Fleet Business #3

Οι Ολλανδοί εργοδότες δεν ενθαρ- ρύνουν τους εργαζομένους τους να οδηγούν ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήμα- τα, σύμφωνα με το EVBox Sustainable Mobility Monitor . Μια μικρή μειονό- τητα -1 στους 5 (18%) των εργαζομέ- νων- όταν επιλέγουν ένα νέο όχημα, καλούνται να λάβουν υπόψη τους τον τύπο καυσίμου που χρησιμοποιείται από το νέο τετράτροχο. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι καλούνται συχνότερα να εξετάσουν τη μηνιαία τιμή μίσθω- σης (39,6%), την τιμή του καταλόγου (25,8%) ή το brand (26,9%). Αυτό γί- νεται εμφανές από την ετήσια έρευ- να της EVBox, που κατέγραψε από περισσότερους από 1.000 εταιρικούς οδηγούς στην Ολλανδία τις συνήθειες και τις προσδοκίες τους. Η εταιρική αγορά είναι ακρογωνιαίος λίθος για την αγορά οχημάτων. Σύμ- φωνα με την Ένωση Ολλανδικών Εταιρειών Μίσθωσης Οχημάτων , πε- ρισσότερα από τα μισά ή νεοαποκτη- θέντα επιβατικά αυτοκίνητα και βαν είναι μισθωμένα. Σε παγκόσμιο επί- πεδο, τα οχήματα εκπέμπουν σχεδόν το ένα τέταρτο του CO2. Επομένως, ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΣΘΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ 40% Μηνιαίο μίσθωμα 27% Μάρκα 26% Τιμή καταλόγου 25% Χωρίς ειδικό κριτήριο 18% Τύπος καυσίμου ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΙΝΗΣΗΣ 50% ντίζελ 38% βενζίνη 10% υβριδικά 2% λοιπά (περιλαμβανομένου του LPG) ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΙΝΗΣΗΣ 40% ηλεκτρικά/υβριδικά 40% ντίζελ/βενζίνη 20% δεν γνωρίζουν ακόμα Οι επιχειρήσεις δεν ευνοούν τα EV είναι σημαντικό η εταιρική αγορά να αποτελέσει το καλό παράδειγμα για να καταστήσει την ευρωπαϊκή κινη- τικότητα περισσότερη βιώσιμη και να ανακουφίσει την πίεση στο κλίμα, δήλωσε ο Kristof Vereenooghe , CEO της EVBox.  Η ΦΌΡΤΙΣΗ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΗ ΚΑΤΆ ΚΑΙΡΟΎΣ Η πλειονότητα (57,7%) των Ολλανδών εταιρικών οδηγών οδηγεί τουλάχι- στον 20.000 χιλιόμετρα ετησίως. Το ένα τέταρτο των εταιρικών οδηγών προσθέτει περισσότερα από 40.000 χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Οι Ολλανδοί επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι πιο επιφυλακτικοί σχετικά με την προσφορά λύσεων φόρτισης από τους εργοδότες. ΤΟ ΝΤΊΖΕΛ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΊ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΌΝ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ Οι Ολλανδοί εταιρικοί οδηγοί χρησι- μοποιούν κυρίως ντίζελ στα οχήματα τους (49,9%). Βενζίνη χρησιμοποιεί το 38,1% των εταιρικών οδηγών. Το 7,3% των εταιρικών αυτοκινήτων τροφοδο- τείται από υβριδικό κινητήρα και το 3,2% διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα. Τα υπόλοιπα τροφοδοτούνται με υγρα- έριο και ορισμένοι ερωτηθέντες δεν το γνώριζαν. «Η διαδικασία για τη διαφοροποίηση βιωσιμότητας του στόλου εταιρικών οχημάτων θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια. Ήρθε η ώρα να εκθρονίσουμε το ντίζελ. Ελπίζω ότι οι εταιρείες χρη- ματοδοτικής μίσθωσης και οι εργοδό- τες θέλουν να συμβάλουν σε αυτό» , δήλωσε ο Kristof Vereenooghe , Διευ- θύνων Σύμβουλος της EVBox . Είναι σημαντικό η εταιρική αγορά να αποτελέσει το καλό παράδειγμα για να καταστήσει την ευρωπαϊκή κινητικότητα περισσότερη βιώσιμη και να ανακουφίσει την πίεση στο κλίμα Μια έρευνα για την ολλανδική αγορά καταδεικνύει ότι ακόμα και σε μια χώρα που θεωρείται από τις πρωτοπόρους στον τομέα της κινητικότητας, οι επιχειρήσεις, επί του παρόντος, δεν ενθαρρύνουν τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους στόλους τους. 55 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=