Fleet Business #3
Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung , ο διευθύνων σύμ- βουλος της BMW , Oliver Zipse , εξέ- φρασε το ενδιαφέρον του για την προσέλκυση νέων εταίρων στην προσπάθεια παροχής υπηρεσιών κι- νητικότητας. Τον Φεβρουάριο, η BMW Group και η Daimler AG ανακοί- νωσαν τη συνεργασία τους στον τομέα των υπηρεσιών κινητικό- τητας. Η εταιρική σχέση περι- λαμβάνει πέντε κοινές επιχει- ρήσεις που ασχολούνται με τους τομείς της φόρτισης, του χώρου στάθμευσης, της αστικής κινητικότητας και του διαμοιρασμού. Στη συνέχεια, επέκτειναν περαιτέρω τη συνεργασία στην ανά- πτυξη μελλοντικών τεχνολογιών για αυτόνομη οδήγηση. «Θα θέλαμε να καλωσορίσουμε και άλλους συνερ- γάτες σε αυτόν τον τομέα, ο οποίος έχει μεγάλες δυνατότητες μελλοντι- κά» , είπε ο O. Zipse. Μια περαιτέρω επέκταση της συνεργασίας με νέους εταίρους θα σήμαινε τη μείωση του κόστους και την εξαιρετική ευκαι- ρία για κάθε εμπλεκόμενο μέρος για σημαντικά κέρδη. Οι δύο όμιλοι κατέχουν από 50% των Charge Now , Park Now , Free Now , Share Now και Reach Now . Σύμφωνα με τις φήμες, μια πιθανή κοινοπραξία BMW - Daimler - Volkswagen θα ήταν επωφελής για όλους. Αναζητούνται νέοι εταίροι στην κοινοπραξία BMW - Daimler; H VW ως πάροχος κινητικότητας Η VW προσδιορίζεται όλο και περισσότερο ως φορέας κινη- τικότητας. Αυτό τουλάχιστον προέκυψε από τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Συνέδριο Διεθνών Συστημάτων Μετα- φορών ITS 2019 στη Σιγκα- πούρη. Παραδείγματα είναι η εφαρμογή CityMove της Skoda , η οποία δραστηριο- ποιείται στην Πράγα, επιτρέ- ποντας στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν μίγμα δια- φόρων λύσεων κινητικότητας, όπως λεωφορεία, τραμ, μετρό, μοτοσικλέτες, ταξί και ride- hailing. Η στρατηγική της VW σχετικά με την κινητικότητα ονομάζεται «Together 2025+» και προβάλλει τον όμιλο ως λύση για βιώσιμη, αθόρυβη, ασφαλή και μελλοντική ατο- μική κινητικότητα. Έχουν ήδη δημιουργηθεί 12 συμπράξεις με πόλεις για την επίτευξη αυ- τών των στόχων. Το Αννόβερο, το Βόλφσμπουργκ, η Πράγα, η Βαρκελώνη και η Χεφέι (Κίνα) αποτελούν ήδη μέρος αυτής της πρωτοβουλίας της VW. HERTZ AdVANtage Λύση για απόκτηση και συντή- ρηση εταιρικού στόλου αποτε- λεί το AdVANtage , το ειδικό πρόγραμμα για εταιρείες και επαγγελματίες της Hertz . Εξα- σφαλίζει κεφαλαιακή διαθεσι- μότητα, αφού δεν εκταμιεύονται χρήματα για αγορά οχημάτων, διαχείριση και φροντίδα του εταιρικού στόλου, αυτοκίνητο αντικατάστασης σε περίπτωση ακινητοποίησης του μισθωμέ- νου οχήματος, μετασκευή του επαγγελματικού αυτοκίνητου βάσει των αναγκών και διεκ- περαίωση των απαιτούμενων γραφειοκρατικών διαδικασιών. ΠΌΣΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΩΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΊΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΎΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΌΣΤΙΜΑ % των συνολικών πωλήσεων Αυτοκινητο- βιομηχανία Πωλήσεις EV που απαιτούνται ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι εκπομπών CO 2 της E.E. Η έρευνα της LeasePlan για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Το 40% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα (51% συνολικά) «Ηλεκτρι- κά αυτοκίνητα και βιωσιμότητα» του Mobility Monitor και σκοπεύουν να αγο- ράσουν αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ανέφεραν ότι οι ανεπαρκείς υποδομές φόρτισης τους αποτρέπουν να επιλέξουν ηλεκτρικό. Ακόμα, η πε- ριορισμένη εμβέλεια οδήγησης ήταν ο λόγος για τον οποίο το 35% στην Ελλά- δα (45% συνολικά) δήλωσε ότι δεν θα στρεφόταν στην ηλεκτροκίνηση. Σενάριο 1: Περισσότερες βελτιώσεις στους κινητήρες καύσης Σενάριο 2: 1 + χαμηλότερες μεταβλητές CO 2 Σενάριο 3: 1 + 2 + τερματισμός πωλήσεων οχημάτων υψηλότερων εκπομπών Η συνέχιση της σημερινής πολιτικής συν 1% είναι αρκετή 8% 3% 2% 10% 5% 3% 13% 5% 3% 13% 8% 5% 13% 8% 5% 13% 7% 5% 12% 7% 5% 16% 12% 11% 16% 9% 6% 16% 11% 8% 18% 12% 10% 19% 13% 10% 24% 18% 16% 23% 19% 16% Πηγή: TRANSPORT & ENVIRONMENT 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=