Fleet Business #3

Ποια υποδομή χρειάζεται για να διατηρηθεί η συνδεσιμότητα; Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Είναι απαραίτητο να εξοπλιστεί το 100% των οχημάτων με TCU, για να λαμβάνονται δεδομένα για τους κα- τασκευαστές, τους αντιπροσώπους και, φυσικά, τους πελάτες, αλλά και για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ οχημάτων (όπως συμβαί- νει στην αεροπορική τεχνολογία). Πρέπει επίσης να χρησιμοποιούμε τους φωτεινούς σηματοδότες για την υλοποίηση της υποδομής συλ- λογής δεδομένων κυκλοφορίας, τις κυκλοφοριακές δυσλειτουργίες, τις βλάβες, τα ατυχήματα έτσι ώστε ο φωτεινός σηματοδότης να ρυθμίζει την κυκλοφορία βάσει των πραγμα- τικών συνθηκών. Ποιο είναι το περιβαλλοντικό αντί- κτυπο αυτών των τεράστιων ποσο- τήτων δεδομένων που χρειάζονται για να επιτευχθεί η συνδεσιμότητα; Για να μεταφέρουμε έναν όγκο δε- δομένων, χρειάζεται περισσότερη ενέργεια και μεγάλη χωρητικότητα μπαταρίας - αυτή είναι η βάση της επιτυχίας. Θα χρειαστούν πιο ισχυρές μπα- ταρίες (οι οποίες μπορούν επίσης να φορτίζονται ασύρματα), ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε περισσότερες εναλλακτικές πηγές ενέργειας (π.χ. ηλιακή ενέργεια) και όλα αυτά με αύξηση του κόστους. Θα απαιτηθούν νέες τεχνολογίες, πράγμα που θα καταστήσει φθηνό- τερη την παραγωγή αυτών των μπα- ταριών και, για παράδειγμα, ηλιακοί συλλέκτες. Όλοι μιλούνγια τη sharingeconomy (οικονομία διαμοιρασμού), ενώ λέγεται ότι οι χώροι στάθμευσης/ οι λωρίδες αυτοκινήτων κ.λπ. θα εξαφανιστούν στο εγγύς μέλλον. Τι γνώμη έχετε γι’ αυτό; Μήπως οι εκτιμήσεις είναι μη ρεαλιστικές και όλα αυτά θα χρειαστούν πολύ χρόνο; Ο αριθμός των οχημάτων παγκο- σμίως είναι 1,4 τρισεκατομμύρια (συμπεριλαμβανομένων των λεω- φορείων και των φορτηγών). Ακό- μα και αν το 30% του πληθυσμού αποφασίσει να διαμοιραστεί τα αυτοκίνητά του, υπάρχουν ακόμα αρκετά οχήματα που χρειάζονται χώρους στάθμευσης. Φορτηγά και λεωφορεία χρειάζονται επίσης θέ- σεις στάθμευσης. Ακόμα, πραγματοποιούνται 90-95 εκατομμύρια πωλήσεις νέων οχη- μάτων ανά έτος παγκοσμίως και μια μικρή ποσότητα οχημάτων ανακυ- κλώνεται κάθε χρόνο. Όλα αυτά δείχνουν ότι αυτό που περιγράφετε θα συμβεί στο μακρινό μέλλον. ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο DENIS RASTORGUEV Ο Denis Rastorguev , Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπης της Bright Box , εργάζεται στην αγορά αυτο- κίνησης για περισσότερο από 15 χρόνια. Πριν από την Bright Box, δι- ετέλεσε CEO της BMW Καζακστάν. Προηγουμένως, διηύθυνε γραφείο διαχείρισης μετά την πώληση 12 αντιπροσώπων ( Hyundai , Subaru , Toyota , BMW , Nissan , Lexus ) σε τρεις πόλεις και εταιρειών διανομής ( BMW , Hyundai , Subaru , Hyundai Truck ) σε δύο πόλεις. Επίσης, υπήρ- ξε υπεύθυνος για προγράμματα μετά την πώληση για την Peugeot και τη Citroën στις χώρες της Κοι- νοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών (ΚΑΚ). 43 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=