Fleet Business #3
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ είναι απαραίτητη για την παροχή νέων μορφών κινητικότητας και οι προμηθευτές αυτοκινήτων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των καινοτομιών που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση του μετασχηματισμού για τις τρέχουσες και τις μελλοντικές γενιές. «Future as we move - Το μέλλον εν κινήσει» είναι πρόσκληση για έναν ανοιχτό διάλογο, με την επιδίωξη της συνεργασίας για μια ασφαλέστερη, καθαρότερη, πιο έξυπνη, πιο προ- σιτή και πιο ποικιλόμορφη κινητικότητα για όλους, αξιο- ποιώντας την ηγετική θέση της Ευρώπης στην τεχνολογία. Στο πλαίσιο αυτό, μιλούν ο πρόεδρος της CLEPA και μέ- λος του ΔΣ και director for Business Development and Marketing του ιταλικού πολυεθνικού ομίλου Brembo , Roberto Vavassori και ο Chief Strategy Officer της ZF , Klaus Kimmelmann . ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να βελτι- ώσουμε πολύ τις μπαταρίες, οι οποίες θα πρέπει να είναι ελαφρύτερες και να έχουν πολύ μεγαλύτερη ικανότητα παροχής έξυπνης ηλεκτροδότησης. Η ευρωπαϊκή βιομηχανία δεν θέλει να εγκαταλείψει το πλεονέκτημα της τε- χνολογίας που διαθέτει στη βιομηχα- νία συστημάτων αυτοκινήτων, οπότε θα πρέπει να αναπτύξει κάτι καλύτερο από την τρέχουσα, πολύ απλή γενιά κυψελών μπαταρίας. Με μια έντονη προσπάθεια Έρευνας και Ανάπτυξης, μπορούμε να αναπτύξουμε πιο συ- μπαγή και συμπυκνωμένη αποθήκευ- ση ενέργειας που μπορεί να παραχθεί με έξυπνο τρόπο. Χρειαζόμαστε επί- σης την ανάπτυξη υδρογόνου και συν- θετικών καυσίμων ως εναλλακτικών λύσεων για τη μείωση του άνθρακα. Είστε αισιόδοξος πως η ευρωπαϊκή βιομηχανία προμηθευτών μπορεί να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην τεχνολογία συστημάτων αυτο- κίνησης; Είμαι αισιόδοξος γιατί εξαρτάται κυρίως από εμάς. Ιστορικά, είμαστε παγκοσμίως πρωτοπόροι στον τομέα μας, στην τεχνολογία και στην καινο- τομία. Οι κανονισμοί έχουν συμβάλει αποφασιστικά στην επίτευξη των στό- χων σε τομείς όπως οι εκπομπές και η ασφάλεια. Αλλά ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός. Η Κίνα δεν είναι πλέον αναπτυσσόμενη χώ- ρα και οι ΗΠΑ προσπαθούν να χρη- σιμοποιήσουν επ’ ωφελεία τους κά- ποιες θεμελιώδεις τεχνολογίες. Στην Ευρώπη, πρέπει να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τεχνολογίες αιχμής για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Η νοημοσύνη και η καινοτομία είναι πιο σημαντικές από την κλίμακα, συ- νεπώς πρέπει να συνεχίσουμε να βελ- τιώνουμε την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Στις φετινές εκλογές του Ευρωπαϊ- κού Κοινοβουλίου, τα πράσινα κόμ- ματα πήγαν ιδιαίτερα καλά. Αυτό θα ενισχύσει τις ευρωπαϊκές προσπά- θειες στον τομέα της αειφορίας; Πιστεύω πως η οικολογική κουλτού- ρα θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ την Ευρώπη, η οποία θεωρώ πως θα επενδύσει περισσότερο στην κυκλική οικονομία και θα παράσχει μεγάλα κί- νητρα γα την αναβάθμιση εργοστασί- ων, για παράδειγμα. Πολλά λέγονται για την έλλειψη μιας σωστής ευρωπαϊκής κουλτούρας startup. Ποια είναι η άποψή σας γι’ αυτό; Είμαι θερμός υποστηρικτής των startups. Τις χρειαζόμαστε επειδή συχνά οι μεγάλες εταιρείες δεν είναι αρκετά ευέλικτες για τη σημερινή βι- ομηχανία. Η ταχύτητα ανάπτυξης αποτελεί πρό- βλημα για τους Ευρωπαίους προμη- θευτές; Οι προμηθευτές επιθυμούν να προω- θήσουν περισσότερη καινοτομία στα οχήματα των πελατών τους. Ζούμε με την καινοτομία, γιατί εάν συνεχίσου- με να πουλάμε τα ίδια προϊόντα, δεν είμαστε κερδοφόροι. Χρειαζόμαστε όμως νέα ταλέντα για να αναπτυ- χθούμε και πρέπει να πούμε στους νέους πως ο τομέας της αυτοκινη- τοβιομηχανίας αποτελεί έναν ελκυ- στικό κλάδο. Ασχολούμαστε με ένα ευρύ πεδίο γνώσεων από τη φυσική, τη χημεία και την τεχνητή νοημοσύνη σε σύνθετες προηγμένες τεχνολογί- ες υποστήριξης οδηγού. Αμφιβάλλω αν μπορείτε να βρείτε τέτοιο εύρος δεξιοτήτων και περιοχών εστίασης σε έναν άλλο κλάδο. Ποιος είναι ο ρόλος της ασφάλειας σε σχέση με το όραμά σας για τη μελλοντική κινητικότητα; Η Ευρώπη πρωτοπορεί παγκοσμί- ως στην ασφάλεια των συστημάτων αυτοκίνησης και θέλουμε να συνεχί- σουμε σε αυτήν την κατεύθυνση. Σύ- ντομα θα δούμε μια νέα μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ευρώπη μετά την εφαρμογή νέων κανονισμών στους οποίους συμμετείχαμε. Μαζί με άλλους σημαντικούς συνεταιρισμούς του κλάδου της αυτοκινητοβιομη- χανίας, αποβλέπουμε σε μηδενικές απώλειες ζωής έως το 2050. Γνωρί- ζουμε πως έως και το 94% όλων των τροχαίων ατυχημάτων προκαλούνται από λανθασμένες αποφάσεις οδηγών Πιστεύω πως σε 50 χρόνια οι άνθρωποι θα έχουν ακόμα τη δυνατότητα να επιλέγουν διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=