΓΡΑΦΗΜΑ 4: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΕΡΙΩΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ, ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΕΚΑ ΕΤΩΝ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, 2018 Σημειώσεις: Οι κινητήρες υπό εξέταση είναι παγκοσμίως αντιπροσωπευτικοί: ένα κατηγορίας μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο ICE, ένα υβριδικό, ένα ηλεκτρικό υβριδικό plugin, με 60% των συνολικών αποστάσεων κατά τη διάρκεια ζωής του να έχουν διανυθεί με ηλεκτρική λειτουργία και 40% με βενζίνη, ένα BEV με μπαταρία 40 kWh ή 80 kWh και ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου με υδρογόνο που προέρχεται κυρίως από τη μετατροπή φυσικού αερίου σε ατμούς μεθανίου. Το CO 2 που προέρχεται από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων, βασίζεται στον παγκόσμιο μέσο όρο του 2018. 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45 BEV 40 BEV 80 ICE HEV PHEV FCEV t CO 2 -eq Variability relative to vehicle size Κύκλος οχήματος - εξαρτήματα και υγρά Κύκλος οχήματος - συναρμολόγηση, απόσυρση και ανακύκλωση Κύκλος οχήματος - μπαταρίες (65 kg CO₂-ισοδύναμο/kWh) Κύκλος καυσίμου γεώτρηση-δεξαμενή Κύκλος καυσίμου δεξαμενή-κίνηση Πρόσθετες εκπομπές για κατασκευή μπαταρίας 100 kg CO₂-ισοδύναμο/kWh Πηγές:Ανάλυση IEAμεβάσηταστοιχείακάθεχώρας,συμπληρωμένηαπόάλλεςπηγές. ΓΡΑΦΗΜΑ 5: ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΙ ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ ΑΝΑ ΧΩΡΑ, 2019 81% 3% 5% 2% 1% 1% 2% 0% 5% 37% 3% 24% 4% 5% 5% 5% 4% 13% 50% 4% 11% 4% 6% 4% 1% 8% 12% Ιδιωτικοί αργοί φορτιστές 6,5 εκατομμύρια Δημόσια προσβάσιμοι αργοί φορτιστές 598.000 Δημόσια προσβάσιμοι γρήγοροι φορτιστές 264.000 Κίνα Ιαπωνία Ηνωμένες Πολιτείες Ηνωμένο Βασίλειο Γερμανία Γαλλία Νορβηγία Ολλανδία Άλλες χώρες 70 DATA REPORT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=