Fleet Business #4
Η ALD είναι σε καλή θέση για το μέλλον Ποιος είναι ο κύριος στρατηγι- κός σας στόχος για το 2020 στην Ευρώπη και πέραν αυτής; Tim Albertsen , CEO: «Θα συ- νεχίσουμε να εξελίσσουμε την παραδοσιακή προσφορά leasing πλήρους εξυπηρέτησης προς υποστήριξη νέων δυνατοτήτων κινητικότητας, όπως ψηφιακές πλατφόρμες, συνδεδεμένα αυ- τοκίνητα, MaaS, ηλεκτρική κινητι- κότητα, ευέλικτες προσφορές και πολυτροπικότητα. Πιστεύουμε πως αυτό θα επιφέρει σημαντική ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια και θα μας καταστήσει πρωτοπόρους στην κινητικότητα». Πώς θα εξελιχθεί η δημοτικότητα του leasing οχημάτων και της δι- αχείρισης στόλου στην Ευρώπη το 2020; «Καθώς η ιδιοκτησία και η χρήση οχημάτων συνεχίζουν να αποκλί- νουν, προβλέπουμε υψηλότερη ζήτηση κινητικότητας από εξωτε- ρικούς συνεργάτες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στη λιανική αγορά, όπου ο ιδιωτικός μας στόλος leasing αυξήθηκε κατά 30%-40% ετησί- ως στα 153.000 οχήμα- τα στο τέλος του 2019, ξεπερνώντας το στόχο τριετίας μας. Το ιδιωτικό leasing αντιπροσωπεύει πλέον το 8,6% του συνολικού μας στόλου και αναμέ- νουμε να παραμείνει βασικός μοχλός ανά- πτυξης, με τη βοήθειας μιας υπερσύγχρονης πλήρως ψηφιακής λύ- σης λιανικής. Με την ταχεία εξέλιξη της έξυ- πνης κινητικότητας και την ανα- τροπή στη διαχείριση και το leasing του στόλου από τις start- up, πώς βλέπετε το μέλλον του κλάδου; «Είτε μέσω διαμοιρασμού αυτο- κινήτων είτε μέσω ride-hailing, πάντα υπάρχει ένας στόλος οχη- μάτων στο επίκεντρο των νέων συστημάτων κινητικότητας. Πι- στεύουμε ότι οι υπάρχουσες ικα- νότητές μας στην απο- τελεσματική λειτουργία των στόλων, το μέγεθος και η εξάπλωσή μας ση- μαίνουν πως είμαστε σε καλή θέση για παροχή αυτών των υπηρεσιών στο μέλλον. Για αρκετά χρόνια, εμείς στην ALD δημι- ουργούμε νέες δυνα- τότητες με τη μορφή πλατφορμών, υπηρεσι- ών και προϊόντων που μας επι- τρέπουν να δραστηριοποιούμεθα σθεναρά σε αυτούς τους νέους τομείς. Έτσι, σε οποιαδήποτε μελλοντική πρόβλεψη για τον κλάδο, βλέπου- με τον εαυτό μας να διαδραματί- ζει κεντρικό ρόλο στα προϊόντα και τις υπηρεσίες κινητικότητας που οι συνεργάτες μας -και εμείς- επιθυμούμε να προσφέρουμε». Tim Albertsen Η Alphabet εστιάζει σε καινοτομίες, ευελιξία και βιωσιμότητα Ποιος είναι ο κύριος στρατηγικός σας στόχος για το 2020 στην Ευρώ- πη και πέραν αυτής; Marco Lessacher , CEO: «Πρώτον, επικεντρωνόμαστε στις υπάρχουσες καινοτομίες μας, οι οποίες θα κατα- στούν ακόμα πιο προσιτές τους επόμενους μήνες - δηλαδή την AlphaElectric και την AlphaCity, που προ- σφέρουν υπερσύγχρονες λύσεις αυτοκινήτου και την AlphaFlex , τη λύση μας προ- ϋπολογισμού κινητικότητας. Επιπλέον, η εφαρμογή μας AlphaGuide θα αποκτή- σει νέες λειτουργικότητες. Δεύτερον, θα επικεντρω- θούμε σε προϊόντα όπως η AlphaRent, παρέχοντας πιο ευέλικτη και βιώσιμη κινητικότητα». Πώς θα εξελιχθεί η δημοτικότητα του leasing οχημάτων και της διαχεί- ρισης στόλου στην Ευρώπη το 2020; «Θα υπάρχει πάντα ανάγκη για leasing οχημάτων και διαχείριση στό- λου. Ο τρόπος όμως θα αλλάξει. Η πανευρωπαϊκή μας έρευνα του 2019 έδειξε πως η νεότερη γενιά χρειάζεται ευέλικτη κινη- τικότητα και είναι όλο και πιο πρόθυμη για leasing. Υπάρχει λοιπόν μεγά- λη δυνατότητα για νέα, αναδυόμενα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορές μεταξύ των αγο- ρών». Με την ταχεία εξέλιξη της έξυπνης κινητικότητας και την ανατροπή στη δι- αχείριση και το leasing του στόλου από τις start-up, πώς βλέπετε το μέλλον του κλάδου; «Οι εταιρείες leasing μεταλλάσ- σονται από προμηθευτές στόλου σε παρόχους κινητικότητας, όπως ακριβώς οι fleet managers γίνονται mobility managers. Τώρα, οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες και οι start- up εισβάλλουν στο χώρο μας και οι πάροχοι κινητικότητας αρχίζουν να συνεργάζονται μαζί τους. Επομένως, είναι σημαντικό να παρα- μείνει κάποιος ευέλικτος και να πα- ρακολουθεί στενά την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των μετακινήσεων των πελατών, που περιλαμβάνουν συλλογή δεδομένων, δέσμη υπηρε- σιών και τυποποίηση επικοινωνίας πελατών. Η AlphaFlex είναι ένας προϋπολογι- σμός κινητικότητας που προσφέρει διαμοιρασμό εταιρικών αυτοκινή- των, υπηρεσίες ενοικίασης και ταξί, ridesharing και δημόσιες συγκοινωνί- ες ως συμπλήρωμα στα παραδοσιακά προϊόντα εταιρικού στόλου. Και η κι- νητικότητα κατ’ απαίτηση προστίθεται επίσης στο μίγμα». Marco Lessacher 11 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=