Fleet Business #5

παίρνει την μπαταρία 100kWh και τον κινητήρα 150kW του EQV, το eVito βαν έχει μια πιο μέτρια (και προσιτή) συστοιχία μπαταριών 41kWh. Η ίδια συστοιχία μπορεί να εξοπλίσει το με- γαλύτερο eSprinter , αλλά μπορεί επί- σης να επιλεγεί ένα μοντέλο 55kWh για μεγαλύτερη εμβέλεια. Είναι λο- γικό να προσφέρει και η Mercedes του χρόνου μια ηλεκτρική έκδοση του νέου της Citan (βασισμένο στο Kangoo ). u RENAULT Το πρωτοποριακό Kangoo Z.E. κυ- κλοφορεί στην αγορά σχεδόν μία δεκαετία. Για να αντιμετωπίσει τον σκληρότερο ανταγωνισμό στην κατη- γορία των μικρών βαν, η Renault θα κυκλοφορήσει σύντομα τη νέα γενιά, η οποία θα διαθέτει την τελευταία τεχνολογία μπαταριών και φόρτισης. Ενώ το Master Z.E. συνεχίζει τη δια- κριτική του πορεία, το 2021 το Trafic πιθανόν να προσελκύσει περισσότε- ρους πελάτες με την υβριδική plug-in τεχνολογία E-Tech. u NISSAN Αν συναντήσετε ένα ηλεκτρικό βαν σήμερα, είναι πιθανόν να φέρει το σή- μα Nissan . Περίπου 10.000 e-NV200 πωλήθηκαν στην Ευρώπη πέρυσι και οι αριθμοί θα αυξηθούν με την άφιξη της έκδοσης XL, που αναπτύχθηκε από τη Voltia . Αυτή η πιστοποιημένη τσεχική παραλλαγή αυξάνει τον όγκο φόρτωσης από 4,2 σε 8 μ³. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, μέσω της συνεργα- σίας της με τη Renault , η Nissan ίσως αποκτήσει τη δική της έκδοση του νέ- ου Kangoo Z.E. (NV250). u LEVC Η κατασκευάστρια των θρυλικών μαύρων ταξί του Λονδίνου προσφέ- ρει επίσης μια παραλλαγή ηλεκτρικού βαν εκτεταμένης εμβέλειας, που ονο- μάζεται VN5 . Έχει εμβέλεια αμιγώς EV 102 χλμ., αλλά ο βενζινοκινητήρας της Volvo των 1,5 λίτρων έχει τη δυνα- τότητα να αυξήσει την εμβέλειά του στα 485 χλμ. Μπορεί να μεταφέρει 2 ευρώ-παλέτες και 800 κιλά ωφέλιμου φορτίου και διαθέτει τον κλειστό κύ- κλο στροφής ενός λονδρέζικου ταξί. u VOLKSWAGEN GROUP Χάρη στην έξυπνη ενσωμάτωση της μπαταρίας, τόσο το eCrafter , όσο και ο κλώνος του MAN (eTGE) προσφέρουν έως και 10,7 μ³ όγκου και ύψος φόρτω- σης 1,86 μέτρα. Η μεσαίου μεγέθους μπαταρία δίνει δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου 1,7 τόνων, αλλά περιορίζει την εμβέλεια στα 170 χιλιόμετρα περίπου. Το 2021, η VW αναμένεται να λανσά- ρει το eCaddy , καθώς και ένα PHEV Transporter T7 . Θα ακολουθήσει το αμιγώς ηλεκτρικό I.D. Buzz Cargo το 2022. ΜΑΡΚΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ CITROËN e-Berlingo (2021) e-Jumpy (e-Dispatch) 50/75kWh e-Jumper (e-Relay) (2021) 47/79kWh FIAT e-Doblo (2021) e-Ducato 47/79kWh FORD Transit Custom PHEV Transit EV (2021) 76kWh IVECO Daily Electric 28kWh LEVC VN5 PHEV MAN eTGE 56kWh MAXUS eDeliver3 (2021) 35/53kWh EV80 56kWh eDeliver9 52/73kWh MERCEDES-BENZ eCitan (2021) eVito 41kWh eSprinter 41/55kWh NISSAN e-NV200 40kWh e-NV200 XL Voltia 40kWh OPEL Combo-e (2021) Vivaro-e 50/75kWh Movano-e 47/79kWh PEUGEOT e-Partner (2021) e-Expert 50/75kWh e-Boxer 47/79kWh RENAULT New Kangoo Z.E (2021) New Trafic E-Tech (2021) PHEV Master Z.E. 33kWh TOYOTA Proace City Proace 50/75kWh eCrafter 56kWh VW eCaddy (2021) T7 (2021) PHEV >450 42 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=