Fleet Business #5

αυτοκινητοβιομηχανία σε σχέση με τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. u HYUNDAI Αυτό που σήμερα αποτελεί όνομα μο- ντέλου, πρόκειται να μετατραπεί σε μάρκα αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτο- κινήτων της Hyundai, κατά τα πρότυ- πα της στρατηγικής της VW (ID), της Mercedes Benz (EQ) και της BMW (i). Τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα παρου- σιαστούν μέχρι το 2023: τα Ioniq 5 , 6 και 7 . Το πρώτο που θα λανσαριστεί είναι το Ioniq 5, ένα μεσαίο crossover που θα ανταγωνίζεται το VW ID.4 , το Tesla Model Y , το Nissan Ariya και το Škoda Enyaq . Και τα τρία θα κα- τασκευαστούν πάνω στην Electric Global Modular Platform (E-GMP) και θα διαθέτουν εμβέλεια τουλάχιστον 450 χλμ. Εξοπλίζονται με λειτουργία ταχείας φόρτισης, που επιτρέπει φόρ- τιση μπαταρίας σε μόλις 20 λεπτά. u JAGUAR Το εμβληματικό I-Pace βρήκε τη θέση του στην κατηγορία premium crossover και για να γίνει πιο ελκυστι- κό, διατίθεται πλέον και ως μοντέλο EV320. Η ισχύς και η ροπή του μει- ώθηκαν, αλλά η εμβέλεια παραμένει ακριβώς ίδια με του EV400, δηλαδή 470 χλμ. Ετοιμάζεται μια αμιγώς ηλε- κτρική λιμουζίνα XJ , η οποία θα κυ- κλοφορήσει στα τέλη του 2021, αρχές 2022. u KIA Εκμεταλλευόμενη την επιτυχία του e- Niro και του eSoul, η Kia προτίθεται να γίνει παγκόσμιος ηγέτης EV και ετοι- μάζει εννέα επιπλέον ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2025. Το πρώτο από αυτά, με την κωδική ονομασία CV, θα παρουσιαστεί το 2021 ως το πρώτο αποκλειστικό BEV της μάρκας που θα προορίζεται για τις περισσότερες αγορές του κόσμου. Με τη χρήση της νέας πλατφόρμας Electric-Global Modular (E-GMP), η Kia σχεδιάζει να προσφέρει οχήματα με το πιο άνετο εσωτερικό στην κατηγορία τους. u LAND ROVER Φημολογείται η ανάπτυξη ενός χαμη- λού μοντέλου Range Rover από κοι- νού με την επόμενη Jaguar XJ . Αυτή η τελευταία αναμένεται να κυκλοφορή- σει του χρόνου, οπότε είναι πιθανόν η Range Rover να κυκλοφορήσει το SUV της στο ίδιο χρονικό διάστημα. u LEXUS Το ολοκαίνουργιο UX300e είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lexus, το οποίο ανταγωνίζεται το DS3 E-Tense στην κατηγορία premium B SUV, με μπαταρία 54 kWh και εμ- βέλεια άνω των 300 χλμ. Δεν προ- βλέπονται άλλα BEV, καθότι η Lexus στηρίζεται απόλυτα στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου για τα μεγαλύτερα μοντέλα της. u MAZDA Παρότι η Mazda δεν είναι οπαδός της ηλεκτροκίνησης, λανσάρει ένα αυτο- κίνητο που μοιράζεται πολλά χαρα- κτηριστικά του με τη BMW i3 -φου- τουριστικό σχεδιασμό, υπερυψωμένα καθίσματα, suicide doors (ανοίγουν ανάστροφα)- προοριζόμενο για την πόλη. Ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί μπα- ταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh, επαρκή για την πλειονότητα όσων αγοράζουν αυτόν τον τύπο οχήματος. Διαθέτει συνολική εμβέλεια 200 χλμ. Η Mazda αναφέρει τη δυνατότητα προσθήκης περιστροφικού κινητήρα για επιμή- κυνση της εμβέλειας, όπως ακριβώς συνέβαινε στο πρώην i3REX . u MERCEDES Μετά το EQC , άλλο ένα αυτοκίνητο της εταιρείας εξηλεκτρίζεται, το V Class . Το premium EQV εξοπλίζεται με συστοιχία ιόντων λιθίου 100 kWh, εξασφαλίζοντας την απόλυτα αθόρυ- βη μετακίνηση μέχρι οκτώ ατόμων, σε απόσταση 363 χλμ. Αυτό που περιμέ- νουν πολλοί οδηγοί εταιρικών αυτο- κινήτων, είναι σίγουρα το EQA . Βα- σισμένο στο GLA , είναι το αδελφάκι του EQC. Αναμένεται στις αρχές του 2021 και θα φέρει μπαταρία 60 kWh, παρέχοντας εμβέλεια 400 χλμ. WLTP. Προετοιμάζεται, επίσης, ένα μοντέλο με την επωνυμία EQB, που είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στο crossover GLB. Τα ανώτατα στε- λέχη θα επιδείξουν την περιβαλλοντι- κή τους ευαισθησία επιλέγοντας το ολοκαίνουργιο ηλεκτροκίνητο S Class του χρόνου. Lexus UX300e Mazda MX-30 Mercedes S-Class Kia e-Soul Land Rover Velar Hyundai Ioniq Jaguar I-Pace 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=