Fleet Business #5

Cupra el-Born , ένα σπορ hatchback που βασίζεται στην πλατφόρμα VW ID.3 . Αργότερα θα παρουσιαστεί ένα σπορ crossover βασισμένο στο VW ID.4 , που πρωτοπαρουσιάστηκε πέρυ- σι σαν Tavascan concept car . u DACIA Η οικονομική μάρκα του Groupe Renault , Dacia , προτίθεται να προ- σφέρει την ηλεκτρική οδήγηση στο ευρύ κοινό. Το Spring electric έχει το μέγεθος του Twingo και αποσκοπεί να γίνει το πιο προσιτό EV της αγοράς. Βασίζεται στο Renault City K-ZE (όχι στο Twingo Z.E. ή το Zoe ) ένα μοντέ- λο που διατίθεται στην κινεζική αγορά από το 2019. Η εμβέλειά του θα είναι περίπου 200 χλμ. Διαθέτει ηλεκτρο- κινητήρα 33 kW (45 hp) που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 26,8 kWh. Οι παραγγελίες για το Spring ξεκινούν την άνοιξη του 2021, ενώ στην τιμή αγοράς περιλαμβάνεται η μπαταρία και δύο τύπους φινιρίσματος. u FIAT Το 500 είναι η «κότα με τα χρυσά αυ- γά» της FCA στην Ευρώπη και πουλά περίπου 180.000 μονάδες του ανα- γεννημένου εμβληματικού αυτοκινή- του πόλης ετησίως από το λανσάρισμά του, το 2007. Λίγο νωρίτερα, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τη νέα γενιά του Nuova Cinquecento , το οποίο θα παράγεται μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό. Το Fiat 500e υπόσχεται εμβέλεια WLTP 320 χλμ., χάρη στην μπαταρία των 42 kWh, ξεπερνώντας έτσι το Honda e και το MINI electric . Η Fiat παρουσίασε επίσης ένα concept car για ένα αμιγώς ηλεκτρικό Panda το 2019, με την ονομασία Centoventi , το οποίο ίσως κυκλοφορήσει το 2021. u FORD To Mustang Mach-E έπρεπε να έχει κυκλοφορήσει στην Ευρώπη φέτος, αλλά διεθνείς συνθήκες καθυστέ- ρησαν τις παραδόσεις για τις αρχές του επόμενου έτους. Με μπαταρία 76 kWh, το βασικό μοντέλο υπόσχεται εμβέλεια 450 χλμ., αλλά εάν επιλε- γεί η μεγαλύτερη μπαταρία (99 kWh), μπορεί να καλύψει 600 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Η Ford υπέγραψε συνεργασία με το VW Group , αποκτώντας πρόσβαση στην πλατφόρμα VW ID.3 . Παρ’ όλα αυτά, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασι- σμένο στην πλατφόρμα VW με αμά- ξωμα Ford δεν θα κυκλοφορήσει προ του 2023. u HONDA Το αμιγώς ηλεκτρικό Honda δεν είναι κοινό στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Πρόκειται για αυτοκίνητο που απευθύ- νεται περισσότερο σε ιδιώτες παρά σε στόλους, ωστόσο ο κατασκευαστής του στοχεύει να διαδραματίσει ση- μαντικό ρόλο ως αστικό αυτοκίνητο διαμοιρασμού. Για τα μεγαλύτερα αυ- τοκίνητά της, η Honda πιστεύει στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου, αλλά ούτως ή άλλως η Ευρώπη δεν αποτε- λεί προτεραιότητα για την ιαπωνική Υπό την πίεση της πολιτικής μείωσης εκπομπών της Ε.Ε., οι κατασκευαστές δημιουργούν εσπευσμένα ηλεκτρικά και υβριδικά plug-in οχήματα. Αυτά που προσφέρονται ήδη ή που πρόκειται να κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος και έχουν ενδιαφέρον για τους εταιρικούς στόλους, παρουσιάζονται συνοπτικά παρακάτω. Dacia Spring Fiat 500 Ford Mustang Mach-E Honda e 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=