Fleet Business #5

4 Η κινητικότητα αυξάνεται επίσης Η κρίση του Covid-19 αποκάλυψε τις ευπάθειες ορισμένων εταιρειών και επιχειρηματικών μοντέλων. Πι- στεύουμε πως τέτοιες αδυναμίες θα κινητοποιήσουν την ενοποίηση των επιχειρήσεων. Οι οικονομίες κλίμα- κας μέσω ενοποίησης μπορεί να βο- ηθήσουν τη δημιουργία πιο βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων και, επο- μένως, μιας ευρύτερης εμβέλειας. Πιθανοί στόχοι περιλαμβάνουν την αυτοκινητοβιομηχανία καθώς και τους φορείς μικροκινητικότητας, οι οποίοι άρχισαν να ενοποιούνται πριν από την εξάπλωση του ιού. Ένα ρεαλιστικό σενάριο είναι οι φο- ρείς τεχνολογίας να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για να εξασφαλίσουν τα συμφέροντά τους στον κλάδο κινητι- κότητας. Διαθέτουν τεράστια αποθέ- ματα ρευστότητας και ο Covid-19 δεν Mπορεί να βιώσουμε αυξημένες ακυρώσεις ή αναβολή βραχυπρόθεσμων επενδύσεων στην αυτόνομη οδήγηση ΠΙΝΑΚΑΣ 2: Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2030 Πηγή:ΚέντροΜελλοντικήςΚινητικότηταςMcKinsey Διανυόμενες αποστάσεις ανά επιβάτη, ανά τύπο πόλης, 1 % Ιδιωτικά οχήματα Taxi ή e-hailing Νέοι τρόποι 2 Δημόσιες μεταφορές (λεωφορεία) Δημόσιες μεταφορές (τρένα) Μικροκινητικότητα διαμοιρασμού Άλλα 3 Βόρεια Αμερική Μεγάλες πόλεις που εξαρτώνται από αυτοκίνητα Ευρώπη Δυτικές Μητροπόλεις Ανατολική Ασία 4 Μητροπόλεις Νότια Αμερική Πόλεις νότιων χωρών Κίνα 5 Πόλεις κατηγορίας 1 Νότια Ασία Μητροπόλεις 100% 2019 2030 2019 2030 2019 2030 2019 2030 2019 2030 2019 2030 1 Η μεταβολή των κανονισμών ωθείται από πολιτικές που ευνοούν στόλους αυτόνομων οχημάτων και σενάρια διαμετακόμισης 2 Οι νέοι τρόποι περιλαμβάνουν ρομποτικά λεωφορεία (roboshuttles) καθώς και ρομποταξί 3 Περιλαμβάνει πεζοπορία, ποδήλατο, ιδωτική μικροκινητικότητα και δίκυκλα ή τρίκυκλα 4 Το Τόκιο λαμβάνεται ως πρότυπο πόλης για την Ιαπωνία 5 Στην Κίνα περιλαμβάνεται το Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και η Ταϊβάν 6 Αυτόνομα οχήματα Οι υποδομές υποστήριξης αυτοκινήτων περιορίζουν τις ανατροπές Τα AV 6 ανατρέπουν τη χρήση λύσεων διαμετακόμισης στα κέντρα των πόλεων Ο επαπροσδιορισμός χρήσης των οδών περιορίζει την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τη χρήση αυτοκινήτου Αξιόπιστη και υψηλού επιπέδου διαμετακόμιση δεν επηρεάζεται από ανατροπές AV 6 διαμοιρασμού διατίθενται ευρέως αλλά δεν χρησιμοποιούνται συχνά Οι μετακινήσεις με αυτόνομα οχήματα επηρεάζουν τα δίκτυα taxi και λεωφορείων Ποδηλατόδρομοι και κανονισμοί για αυτοκίνητα περιορίζουν τη συμφόρηση Μεγάλες επενδύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες Περιορισμένη χρήση robotaxi λόγω χαμηλού ΑΕΠ/ανά κάτοικο Τα αυτόνομα οχήματα λειτουργούν υπό χαοτικές συνθήκες Χρησιμοποιούνται κυρίως τρένα υψηλού συνωστισμού Δείγμα οδηγών 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=