Fleet Business #3

στις απόψεις των ανθρώπων της αυτοκινητοβιομηχανίας Zoom ΕΊΠΑΝ ELMAR DEGENHART CEO της Continental Γιατί κάνατε τη Vitesco ξεχωριστή εταιρεία; Πέρυσι είχαμε πωλήσεις 7,7 δισε- κατομμυρίων ευρώ σε συστήματα μετάδοσης κίνησης που αφορού- σαν κυρίως την τεχνολογία καύ- σης. Προετοιμάζουμε την επιχεί- ρησή μας για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Για να ανταποκρι- θούν στους συνεχώς αυστηρότε- ρους κανονισμούς εκπομπών, ανα- μένουμε ότι πολλοί κατασκευαστές οχημάτων θα αυξήσουν το ποσο- στό τους ηλεκτροκίνητων κινητή- ρων άνω του 40% κατά την επόμε- νη δεκαετία. Ως εκ τούτου, πρέπει να αλλάξουμε τους πόρους μας από την τεχνολογία καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Ευτυχώς, έχουμε ήδη ισχυρή παρουσία σε ηλεκτρο- νικά, αισθητήρες και λογισμικό για κινητήρες καύσης. Στόχος μας τώ- ρα είναι να μετατρέψουμε αυτές τις ικανότητες ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στη μελλοντική αγορά ηλεκτροκίνησης. Για να διαχειρι- στούμε αυτόν το μετασχηματισμό, το τμήμα των κινητήρων μας χρει- άζεται να ανεξαρτητοποιηθεί για να λάβει τις δικές του αποφάσεις, να είναι ευέλικτο και να μπορεί να κινηθεί τάχιστα. HAKAN SAMUELSSON President & CEO της Volvo Cars Τι σκοπεύετε να κάνετε με την προσφορά αυτοκινήτων αυτόνο- μης οδήγησης; Δεν πρόκειται για κάτι εύκολο από τεχνικής απόψεως. Αλλά εξακο- λουθούμε να είμαστε πεπεισμένοι ότι τα αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς θα πρέπει να έχουν αυτό που αποκαλούμε πιλότο αυτοκι- νητόδρομου (Highway Pilot), που αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτο- κινήτου σε αυτοκινητόδρομο. Θα είμαστε πολύ προσεκτικοί, για να αποφύγουμε να αναδείξουμε κάτι που θεωρείται αυτοματοποιημένο, αλλά δεν είναι. Διότι ο οδηγός εί- ναι εντυπωσιασμένος με αυτό που μπορεί να κάνει με το σύστημα και στη συνέχεια υπερτιμά τις δυνα- τότητές του. Θέλουμε πραγματικά να παραδώσουμε κάτι που να είναι τόσο ασφαλές ή ακόμα πιο ασφα- λές από την εντύπωση που δίνει. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί πρώτα για χρήση σε αυτοκινητόδρομο. BRAM SCHOT CEO της Audi Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκλη- ση που θα αντιμετωπίζει η Audi του χρόνου; Είναι ένας συνδυασμός αγορών και επενδύσεων. Το επόμενο έτος θα συνεχίσει να είναι δύσκολο για τις αγορές, συμπεριλαμβανομέ- νης της Κίνας, αλλά είμαστε κά- πως αισιόδοξοι για τις προοπτικές της κατηγορίας premium. Σε γε- νικές γραμμές, δεν βλέπουμε τις κύριες αγορές να βελτιώνονται, με την πίεση των τιμών να δημι- ουργεί πρόβλημα στην κατηγορία μας premium. Προβλέπουμε πως η Ευρώπη θα παραμείνει σταθε- ρή, αλλά η ποιότητα των πωλήσεων έχει ήδη κάπως επιδεινωθεί. Ανα- μένουμε μεγάλη πίεση στις ΗΠΑ, όπου θα χαρούμε να δούμε μια σταθεροποίηση της αγοράς. Επο- μένως, αν θέλουμε να βελτιώσου- με τα αποτελέσματά μας και την κατάσταση της αγοράς, η βελτίωση των επιδόσεών μας θα καταστεί ακόμα πιο σημαντική. 34 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=