Fleet Business #4

ρο εφαρμογή κινητικότητας. Το τελικό αποτέλεσμα ίσως είναι ένα διχασμένο περιβάλλον κινητικότητας, με πόλεις χαμηλής πυκνότητας και αγροτικές περιοχές που θα εξαρτώνται ακόμα περισσότερο από ιδιωτικά αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και πολυσύχνα- στες μητροπόλεις που θα θεσπίζουν την απρόσκοπτη ενσωματωμένη κινη- τικότητα με μέσα μαζικής μεταφοράς και ενεργούς τρόπους. Δεδομένων της μέτριας επίδρασης της πανδημίας και των οικονομικών επιπτώσεων, συνεχίζουμε να βλέπου- με μεγάλες διαφορές στις προσεγγί- σεις κινητικότητας. Σε πολλά μέρη, οι επιτυχείς προσπάθειες καταπολέμη- σης του ιού ενισχύουν τις κυβερνή- σεις, ωθώντας τις να διπλασιάσουν τις πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότη- τα – ιδιαιτέρως στην Ευρώπη και την Ασία οι δημόσιες αρχές προσπαθούν να επιταχύνουν τη μετάβαση σε ηλε- κτρικά οχήματα και εναλλακτικών καυσίμων με εκτεταμένες υποδομές φόρτισης, κίνητρα και απαγορεύσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης. (Σχή- μα 3) ΣΕΝΆΡΙΟ 2: ΚΑΛΉ ΕΤΑΙΡΕΊΑ Τα δημόσια αγαθά, συμπεριλαμβανο- μένων των μεταφορών, παρέχονται όλο και περισσότερο από τον ιδιωτικό τομέα. Οι επιχειρήσεις κινητικότητας, ιδίως οι μεγαλύτεροι τεχνολογικοί πάροχοι, υπεισέρχονται εκεί όπου οι κρατικές υπηρεσίες δυσκολεύονται να επιβιώσουν, προσφέροντας απρόσκο- πτη μεταφορά στους πελάτες τους. Βλέποντας τη χρησιμότητα των δε- δομένων κινητικότητας στη διαχεί- ριση της πανδημίας, ο κόσμος είναι όλο και πιο πρόθυμος για ανταλλαγή πληροφοριών με τον ιδιωτικό τομέα. Η τεχνολογία κινητικότητας εξελίσσεται γρήγορα. Ο ιδιωτικός τομέας συμπληρώνει όλο και περισσότερο το κενό που αφήνει ο δημόσιος τομέας στην παροχή υπη- ρεσιών. Μεγάλες εταιρείες κινητικότη- τας που βασίζονται στην τεχνολογία ευδοκιμούν και κατέχουν ηγετική θέ- ση στην κινητικότητα, συνεργαζόμε- νες με κυβερνήσεις και παραδοσιακές επιχειρήσεις που διαθέτουν μειωμένη μόχλευση και υποβαθμίζονται σε επί- πεδο κατώτερου συνεργάτη. Η ιδιω- τική κατά παραγγελία ευέλικτη κινη- τικότητα (ride-hail, μικρομεταφορές, μικροκινητικότητα) αντικαθιστά τις δημόσιες συγκοινωνίες σε ορισμένα δρομολόγια και αγορές - ή ακόμα και επιδοτείται και λειτουργεί ως δημόσια συγκοινωνία. Ενώ η ιδιωτικοποιημένη διαμετακόμιση προσφέρει βελτιωμένη κίνηση ατόμων και αγαθών σε τμήμα του πληθυσμού, αυξάνει την ανισότη- τα και αμβλύνεται ενδεχομένως από την επαυξημένη εστίαση στον καπι- ταλισμό των ενδιαφερομένων μερών. Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και κινητικότητας κυριαρχούν στο χώρο, δημιουργώντας συνεργασίες δημόσι- ου-ιδιωτικού τομέα και λανσάροντας μια σειρά τομέων καινοτομίας και «έξυπνων περιοχών» πόλεων. Η επιτυ- χία των επιχειρήσεων με δυνατότητα δεδομένων στην παρακολούθηση και τον περιορισμό των εστιών COVID-19 μεταφράζεται σε αυξημένη προθυμία του κόσμου να μοιράζεται δεδομένα κινητικότητας με τον ιδιωτικό τομέα. Αυτό με τη σειρά του τροφοδοτεί νέ- ες καινοτομίες και λύσεις σχετικά με ΣΧΗΜΑ: ΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ Πηγή: Deloitteanalysis Κατάσταση προ COVID-19 Τάση περαστικής καταιγίδας Ηγεσία Δημόσιος Τομέας Ιδιωτικός Τομέας Προτεραιότητα Συστημικά αποτελέσματα Ιδιωτικά ταξίδια Αγορές Τοπικοί Κανονισμοί Καινοτομία οδηγούμενη από την αγορά Ιδιωτικά δεδομένα Συλλογή και ομαδοποίηση Ιδιωτικότητα και ασφάλεια Κατάσταση προ COVID-19 Τάση καλής εταιρείας ΣΧΗΜΑ: ΚΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Πηγή: Deloitteanalysis Ηγεσία Δημόσιος Τομέας Ιδιωτικός Τομέας Προτεραιότητα Συστημικά αποτελέσματα Ιδιωτικά ταξίδια Αγορές Τοπικοί Κανονισμοί Καινοτομία οδηγούμενη από την αγορά Ιδιωτικά δεδομένα Συλλογή και ομαδοποίηση Ιδιωτικότητα και ασφάλεια Στο σενάριο της «Καλής εταιρείας», βλέποντας τη χρησιμότητα των δε- δομένων κινητικότητας στη διαχεί- ριση της πανδημίας, ο κόσμος είναι όλο και πιο πρόθυμος για ανταλλαγή πληροφοριών με τον ιδιωτικό τομέα 58 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=