Fleet Business #3

στις αρχές του έτους (2019). Στη Γερμανία, ο νόμος αυτόνομων οχημάτων τέθηκε σε ισχύ τον Ιούνιο του 2017. Η Γαλλία θεσπί- ζει ένα νομοθετικό πλαίσιο που θα επιτρέπει τη δοκιμή αυτόνο- μων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους. Η Ισπανία επιχειρεί να επεκτείνει τους κανόνες για τα αυτόνομα οχήματα και να τρο- ποποιήσει τους ασφαλιστικούς νόμους. Ο κανονισμός για τις αυ- τόνομες δοκιμές προέρχεται σή- μερα από την Dirección General de Tráfico . Η Ιταλία ψήφισε τον πρώτο της νόμο, που ρυθμίζει τον έλεγχο των αυτόνομων οχη- μάτων, τον Φεβρουάριο του 2018. Στην Ελλάδα, βεβαίως, δεν τίθε- ται καν προς συζήτηση. ΟΦΈΛΗ ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΣΦΆΛΕΙΑ Από την άποψη της ασφάλειας, είναι αδύνατο σήμερα να πει κάποιος εάν τα αυτόνομα οχήματα θα αξίζουν τον κόπο. Πρέπει να γίνουν χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια) δοκιμαστικές δι- αδρομές, για να μάθουμε. Αλλά τα οφέλη αυτών των οχημάτων εκτείνο- νται πέρα από την ασφάλεια. Οι ιδιο- κτήτες θα απολαμβάνουν μειωμένο κόστος επισκευής, τέλη στάθμευσης, έξοδα μεταφοράς και φθηνότερη ασφάλιση. Μπορεί να αποκτήσουμε καθαρότερο περιβάλλον, μειωμένη συμφόρηση, λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Έτσι, ενώ οι αυτοκινητο- βιομηχανίες, οι προμηθευτές, οι αντι- πρόσωποι, οι ασφαλιστές, οι εταιρείες στάθμευσης, οι δικηγόροι (για τους τραυματισμούς) και τα κράτη θα χά- σε ολόκληρη την Ευρώπη σουν έσοδα λόγω της κυκλοφορίας αυτόνομων οχημάτων, μέχρι το 2030 τα οχήματα αυτά αναμένεται να δημι- ουργήσουν ευκαιρίες της τάξης των 87 δισ. δολαρίων. Πρέπει να γίνουν χιλιάδες δοκιμαστικές διαδρομές, για να μάθουμε εάν τα αυτόνομα οχήματα θα αξίζουν τον κόπο 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=