Fleet Business #4
ες, αναζωπυρωμένο ενθουσιασμό για περπάτημα και ποδηλασία, καθαρό- τερα οχήματα και χρήση τεχνολογίας που θα επιτρέπει πιο αποτελεσματικές και άνετες μετακινήσεις για ανθρώ- πους και αγαθά. Ποιο από αυτά τα αποτελέσματα είναι πιο πιθανό εξαρτάται ιδιαίτερα από τις αποφάσεις χιλιάδων ενδιαφερομέ- νων μερών -συμπεριλαμβανομένων των αναγνωστών- στους επόμενους μήνες. Η θεμελιώδης επιλογή, που θα εκδηλωθεί με χίλιες παραλλαγές στο οικοσύστημα κινητικότητας, είναι απλή: Αναδίπλωση σε παλιές συνή- θειες, εγκατάλειψη νέων τρόπων και υπηρεσιών και εστίαση σε παραδοσι- ακές επιχειρήσεις ή πλήρης απομά- κρυνση από το χώρο κινητικότητας; Ή διατήρηση και ακόμα και διπλάσιες προσπάθειες σφυρηλάτησης νέων προσεγγίσεων που μας ωθούν σε ένα επαναπροσδιορισμένο σύστημα κινη- τικότητας; Το τελευταίο αυτό χρειά- ζεται θάρρος, πεποίθηση και, βέβαια, μεγαλύτερη ανοχή στον κίνδυνο και μπορεί να είναι πέρα από τις δυνατό- τητες πολλών. Όπως έχει γραφεί εκτε- νώς, αυτό το μέλλον εξαρτάται από ένα νέο αναδυόμενο οικοσύστημα, όπου οι ρόλοι αλλάζουν, όπως και οι πηγές δημιουργίας αξίας. Όπως όλες οι κρίσεις έτσι και αυτή προσφέρει ευ- καιρίες διαφορετικών τρόπων επιτυ- χίας σε ένα τοπίο κινητικότητας που υφίσταται σημαντικές αλλαγές. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Καθώς εξετάζετε αυτήν την ουσια- στική επιλογή και αυτά τα σενάρια, προκαλέστε τον εαυτό σας να φα- νταστεί πως όσα ήσασταν σίγουροι πως θα συνέβαιναν βρίσκονται τώρα σε διαφορετική τροχιά. Αποφύγετε τον πειρασμό να συμπεράνετε πως η κρίση θα επιταχύνει τις αλλαγές που ήδη αναμένατε ή πιστεύατε πως ήταν αναπόφευκτες. Αναρωτηθείτε: u Ποιες από τις προηγούμενες προσ- δοκίες σας πρέπει να επανεξετα- στούν; Ποιες προοπτικές που έμοια- ζαν απίθανες ή πολύ μακρινές θα μπορούσαν να επιταχυνθούν, όπως αλλαγές στη συνήθειες και τις προτι- μήσεις μετακινήσεων ή την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων; u Τι θα μπορούσαν να εκτιμήσουν οι καταναλωτές σε αυτούς τους διαφο- ρετικούς κόσμους: κόστος, ευκολία, ταχύτητα, ασφάλεια, ιδιωτικότητα; Ποιες διαφορές μπορεί να υπάρξουν μεταξύ βασικών στοιχείων - για πα- ράδειγμα, περιοχή και δημογραφικά στοιχεία; u Ποιες είναι οι μεγαλύτερες απειλές για την τρέχουσα δραστηριότητά σας σε αυτά τα περιβάλλοντα; u Πώς επηρεάζουν οι διαφορετικοί κρατικοί ρόλοι αυτών των σεναρίων τη στρατηγική και την ελευθερία δρα- στηριοποίησής σας; u Ποιοι νέοι πάροχοι, εταιρείες, επι- χειρηματικά μοντέλα και οικοσυστή- ματα ενδέχεται να προκύψουν; Ποιες υπάρχουσες εταιρείες είναι σε καλύ- τερη θέση να πετύχουν; u Ποιες ικανότητες, σχέσεις και περι- ουσιακά στοιχεία είναι σημαντικά σε αυτά τα περιβάλλοντα; Τα ενδιαφερόμενα μέρη θα πρέπει να παρακολουθούν στενά, τόσο τη συ- νολική κατάσταση (σοβαρότητα της πανδημίας και τρόπο αντίδρασης των κυβερνήσεων), όσο και το συγκεκρι- μένο περιβάλλον κινητικότητας, για να εκτιμήσουν ποιο μέλλον -ή συνδυ- ασμός μελλοντικών συμβάντων- αρχί- ζει να αναδύεται και να είναι προετοι- μασμένοι να στρέψουν τις ενέργειές τους ανάλογα. Η ευελιξία είναι ένα χαρακτηριστικό που πολλοί οργανι- σμοί επιδιώκουν, αλλά λίγοι επιτυγχά- νουν - και ίσως είναι η πιο σημαντική ικανότητα για να προχωρήσει κάποιος. Συμπέρασμα: Δημιουργούμε τον κό- σμο στον οποίο θέλουμε να ζήσουμε. Όπως όλες οι κρίσεις έτσι και αυτή προσφέρει ευκαιρίες διαφορετικών τρόπων επιτυχίας σε ένα τοπίο κινητικότητας που υφίσταται σημαντικές αλλαγές 66 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=