Fleet Business #5

u PSA GROUP Ο κορυφαίος παραγωγός βαν της Ευ- ρώπης διαθέτει βαρύ οπλισμό στην κατηγορία e-LCV, ξεκινώντας από το μεσαίο Citroën e-Jumpy (e-Dispatch φωτο επάνω), το Opel Vivaro-e και το Peugeot e-Expert . Του χρόνου, τα e-Berlingo , e-Combo και e-Partner θα δυσκολέψουν το Renault Z.E. , ενώ το e-Jumper (e-Relay), το e-Movano και το e-Boxer -και τα τρία βασισμένα στο Fiat e-Ducato - θα κατακτήσουν τη με- γάλη κατηγορία βαν. u FIAT PROFESSIONAL Το ολοκαίνουργιο Ducato κυκλοφόρη- σε φέτος και διατίθεται σε διάφορους τύπους και μήκη αμαξώματος. Μπορεί να μεταφέρει έως και 17 μ³ ή 1.950 κι- λά φορτίου και να διανύσει 300 χλμ., αν επιλεγεί η μπαταρία 79kWh. Λέγε- ται πως η Fiat ετοιμάζει επίσης έναν ηλεκτρικό διάδοχο του Doblo . Τώρα που η PSA και η FCA είναι αλληλένδε- τες, το νέο Doblo μπορεί να διαθέτει τις ίδιες βάσεις με την επόμενη γενιά Berlingo / Combo / Partner . u TOYOTA Αντί να αναπτύξει τη δική της γκάμα LCV, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχα- νία έκλεισε βιομηχανική συνεργασία με την PSA . Αυτή ξεκινά τώρα την ηλεκτρική της γκάμα μεσαίων βαν και είναι θέμα χρόνου η έλευση του Toyota Proace ως e-LCV, με δύο με- γέθη μπαταρίας και τρία μήκη αμαξώ- ματος. Το Toyota Proace City με βάση το Berlingo / Combo / Partner πιθα- νότατα θα φέρει επίσης κινητήρα BEV. u MAXUS Η μεγάλη κινεζική αυτοκινητοβιομη- χανία SAIC θα επεκτείνει την προσφο- ρά της, τόσο στη μικρή όσο και στη μεγάλη κατηγορία βαν. Το eDeliver3 υπόσχεται να ταράξει την κατηγορία του Kangoo Z.E. Το eDeliver9 στοχεύει το VW eCrafter , το Mercedes-Benz eSprinter και το Renault Master Z.E. Το μόνο που χρειάζεται η Maxus , είναι ένα δίκτυο αντιπροσώπων - και αυτό δημιουργεί- ται σε όλη την Ευρώπη, μέσω ιδιωτών εισαγωγέων. u FORD Η Ford γνωρίζει τα κόλπα του ευρω- παϊκού εμπορίου LCV και λανσάρισε θαρραλέα αλλά ανεπίσημα το πρώ- το και μοναδικό μοντέλο PHEV της αγοράς. Του χρόνου θα φέρει στην αγορά το μεγάλο Transit EV , για τους διανομείς δεμάτων και όσους αναζη- τούν ένα βαν μηδενικών εκπομπών που θα τους επιτρέπει την πρόσβαση στο κέντρο της πόλης. u IVECO Λίγοι γνωρίζουν πως η Iveco δια- δραμάτισε πρωτοποριακό ρόλο στην ηλεκτρική επαγγελματική κινητικό- τητα. Ήδη, το 1986, παρουσίασε το πρώτο Daily Electric . Βάσει αυτής της εμπειρίας, το νέο Daily μπαταρίας ετοιμάζεται να κατακτήσει την αγορά ως μεγάλο βαν παραδόσεων. Το Daily Electric είναι κατάλληλο για όλες τις εφαρμογές μέχρι 5,6 τόνους μικτού βάρους. u MERCEDES-BENZ Ενώ το eVito Tourer (μίνι λεωφορείο) Τα e-LCV και οι μπαταρίες τους ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Όχι μόνο τα ηλεκτρικά βαν αλλά και οι συστοιχίες μπαταριών τους διατίθενται σε διάφορα μεγέθη. Ως εκ τούτου, μεγιστοποιούν το εύρος δράσης τους ή το ωφέλιμο φορτίο τους ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. 40 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=