Fleet Business #3
προσφέρει μοναδικές προσαρμοσμέ- νες λύσεις White Label για τους πε- λάτες της. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ελληνικός επιχειρηματικός τομέας αποτελείται κυρίως από μικρομεσαί- ες εταιρείες που αποτελούν τη ραχο- κοκαλιά της οικονομίας. Τα αιτήματα αυτών των εταιρειών για υπηρεσίες και λύσεις κινητικότητας αυξάνονται διαρκώς και αναμένεται να αυξη- θούν περισσότερο με την ανάπτυξη της οικονομίας τα επόμενα χρόνια. Ως ALD θα είμαστε εκεί για να ικα- νοποιήσουμε τις ανάγκες τους με τη διεθνή εμπειρία μας, τη βαθιά γνώση, την εμπειρία, τα αυτοματοποιημένα εργαλεία και τη συμβουλευτική και entrepreneurial προσέγγιση. Με βάση την εμπειρία σας εδώ αλλά και από τη Γαλλία και την Ισπανία, και οι οδηγοί / εταιρείες αντιδρούν περισσότερο με κοινωνική ευθύνη. Ποια είναι η στρατηγική σας για την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς, σε ποιους τομείς σκοπεύετε να δώσετε μεγαλύτερη βαρύτητα και πού θε- ωρείτε ότι πλεονεκτείτε έναντι του ανταγωνισμού σας; Η ALD Automotive έχει παραδοσιακά πολύ ισχυρή παρουσία στους πολυε- θνικούς πελάτες, όπου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη διεθνή παρουσία μας, να βασιστούμε στην εμπειρία μας διευκολύνοντας τις διαδικασίες και τα αιτήματα των πελατών. Ως δεύτερο σημείο αναφοράς, η ALD σε διεθνές επίπεδο στρατηγικά εκμεταλλεύεται τις ισχυρές συνεργασίες που έχει δη- μιουργήσει με τους κατασκευαστές και άλλους παρόχους υπηρεσιών και ποια είναι κατά την άποψή σας τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της αγοράς leasing αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ποιες είναι οι διαφορές μας από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και πού συγκλίνουμε με αυτές; Η Ελλάδα δεν είναι ακόμα μια ώριμη αγορά αναφορικά με τη λειτουργική μίσθωση υπηρεσιών. Το κόστος των υπηρεσιών αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο της επιλογής προμηθευτή για υπηρεσίες μίσθωσης οχημάτων, σε άλλες χώρες όμως βλέπουμε όλο και περισσότερους πελάτες να δίνουν προσοχή και να αξιολογούν περισσό- τερο το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν και τον επαγγελματισμό που παρέχουν οι εταιρείες μίσθωσης. Η ανταπόκριση στο χρόνο και η επίλυ- ση των προκλήσεων της κινητικότητας των πελατών είναι βασικά στοιχεία που αξιολογούμε και λαμβάνουμε τι- μητικά σχόλια από τους πελάτες μας. Σε πιο ώριμες αγορές, βλέπουμε ήδη πελάτες να συζητούν για προγράμ- ματα ασφάλειας και τηλεματικής που συνδέονται με αυτόνομα οχήματα, car-sharing, συμβουλευτικές υπηρε- σίες που σχετίζονται με τη διαχείριση του στόλου και τη βελτιστοποίηση του κόστους. Αναμένουμε επίσης αυτές τις τάσεις να αυξηθούν τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα, ξεκινώντας από πελάτες με μεγάλους στόλους και είμαστε ήδη έτοιμοι προς αυτήν την κατεύθυνση. Η αγορά του leasing οχη- μάτων αποτελείται όχι μόνο από την αρχική μίσθωση ενός οχήματος αλλά και από το remarketing ή την επανατο- ποθέτηση των οχημάτων στην αγορά H γρήγορη υλοποίηση υποδομών αλλά και η παροχή οφελών από τη φορολογία για ηλεκτρικά οχήματα είναι αναγκαίο να αναθεωρηθεί 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=