Fleet Business #3

ή από την απόσπαση της προσοχής του οδηγού και το αντιμετωπίζουμε. Το όραμά μας είναι να αυξήσουμε την ασφάλεια χωρίς να μειώσουμε την ευ- χαρίστηση της κινητικότητας. Τι προσδοκούν οι Ευρωπαίοι προμη- θευτές από τους φορείς χάραξης πο- λιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους ρυθμιστικούς φορείς ως προς τη συμβολή τους για την επίτευξη των στόχων μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας; Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέ- πει να συνειδητοποιήσουν ότι χρεια- ζόμαστε μια ολιστική προσέγγιση για την πραγματοποίηση της κινητικότη- τας επόμενης γενιάς. Η κινητικότητα πρέπει να γίνει πιο βιώσιμη, πρέπει να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να ενισχυθεί η καινοτομία και οι Βρυ- ξέλλες πρέπει να διασφαλίσουν πως η Ευρώπη θα έχει λόγο στο μέλλον του πλανήτη. Με άλλα λόγια, οι υπεύ- θυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι βρισκόμαστε σε σκληρό ανταγωνισμό με χώρες και περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Κίνα, η Ινδία και η Ρωσία. Πρέπει να είμαστε παγκόσμιοι ηγέτες στην πε- ριβαλλοντική τεχνολογία, ενώ παράλ- ληλα να δημιουργούμε τις προϋποθέ- σεις ώστε οι εταιρείες να απασχολούν ανθρώπους στην Ευρώπη. Και πρέπει να προσφέρουμε στους καταναλωτές την καλύτερη ποικιλία επιλογών με- τακίνησης. Δεν συνηγορείτε όμως πως οι Βρυ- ξέλλες εκδίδουν οδηγίες ή υιοθε- τούν μια συγκεκριμένη βιομηχανική πολιτική προς υποστήριξη αυτών των στόχων; Δεν θέλουμε πενταετή σχέδια, αλλά επιθυμούμε σταθερότητα και πλαίσιο ευφυών κανόνων που θα επιτρέψουν στους Ευρωπαίους προμηθευτές να λειτουργήσουν καλύτερα. Ένα αντα- γωνιστικό κανονιστικό πλαίσιο βοη- θά τη βιομηχανία και υποστηρίζει την ηγετική θέση της Ευρώπης σε πολ- λούς τομείς. Ποιες συγκεκριμένες δράσεις θα επιθυμούσατε να δείτε από τις Βρυ- ξέλλες που θα υποστηρίξουν και θα συμβάλλουν στην υλοποίηση του οράματος της ασφαλούς, βιώσιμης και ομαλής κινητικότητας; Οι προτεραιότητες της Ε.Ε. που θα έθετα είναι, κατ’ αρχάς, η αποκατά- σταση του ευρωπαϊκού οικοδομήμα- τος και της εμπιστοσύνης των πολιτών στην Ευρώπη. Δεύτερον, η Ε.Ε. πρέπει να δημιουργήσει ένα ευρωπαϊκό περι- βάλλον όπου οι άνθρωποι μπορούν να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να χρησιμοποιήσουν τις πνευμα- τικές δυνατότητες που διαθέτουμε για να επιτύχουμε τους στόχους μας. Και τρίτον, οι Βρυξέλλες πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο για να διασφαλίσουν πως η Ευρώπη θα είναι ένας παίκτης στο γεωπολιτικό πεδίο. Εάν δεν το κάνουμε αυτό, δια- τρέχουμε τον κίνδυνο να περιθωριο- ποιηθούμε όταν έλθει η ώρα των με- γάλων αποφάσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος. Πώς μπορούν οι ευρωπαϊκές βιομη- χανίες, οι οποίες είναι διάσπαρτες σε 27 ή 28 χώρες, να ανταγωνισθούν μεγάλες βιομηχανικές χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ; Στην Ευρώπη, πρέπει να έχουμε μια έξυπνη προσέγγιση του ανταγωνι- σμού. Στον τομέα υψηλής τεχνολο- γίας, για παράδειγμα, δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε μεγάλους τεχνο- λογικούς γίγαντες των ΗΠΑ όπως η Google και η Amazon, και αυτό είναι απογοητευτικό. Πρέπει να αναπτύξου- με τους δικούς μας τεχνολογικούς γί- γαντες. Αυτό σημαίνει υπέρβαση των εθνικών βραχυπρόθεσμων συμφε- ρόντων υπέρ ενός μακροπρόθεσμου οράματος. Είναι δύσκολο, αλλά τελι- κά θα ωφελήσει όλες τις χώρες της Ευρώπης. Επομένως, είστε γενικά αισιόδοξος για το μετασχηματισμό της κινητικό- τητας και του ρόλου της Ευρώπης σε αυτόν; Είμαι αισιόδοξος για τις προοπτικές της ευρωπαϊκής βιομηχανίας προμη- θευτών συστημάτων αυτοκινήτων και είμαι αισιόδοξος ότι πολλές από τις εταιρείες που κατασκευάζουν με επι- τυχία τα παραδοσιακά παρελκόμενα και συστήματα αυτοκινήτων θα συνε- χίσουν να το κάνουν. Η κινητικότητα θα απαιτεί πάντα κάτι το υλικό μέχρι να εφεύρουμε την τηλεμεταφορά. Είναι αλήθεια πως το λογισμικό θα αποκτά αυξανόμενη σημασία, αλλά είμαστε διαφορετικοί από τον κλάδο των smartphone επειδή συνδυάζου- με δύο παράγοντες. Το υλικό και τις εφαρμογές. Είμαι, επίσης, βέβαιος ότι θα συνεχίσει να υφίσταται η ευχαρί- στηση της οδήγησης και το περιθώριο για εξαιρετική σχεδιαστική αισθητική, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα εποχή προσωπικής κινητικότητας. Ένα ανταγωνιστικό κανονιστικό πλαίσιο βοηθά τη βιομηχανία και υποστηρίζει την ηγετική θέση της Ευρώπης σε πολλούς τομείς Ο Roberto Vavassori είναι μέλος του Δ.Σ. και director for Business Development and Marketing του ιταλι- κού πολυεθνικού ομίλου Brembo . Η Brembo είναι παγκόσμιος ηγέτης στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή συστημάτων πέδησης και εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, βιομηχανικά οχήματα και μηχανήματα. Η Brembo είναι επίσης ηγέτης στον τομέα των αγώνων και έχει κερδίσει περισσότερα από 300 πρωταθλήματα. Σήμερα η εταιρεία δραστηρι- οποιείται σε 14 χώρες σε 3 ηπείρους, με 25 παραγωγικούς και επιχει- ρηματικούς χώρους και 9.000 περίπου εργαζόμενουνους, το 10% των οποίων είναι μηχανικοί και ειδικοί προϊόντων που δραστηριοποιούνται στην Ε & Α. Ο κύκλος εργασιών της το 2017 ήταν 2.464 εκατ. ευρώ. Η Brembo είναι κάτοχος των σημάτων Brembo , Breco , AP , Bybre και Marchesini και λειτουργεί μέσω της μάρκας AP Racing . 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=