Fleet Business #3

(μονάδες + μερίδιο) 1. Γερμανία: 154 (0%) 2. Ηνωμένο Βασίλειο: 36 (0%) 3. Γαλλία: 36 (0%) 4. Ολλανδία: 13 (0%) 5. Βέλγιο: 8 (0%) Top 5: ΛΙΓΟΤΕΡΑ FCEVs πωλήθηκαν (μονάδες + μερίδιο) 1. Ιταλία: 0 (0%) 2. Πολωνία: 0 (0%) 3. Τσεχία: 0 (0%) 4. Πορτογαλία: 0 (0%) 5. Ουγγαρία: 0 (0%) ΟΧΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (NGV) Top 5: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ NGV πωλήθηκαν (μονάδες + μερίδιο) 1. Ιταλία: 37,406 (2%) 2. Γερμανία: 10,804 (0,3%) 3. Βέλγιο: 3,987 (0,7%) 4. Ισπανία: 3,754 (0,3%) 5. Σουηδία: 3,235 (0,9%) Top 5: ΛΙΓΟΤΕΡΑ NGVs πωλήθηκαν (μονάδες + μερίδιο) 1. Ηνωμένο Βασίλειο: 0 (0%) 2. Ρουμανία: 0 (0%) 3. Ιρλανδία: 0 (0%) 4. Λιθουανία: 0 (0%) 5. Λετονία: 3 (0%) u Μόνον σε τέσσερις χώρες της Ε.Ε., τα ηλεκτρικά φορτιζόμενα οχήματα έχουν μερίδιο αγοράς πάνω από 2,5%. u 20 κράτη-μέλη έχουν μερίδιο αγοράς ECV 2,5% και κάτω. u Το ήμισυ του συνόλου των κρατών με- λών της Ε.Ε. έχουν μερίδιο αγοράς ECV χαμηλότερο του 1%. u Το μερίδιο αγοράς των υβριδικών ηλε- κτρικών αυτοκινήτων είναι σχεδόν δύο φορές μεγαλύτερο από αυτό των ECV. u Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα απο- τελούν περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων εναλλακτικής ισχύος στην Ε.Ε. u Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με φυσικό αέριο συγκεντρώνονται κυρίως στην Ιτα- λία και τη Γερμανία (74% του συνόλου). u Τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου αντι- προσωπεύουν προς το παρόν αμελητέο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων αυ- τοκινήτων στην Ε.Ε. u Όσον αφορά τις μονάδες, η Γερμανία είναι η κορυφαία αγορά για όλους τους τύπους ηλεκτρικών οχημάτων. ΣΤΟΛΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ u Το 0,2% όλων των επιβατικών αυτο- κινήτων στους δρόμους της Ε.Ε. είναι 4. Ηνωμένο Βασίλειο: 81,323 (4,0%) 5. Ισπανία: 75,768 (6,2%) Top 5: ΛΙΓΟΤΕΡΑ HEV πωλήθηκαν (μονάδες + μερίδιο) 1. Λετονία: 672 (5,5%) 2. Σλοβενία: 1,459 (4,7%) 3. Εσθονία: 1,566 (4,3%) 4. Βουλγαρία: 1,600 (4,3%) 5. Λιθουανία: 2,351 (4,1%) ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (FCEV) Top 5: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ FCEV πωλήθηκαν ΝΕΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΈΣ ΤΆΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΕ28 (2014-2018, ΜΕΡΊΔΙΟ ΑΓΟΡΆΣ) 2014 2015 2016 2017 2018 Change 14/18 Ηλεκτρικά - φορτιζόμενα 0,6% 1,1% 1,1% 1,5% 2,0% +1,4% points - Ηλεκτρικά μπαταρίας 0,3% 0,4% 0,4% 0,6% 1,0% +0,7% points - Plug-in υβριδικά 0,3% 0,7% 0,6% 0,8% 1,0% +0,7% points Υβριδικά ηλεκτρικά 1,4% 1,6% 1,9% 2,8% 3,8% +2,4% points Κυψελών καυσίμου 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0 Φυσικού αερίου (CNG) 0,8% 0,6% 0,4% 0,3% 0,4% -0,4% points Λοιπά (LPG + E85) 1,1% 1,0% 0,8% 1,0% 1,1% 0 ΠΗΓΗ: ACEA, 2018 ΠΙΝΑΚΑΣ 2 ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΧΩΡΑ Πηγή:ACEA,πλήρεςέτος2018 ΑΝΑ ΧΩΡΑ: ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΕΤΟΣ 2018) AT BE BG HR CY CZ DK EE FI FR DE GR HU IE ECVs 2,5% 2,4% 0,6% 0,0% 0,0% 0,4% 2,1% 0,5% 4,7% 2,1% 2,0% 0,3% 1,5% 1,6% HEVs 2,2% 2,8% 4,7% 0,0% 0,0% 1,7% 4,0% 6,2% 9,8% 4,2% 2,9% 3,5% 4,1% 5,5% FCEVs 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% NGVs 0,0% 0,7% 0,9% 0,0% 0,0% 0,7% 0,0% 0,0% 1,0% 0,0% 0,3% 1,0% 0,0% 0,0% OTHER 0,2% 0,2% 0,0% 0,0% 0,0% 0,3% 0,0% 0,0% 0,0% 0,1% 0,1% 0,0% 0,0% 0,0% IT LV LT LU MT NL PL PT RO SK SI ES SE GB ECVs 0,5% 0,6% 0,4% 0,0% 0,0% 6,7% 0,2% 3,4% 0,5% 0,3% 0,9% 0,9% 8,0% 2,5% HEVs 4,3% 4,0% 7,2% 0,0% 0,0% 4,6% 4,3% 3,2% 2,9% 2,5% 2,0% 5,7% 5,8% 3,4% FCEVs 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% NGVs 2,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,0% 0,2% 0,0% 0,0% 0,0% 0,2% 0,0% 0,3% 0,9% 0,0% OTHER 6,5% 0,3% 0,0% 0,0% 0,0% 0,2% 1,4% 0,8% 1,0% 0,5% 0,3% 1,3% 0,3% 0,0% ECVs = ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ -ΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ HEVs = ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ FCEVs = ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ NGVs =ΟΧΗΜΑΤΑΦΥΣΙΚΟΥΑΕΡΙΟΥ (CNG) OTHER =ΛΟΙΠΑ ΟΧΗΜΑΤΑΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ (LPG + E85) ΓΡΑΦΗΜΑ 3 ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΟΛΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ: ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. 0,0% 0,5% 1,0% 1,5% 2,0% 2,5% ΛΟΙΠΑ (LPG + E85) ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (H2) H 2 0,0% ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΑ 0,2% ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ (CNG) 0,4% ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 0,6% 2,4% Πηγή: IHSMarkit,2017 (τελευταίαδιαθέσιμαδεδομένα) ΓΡΑΦΗΜΑ4 61 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=