Fleet Business #5

προς το παρόν θα πρέπει να μιλήσετε με διάφορους εμπειρογνώμονες και εταιρείες, για να σχεδιάσετε το δικό σας οικοσύστημα EV. 4 Χαρακτηριστικά οδηγών «Σταδιακά, όλο και περισσότερα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε ηλεκτρι- κά», είπε ο κ. De Weerd. «Από κοινού με έναν εξωτερικό συνεργάτη, πραγ- ματοποιήσαμε μια ανάλυση ετοιμότη- τας EV για να προσδιορίσουμε ποιοι οδηγοί είναι ιδανικά κατάλληλοι για EV». Τέτοια ανάλυση χαρακτηριστι- κών οδηγού μπορεί να πραγματοποι- ηθεί από εταιρείες τηλεματικής όπως η Geotab , των οποίων η Αξιολόγηση Καταλληλότητας EV (EV Suitability Assessment) αναλύει τα χαρακτηρι- στικά των οδηγών ενός στόλου, για να προσδιορίσει ποια οχήματα είναι καταλληλότερα προς αντικατάσταση από EV. Διάφορες εταιρείες δημιουργούν το δικό τους δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης με έναν αυξανόμενο αριθμό συνδέσεων, που με την πάροδο του χρόνου θα οδηγήσουν σε διάφορες συμμαχίες Αυτό σημαίνει πως η επιλογή οχήμα- τος δεν συνδέεται πλέον με τη θέση ενός ατόμου σε μια εταιρεία. Αντίθε- τα, εξαρτάται από τις αποστάσεις που καλύπτουν και τον τόπο διαβίωσης. 5 Βελτιστοποίηση φόρτισης «Εξασφαλίσαμε πως όλες οι εγκαταστάσεις μας διαθέτουν επαρ- κείς σταθμούς φόρτισης. Οι ατομικοί κατ’ οίκον φορτιστές διατίθενται προ- αιρετικά» , δήλωσε ο κ. De Weerd . Οι κανονισμοί σχετικά με τους σταθμούς φόρτισης μπορεί να διαφέρουν σε κά- θε τοποθεσία, με ορισμένες να απα- γορεύουν την τοποθέτηση φορτιστών σε υπόγειους χώρους στάθμευσης και άλλες να μην ασχολούνται. Είναι επί- σης θέμα συνεννόησης με τους σω- στούς τοπικούς εταίρους. «Η φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα» , πρόσθεσε ο κ. Derwort. «Οι τιμές για δημόσια φόρτιση είναι συχνά υψηλό- τερες και, επιπλέον, δεν ξέρετε πόσο θα χρεωθείτε όταν συνδέετε το όχημά σας». Σήμερα, διάφορες εταιρείες δημιουρ- γούν το δικό τους δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης με έναν αυξανό- μενο αριθμό συνδέσεων, που με την πάροδο του χρόνου θα οδηγήσουν σε διάφορες συμμαχίες. Οι εταιρείες leasing και οι αυτοκινητο- βιομηχανίες δραστηριοποιούνται ιδι- αίτερα σε αυτήν την αγορά και αντα- γωνίζονται για να προσφέρουν στους πελάτες τους το πιο ολοκληρωμένο δίκτυο φόρτισης. Το μέλλον είναι εδώ «Σήμερα, το 20% του στόλου μας στην Ολλανδία είναι ήδη ηλεκτρικό» , επεσήμανε ο κ. De Weerd, προβλέποντας ότι «τα αμέσως επόμενα χρόνια, αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί. Η αγορά ωριμάζει ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και φαίνε- ται πως ακολουθούν η Γερμα- νία και η Γαλλία». «Με την πάροδο του χρόνου, είμαι βέβαιος πως τα EV θα γίνουν πιο προσιτά» , είπε ο κ. Derwort. «Όχι επειδή τα EV ή η ηλεκτρική ενέργεια θα γίνουν φθηνότερα, αλλά επειδή τα αυτοκίνητα βενζί- νης και ντίζελ θα γίνουν πιο ακριβά - κάτι που ήδη συμ- βαίνει, καθώς οι κατασκευα- στές κάνουν μεγάλες επεν- δύσεις για να μειώσουν τις εκπομπές τους». 45 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=