Fleet Business #3

BORIS PILICHOWSKI CEO της Karhoo Ποια θεωρείτε πως είναι η πιο καινοτόμος εταιρεία σήμερα; Η Karhoo ως πλατφόρμα λειτουργεί θετικά για όλους τους εμπλεκόμενους. Φέρνοντας σε επαφή τους αδειο- δοτημένους στόλους όλου του κόσμου με τους παγκό- σμιους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τις τοπικές αρχές για τη δημιουργία ευφυέστερων λύσεων κινητικότητας για τους ταξιδιώτες και τους πολίτες, μας παρέχει τη δυνατότητα να αναπτυσσόμαστε με ταχύτατο ρυθμό. Τι θα θεωρούσατε την πιο εκπληκτική ιδέα/τάση/προ- ϊόν κινητικότητας; Και πάλι την Karhoo! Ενώ πολλοί από τους νεοεισερ- χόμενους τόσο στον κλάδο κινητικότητας όσο και σε άλλους τομείς τεχνολογίας και υπηρεσιών έχουν υιο- θετήσει μια μάλλον παράτολμη νοοτροπία τύπου Silicon Valley «Κινηθείτε γρήγορα και κάνετε ανατροπές», στην Karhoo φέρνουμε επανάσταση στον κλάδο με μια πιο θετική έννοια. Υποστηρίζουμε τους υπάρχοντες στό- λους, ενισχύουμε τις υπάρχουσες εταιρείες και παρέχου- με στους πελάτες μας πληθώρα επιλογών μεταφοράς υψηλής ποιότητας. Η Karhoo αποτελεί μια αγορά ride-hailing, που διασυν- δέει αδειούχους ταξί και ιδιωτικούς στόλους μίσθωσης από όλο τον κόσμο σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, που μπορεί να ενσωματωθεί με άλλες πλατφόρμες και εφαρ- μογές ταξιδιωτικών και ψυχαγωγικών φορέων. VINZENZ PFLANZ President of Corporate Sales at Sixt SE Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι η κορυφαία τάση στη Διαχείριση Στόλου και Κινητικότητας στην Ευρώπη σήμερα; Βλέπουμε δύο θέματα: από τη μία πλευρά, ευέ- λικτα προϊόντα κινητικότητας μικρής διάρκειας. Περιλαμβάνουν την κινητικότητα-ως-υπηρεσία (MaaS), τις κατ’ αποκοπήν τιμές και τα συνδρο- μητικά μοντέλα που συμβαδίζουν με την ψηφιο- ποίηση. Από την άλλη πλευρά, την ψηφιοποίηση και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για διαδικασίες κρα- τήσεων και τιμολόγησης. Γιατί είναι σημαντικό να γίνει η μετάβαση από τη Διαχείριση Στόλου στη Διαχείριση Κινητικότητας; Περίπου έναν αιώνα πριν, ο Γερμανός αυτοκρά- τορας Γουλιέλμος Β’ είπε: «Πιστεύω στα άλογα. Το αυτοκίνητο είναι ένα προσωρινό φαινόμενο». Φυσικά, έκανε λάθος. Και σήμερα, βρισκόμα- στε σε παρόμοιο σταυροδρόμι. Θα ήταν μεγάλο λάθος να πούμε: Πιστεύουμε στα αυτοκίνητα. Όποιες άλλες εναλλακτικές λύσεις κινητικότη- τας αποτελούν προσωρινό φαινόμενο. Έτσι, η μετάβαση από τη διαχείριση στόλου στη διαχεί- ριση κινητικότητας είναι σημαντική για τη σωστή προσέγγιση της αγοράς κινητικότητας. 37 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=