Fleet Business #4

ΟΛΥΜΠΙΑΚΉ ΖΥΘΟΠΟΙΊΑ Γιώργος Βλαχάκης, Transportation & Distribution Manager H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα στην εγ- χώρια αγορά μπίρας, που δημιουργή- θηκε από τη συγχώνευση των εταιρει- ών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία . Συνδυάζει το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg . H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 10 προϊόντα: FIX Hellas , FIX Dark , FIX Άνευ , Μythos , Mythos Radler , Kaiser , Henninger , Tuborg Soda , Τuborg Tonic Water και η σει- ρά Tuborg Lemon / Lime-Green Tea / Orange-Cinnamon Soda . H Ολυμπι- ακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, εντός και εκτός συνόρων, με παρουσία σε περισσότε- ρες από 35 χώρες και στις 5 ηπείρους. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: η δανέζικη Carlsberg , η γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc , η μεξικάνι- κη Corona Extra , οι ιρλανδικές μπί- ρες Guinness και Kilkenny , η βέλγικη Grimbergen , η ιταλική Angelo Poretti , η βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse , ο ιρλανδικός μη- λίτης Magners και o ανθρακούχος μηλίτης Somersby . Στο πλαίσιο ενός στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδι- ασμού, που θέτει στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται πλή- ρως στις καταναλωτικές απαιτήσεις και την παράλληλη και διαρκή εξέλι- ξη του ανθρώπινου δυναμικού της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εστιάζει στην υλοποίηση του αναπτυξιακού επενδυ- τικού της πλάνου. Η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσί- ας της τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού, ενώ την ίδια στιγμή εστιάζει στην υλοποίηση πρωτοβουλιών ουσιαστικής προσφο- ράς, που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με σταθερό βηματισμό και έντονη εξωστρέφεια, αναπτύσσεται δυναμικά, δημιουργώ- ντας τις απαραίτητες συνθήκες για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα. ΠΑΡΟΎΣΑ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΣΤΌΛΟΥ u Ο στόλος των εταιρικών αυτοκινή- των περιλαμβάνει 6 ιδιόκτητα φορ- τηγά και 180 μισθωμένα επιβατικά από τη LeasePlan u Το καύσιμο είναι ντίζελ u Υπάρχει καταγεγραμμένη πολιτική στόλου, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από διαχείριση στόλου μέχρι καύσιμα και διόδια u Η διαχείριση του στόλου γίνεται εσωτερικά, με BI σε excel u Το σύστημα τηλεματικής που χρησι- μοποιούμε περιλαμβάνει GPS. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ u Στο μέλλον σκοπεύουμε να διευ- ρύνουμε το μίγμα των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται με ηλεκτρικά και αέριο u Θα διευρύνουμε επίσης το σύστημα τηλεματικής ως προς τα οφέλη και τη χρησιμότητά του u Θα παραμείνουμε στο ίδιο μοντέλο κινητικότητας. Χρησιμοποιούμε συσκευή εντοπι- σμού, ώστε το βλαβοληπτικό μας κέντρο να μπορεί να εξακριβώσει τη θέση των οχημάτων μας και να ανα- θέτει τη βλάβη στον πλησιέστερο τε- χνικό προς άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ Για την Otis το μέλλον είναι πράσινο, ήδη από το 2000 με τον επαναστατι- κό ανελκυστήρα GEN2, πρωτοστατή- σαμε στην εξοικονόμηση ενέργειας και ετοιμαζόμαστε για επόμενο ορό- σημο το GEN360° που σύντομα θα διατεθεί στην αγορά. Κατ’ αναλογία και ο στόλος μας «πρασινίζει» διαρ- κώς. Συνεπώς θεωρώ πως σύντομα, όταν το δίκτυο της χώρας το επιτρέ- ψει, θα έχουμε plug in hybrids και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι λύσεις από τις αυτοκινητοβιομηχα- νίες πληθαίνουν διαρκώς και πλέον καλύπτουν ευρεία γκάμα από μικρά αυτοκίνητα πόλης μέχρι μεσαία van. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το IoT εί- ναι πλέον μαζί μας και πολύ σύντομα θα μπορούμε να έχουμε real time δε- δομένα για την κατάσταση των οχημά- των (διανυθέντα χιλιόμετρα, επίπεδο καυσίμου, υγεία μπαταρίας, alerts για προληπτική συντήρηση, βλάβες κ.λπ. ), που θα μας επιτρέπει να έχουμε λι- γότερο χαμένο χρόνο σε επισκευές (downtime), εξοικονόμηση καυσίμου και -το σημαντικότερο- αυξημένη ασφάλεια για τους επιβαίνοντες. Η τάση μας τα τελευταία χρόνια είναι να πάμε σε μοντέλο μίσθωσης και θα συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο. Το car sharing είναι επίσης μια εναλλα- κτική μορφή, αλλά δεν έχει ωριμάσει στη χώρα μας και επιπλέον στην πε- ρίπτωσή μας δεν μας καλύπτει, καθώς υπάρχει ο σχετικός εξοπλισμός (ερ- γαλεία - διαγνωστικά - ανταλλακτικά) των τεχνικών μας. 39 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=