Fleet Business #4

Ο παγκόσμιος αντίκτυπος στο στόλο και στην κινητικότητα ΈΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΟΥ COVID-19 Το 41% των συμμετεχόντων στην έρευνα προερχόταν από την πλευρά των αγοραστών και το 59% από την πλευρά των προμηθευτών - παρόχων Το Global Fleet και το Fleet Europe πραγματοποίησαν μία παγκόσμια έρευνα πολλαπλών σταδίων κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, για την επίδρασή του στο στόλο και στην κινητικότητα. Το τελευταίο σκέ- λος της έρευνας πραγματοποιήθηκε από  τις 27 Απριλίου έως την 1η Μα- ΐου 2020 και συμμετείχαν σε αυτήν σχεδόν 600 μέλη της κοινότητας Fleet & Mobility. Το 41% των συμμετε- χόντων προερχόταν από την πλευρά των αγοραστών και το 59% από την πλευρά των προμηθευτών - παρόχων. Οι συμμετέχοντες προέρχονταν από 38 χώρες. Συγκεκριμένα, από πλευράς αγο- ραστών οι συμμετέχοντες προέρ- χονταν από τις ακόλουθες χώρες: Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο (Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλαν- δία), ΗΠΑ, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Μαλαισία, Μεξικό, Ολλαν- δία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία και Φινλανδία. Συγκεκριμένα το μεγαλύτερο ποσοστό (49%) προ- ερχόταν από ευρωπαϊκές χώρες και ακολουθούσαν με 25% από χώρες της Λατινικής Αμερικής, 23% από χώρες της Βόρειας Αμερικής, 2% από πλευ- ράς Ασίας - Ειρηνικού και 1% από Αφρική και Μέση Ανατολή. Οι τομείς δραστηριοποίησης των αγοραστών ήταν: Φαρμακευτικές και Τομέας Υγείας, Λιανεμπόριο, Μηχα- νικής & Μεταποίησης, Χημικές / Πε- τρελαιοειδών / Πετρελαίου και Αερί- ου, Πληροφορικής και Τεχνολογίας, Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών και Ασφαλιστικές, Σύμβουλοι, Ελεγκτές, Νομικές Υπηρεσίες, Μεσίτες Ασφα- λίσεων, Καπνού, Μάρκετινγκ, Αυτοκί- νησης, λοιποί. Από πλευράς προμηθευτών οι συμ- μετέχοντες προέρχονταν από τις ακόλουθες χώρες: Βέλγιο, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο (Μεγάλη Βρετανία και Βό- ρεια Ιρλανδία), ΗΠΑ, Ισπανία, Ιταλία, Μεξικό, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτο- γαλία, Ρουμανία, Τουρκία και Τσεχία. Το μεγαλύτερο ποσοστό (62%) των προμηθευτών προερχόταν επίσης από την Ευρώπη και ακολουθούσαν με 19% από τη Λατινική Αμερική, 14% από τη Βόρεια Αμερική, 4% από την περιοχή Ασίας - Ειρηνικού και 1% από την Αφρική και Μέση Ανατολή. Οι τομείς δραστηριοποίησης των προ- μηθευτών ήταν: Κατασκευαστές αυτο- κινήτων / Εισαγωγείς / Αντιπρόσωποι, Leasing και Χρηματοδοτικές υπηρε- σίες, Εταιρείες Μίσθωσης, Λύσεις Τη- λεματικής, Ελεγκτές και Σύμβουλοι, Καύσιμα, Πάροχοι Κινητικότητας, Πά- ροχοι Διαμοιρασμού Αυτοκινήτων και Κινητικότητας και λοιποί. Όπως είναι ευνόητο, οι πάροχοι ήταν εκείνοι που είχαν τη μεγαλύτερη αρνητική επίπτωση στα έσοδά τους (75%) έναντι των αγοραστών (57%). Αγοραστές και προμηθευτές είναι αι- σιόδοξοι ως προς την επιβίωση της επιχείρησής τους σε ποσοστό 93% και 94% αντίστοιχα. Στα θετικά σημεία της έρευνας πε- ριλαμβάνεται η εκτίμηση του 42% των αγοραστών, που πιστεύουν πως το TCO του στόλου τους θα μειωθεί φέτος. Ακόμα, το 56% πιστεύουν πως οι υπολειμματικές τιμές θα μειωθούν. Μόνο το 23% και το 11%, αντίστοιχα, πιστεύουν πως θα αυξηθούν. Ένα σημαντικό συμπέρασμα που προ- έκυψε, τόσο για τους προμηθευτές, όσο και για τους αγοραστές, είναι ότι στην κρίση οι περισσότεροι αγορα- στές θέλουν οι προμηθευτές τους να τους προσφέρουν περισσότερες συμβουλές (64%), καινοτομίες (52%) και καλύτερη επικοινωνία (50%). Λι- γότεροι από τους μισούς (44%) ανα- μένουν εκπτώσεις. DATA REPORT 67 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=