Fleet Business #4

Η αβεβαιότητα δεν πρέπει να είναι συνώνυμη της αδράνειας. Είναι πο- λύ πρόωρο να μάθουμε ποιο είναι το πιθανότερο από αυτά τα μελλούμε- να - ή αν μπορεί να καταλήξουμε σε έναν υβριδικό κόσμο που παρουσιάζει χαρακτηριστικά ενός ή περισσοτέρων από αυτά. Δεν είναι ωστόσο πολύ πρόωρο να αρχίσουμε να ζυγίζουμε τις συνέπειες των στρατηγικών και επιχειρηματικών μοντέλων αυτών των σεναρίων και να θέτουμε τις βάσεις για όποια κινητικότητα τελικά αναδυ- θεί από την πανδημία. Όταν η κρα- τική χρηματοδότηση ανάκαμψης και οι κανονιστικές αλλαγές αρχίσουν να ισχύουν, οι οργανισμοί θα αρχίσουν να πραγματοποιούν επενδύσεις και επιλογές. Αυτές οι ενέργειες θα αρ- χίσουν να διαμορφώνουν πού θα παί- ξουν και πώς θα κερδίσουν στο μέλ- λον. Είναι κρίσιμο οι ηγετικές ομάδες να αξιολογήσουν τους συμβιβασμούς αυτών των επιλογών τώρα, προτού καταστεί πολύ δύσκολο, δαπανηρό και είναι ενδεχομένως αργά για αλλαγή πορείας. Εν μέσω της αβεβαιότητας, υπάρχουν επίσης ορισμένες τάσεις που προ- βλέπεται πως θα παραμείνουν και θα επιμείνουν, ανεξάρτητα από το τελικό σενάριο και συγκεκριμένα: u Αντικατάσταση μετακίνησης μέσω ψηφιοποίησης. Η τηλεργασία, η τη- λεϊατρική και η ηλεκτρονική μάθηση είναι πιθανό να γίνουν μόνιμες για κάποιο τμήμα του πληθυσμού, μειώ- νοντας την ανάγκη πρόσβασης στην κινητικότητα. Ορισμένοι κλάδοι και δραστηριότητες που απαιτούν με- τακινήσεις, όπως οι επαγγελματικές υπηρεσίες και οι πωλήσεις, ίσως δεν επιστρέψουν ποτέ σε επίπεδα προ κο- ρωνοϊού, καθώς οι άνθρωποι και οι εταιρείες μαθαίνουν όλο και πιο πολύ την εικονική επιχειρηματικότητα. Το εύρος αυτών των αλλαγών και η πι- θανότητα να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στη συνολική ζήτηση (π.χ., αποστάσεις που διανύθηκαν ή επιλο- γή τρόπου), θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τη διάρκεια της πανδημίας και τις σχετικές παραγγελίες από το σπίτι. u Δράση: Οι εταιρείες και οι διαχειρι- στές κινητικότητας πρέπει να αξιολο- γήσουν την πελατειακή τους βάση και να υπολογίσουν τον πιθανό μακρο- πρόθεσμο αντίκτυπο στις μετακινή- σεις. Τι ποσοστό είναι πιθανό να συ- νεχίσει μόνιμη εργασία από το σπίτι; Βασίζεστε σε μετακινήσεις εργασίας ή μετακινήσεις αναψυχής; Πρέπει να χρησιμοποιηθούν λεπτομερή δεδομέ- να καταναλωτών, συμπεριλαμβανομέ- νων ερευνών και δημογραφικών στοι- χείων, για τη δημιουργία λεπτομερούς εικόνας, καθώς οι τάσεις πιθανόν να είναι ιδιαίτερα ιδιοσυγκρασιακές. u Νέα εστίαση στην ασφάλεια και ο διευρυμένος ορισμός της. Η ασφά- λεια στην κινητικότητα σήμαινε για πολλά χρόνια αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων ή πρόληψη της εγκλη- ματικότητας σε λεωφορεία και μετρό. Καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να μετα- κινούνται πάλι, μια «ασφαλής» μετακί- νηση πιθανότατα σημαίνει και υγιεινή. Πρόκειται να εφαρμοστεί ένα ευρύ φάσμα μέτρων εκεί όπου οι άνθρω- ποι συγκεντρώνονται για να μετακι- νηθούν ομαδικά: υγειονομικοί έλεγχοι ή θερμοκρασίας πριν την επιβίβαση σε κοινόχρηστο όχημα ή την είσοδο σε τερματικό σταθμό, βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού, επαναδι- άταξη θέσεων και διαχωριστικά για φυσική αποστασιοποίηση, διαδικασίες πληρωμής χωρίς μετρητά για περιορι- σμό των χρηματικών συναλλαγών και πολλά άλλα. Αναμένεται μεγαλύτερη χρήση υλικών εσωτερικού οχημάτων που θα καθαρίζονται εύκολα, συμπε- ριλαμβανομένων των αυτοκαθαριζό- μενων και νέα πρότυπα πιστοποίησης καθαριότητας. u Δράση: Κάθε οργανισμός πρέπει να διεξάγει ολοκληρωμένη αξιολόγηση των λειτουργιών και αλληλεπιδράσε- ών του με τους πελάτες από πλευράς υγείας και υγιεινής. Η εφαρμογή των βέλτιστων μέτρων -και η αποτελεσμα- τική επικοινωνία τους στους χρήστες Κινήσεις «άνευ μεταμέλειας» και μια θεμελιώδης επιλογή 64 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=