Fleet Business #4

Κατάσταση προ COVID-19 Τάση Μοναχικών λύκων ΣΧΗΜΑ: ΜΟΝΑΧΙΚΟΙ ΛΥΚΟΙ Πηγή: Deloitteanalysis Ηγεσία Δημόσιος Τομέας Ιδιωτικός Τομέας Προτεραιότητα Συστημικά αποτελέσματα Ιδιωτικά ταξίδια Αγορές Τοπικοί Κανονισμοί Καινοτομία οδηγούμενη από την αγορά Ιδιωτικά δεδομένα Συλλογή και ομαδοποίηση Ιδιωτικότητα και ασφάλεια Κατάσταση προ COVID-19 Τάση ανάκαμψης εξ ανατολών ΣΧΗΜΑ: ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΩΝ Πηγή: Deloitteanalysis Ηγεσία Δημόσιος Τομέας Ιδιωτικός Τομέας Προτεραιότητα Συστημικά αποτελέσματα Ιδιωτικά ταξίδια Αγορές Τοπικοί Κανονισμοί Καινοτομία οδηγούμενη από την αγορά Ιδιωτικά δεδομένα Συλλογή και ομαδοποίηση Ιδιωτικότητα και ασφάλεια τη χάραξη και τον προγραμματισμό μετακινήσεων και την κινητικότητα ως υπηρεσία. Οι πόλεις υποφέρουν δυσανάλογα και αντιμετωπίζουν δυ- σκολίες στα έσοδα, παραχωρώντας εξουσίες και ρυθμιστικές αρμοδιότη- τες για το κόστος κινητικότητας, την πρόσβαση και την ιδιωτικότητα και χρήση δεδομένων. Η υιοθέτηση των EV επιταχύνεται, ωθούμενη από τη στάση των πολιτών, την επιχειρηματική καινοτομία και το ρυθμιστικό περιβάλλον που διαμορ- φώνεται όλο και περισσότερο από κοινωνικά συνειδητές επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων επιταχύνεται, με περισσότερες οδικές δοκιμές. (Σχήμα 4) ΣΕΝΆΡΙΟ 3: ΑΝΆΚΑΜΨΗ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΏΝ Η επιτυχία του μοντέλου της Ανατο- λικής Ασίας εκτείνεται από τη διαχεί- ριση της πανδημίας έως την κινητικό- τητα. Η Κίνα, η Σιγκαπούρη, η Ιαπωνία και άλλες χώρες μετατρέπονται σε κύριους κόμβους καινοτομίας κινητι- κότητας και Ε & Α, επισκιάζοντας τη Silicon Valley και το Τελ Αβίβ. Οι φυσι- κές και ψηφιακές αλυσίδες αξίας ηλε- κτρικών και αυτόνομων οχημάτων και άλλων τεχνολογιών συγκεντρώνονται στην ανατολή, εις βάρος των ευρω- παϊκών και βορειοαμερικανικών επι- χειρήσεων. Η ενεργή διαχείριση της κινητικότητας προς αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων αναφορικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την ποιότητα του αέρα γίνεται ο κανό- νας και καθίσταται δυνατή μέσω της συλλογής δεδομένων και αναλύσεων. Ασιατικές εταιρείες των κλάδων της αυτοκινητοβιομηχανίας, της τεχνο- λογίας και της νέας κινητικότητας κυριαρχούν παγκοσμίως, αντικαθι- στώντας τους Αμερικανούς και τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους, εξυπηρετώντας, τόσο τις ακμάζου- σες εγχώριες αγορές τους, όσο και τους καταναλωτές στο εξωτερικό. Η Κίνα κυριαρχεί όλο και περισσότερο στην αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των βασικών πρώτων υλών όπως το λίθιο και οι τε- χνολογίες παραγωγής. Οι επενδύσεις των ασιατικών εταιρειών καθίστανται παγκόσμιες, εξαγοράζοντας μερίδια στις αναδυόμενες τεχνολογίες κινη- τικότητας και εξασφαλίζοντας βασικά IP. Ορισμένες δυτικές κυβερνήσεις, υποκινούμενες από τον ιδιωτικό το- μέα, θεσπίζουν πρόσθετα προστα- τευτικά μέτρα για τον περιορισμό της αποδοχής ξένων προϊόντων, τεχνολο- γιών και λύσεων όπως πλατφόρμες ψηφιακής αστικής κινητικότητας και τηλεπικοινωνιακό υλικό. Οι πόλεις παγκοσμίως υιοθετούν μια πιο πρακτική προσέγγιση στη δια- χείριση της κινητικότητας, χρησιμο- ποιώντας πρόθυμα διαδικασίες που υποστηρίζονται από την Κίνα και τη Σι- γκαπούρη, όπως περιορισμοί αδειών για νέα αυτοκίνητα και ακριβά τέλη κυκλοφορίας. Η ευρύτερη εποπτεία και η συλλογή δεδομένων από τις κυ- βερνήσεις θεωρείται όλο και περισσό- τερο απαραίτητη και επωφελής. Από κοινού, επιτρέπουν τον προγραμμα- τισμό πολυτροπικών μετακινήσεων, με τις πληροφορίες κυκλοφορίας και μεταφοράς σε πραγματικό χρόνο να γίνονται παράλληλα με πιο απτά μέ- τρα δημόσιας υγείας, όπως ελέγχους θερμοκρασίας και υποχρεωτική ανί- χνευση επαφών. Οι σημαντικές επενδύσεις στις δη- μόσιες συγκοινωνίες θεωρούνται Στο σενάριο «Ανάκαμψη εξ Ανατολών» ασιατικές εταιρείες των κλάδων της αυτοκινητο- βιομηχανίας, της τεχνολογίας και της νέας κινητικότητας κυριαρχούν παγκοσμίως 61 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=