Fleet Business #3
EMILIO HERRERA COO της Kia Europe Το βασικό ερώτημα σχετικά με τα ήπια υβριδικά είναι αν η μικρή μείωση των εκπομπών CO2 αξίζει το επιπλέον κόστος; Ο στόχος είναι τόσο αυστηρός, που κάθε μείωση -όσο μικρή και αν είναι- μετράει. Τα ελαφρά υβριδικά οχήματα θα βοηθήσουν σε αυτό, όπως και ο τύπος των ελαστικών που χρησιμοποιούμε. Έχουμε ακό- μη σχέδια έκτακτης ανάγκης για το επόμενο έτος όταν αρχίσουν να ισχύουν οι κανόνες για τις εκπο- μπές CO 2 , για να μη χάσουμε τον στόχο. Η διοίκηση της εταιρείας στην Κορέα δεν θέλει να χάσουμε το στόχο. Στην κορεατική κουλτού- ρα, αυτό θα σηματοδοτούσε μια μεγάλη αποτυχία. ALI KASSAI EVP Product Planning & Programs, Renault Πώς επηρεάζει την επιχείρησή σας το μεταβαλλόμενο μοντέλο ιδιοκτησίας οχήματος; Είναι πιθανόν να κρατήσει σταθε- ρή την αγορά ή ακόμα και να αυ- ξήσει τις πωλήσεις, αλλά δεν θα αποδυναμώσει την αγορά, κατά τη γνώμη μας. Οι άνθρωποι επι- θυμούν την ελευθερία τους και την ατομική χρήση αυτοκινήτων. Εξάλλου, πολλοί προσέρχονται στην κινητικότητα μέσω αυτών των νέων υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, θα υπάρξει επέκταση της χρήσης των αυτοκινήτων. Συνολικά, πιστεύου- με πως η μελλοντική χρήση των αυτοκινήτων θα εξακολουθήσει να είναι αρκετά έντονη. MATTHEW HARRISON Executive VP of Sales and Marketing της Toyota Europe Η υβριδική τεχνολογία της Toyota χρειάστηκε τέσσερις γενιές για να επιτύχει βιώσιμο κέρδος. Τα ηλε- κτροκίνητα οχήματα θα γίνουν κερδοφόρα ταχύτερα; Ολόκληρη η βιομηχανία βασίζεται στην ικανότητα να γίνουν τα πράγ- ματα γρηγορότερα. Εάν πρόκειται να χρειαστούν 20 χρόνια για να είναι αποδοτικά το ηλεκτρικά, θα ανησυχούσαμε πολύ όλοι. Υπάρ- χουν πολλές διαφορετικές διαστά- σεις στο θέμα αυτό. Η μία είναι η κλίμακα, αλλά και πόσο γρήγορα μπορούμε να έχουμε ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και πώς μπο- ρούμε να το κάνουμε με προσιτό και βολικό για τους καταναλωτές τρόπο. Αυτό είναι μάλλον άγνωστο. Δεν νομίζω, πάντως, ότι το υβριδι- κό μας μοντέλο είναι το κατάλληλο παράδειγμα, επειδή δεν χρειαζό- ταν να ανησυχούμε για την υποδο- μή. Με τα BEV (ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας), μπορούμε να έχουμε καλύτερη πυκνότητα μπαταρίας και πιο προσιτή οικονομικά. Αλλά αν δεν μπορούμε να προσφέρουμε στον καταναλωτή την υποδομή που χρειάζεται για να είναι σε θέση να ανεφοδιάζεται γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία, τότε δεν θα τα πουλή- σουμε. Και αυτό δεν αφορά μόνο τους κατασκευαστές. 35 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=