Fleet Business #2

Η πρόοδος στις τεχνολογίες VR (Ει- κονική Πραγματικότητα) μπορούν ήδη να βοηθήσουν τόσο τις αυτοκινητοβι- ομηχανίες όσο και τους αντιπροσώ- πους αυτοκινήτων να ανακουφίσουν πολλά από τα προβληματικά σημεία που συνήθως συνδέονται με την αγορά ενός οχήματος. Επίσης, υπό- σχεται να δημιουργήσει ευκαιρίες για την συμμετοχή των καταναλωτών με εντελώς νέους τρόπους, βελτιώνο- ντας παράλληλα τις λειτουργίες και τη διαδικασία. Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, αναμένουμε σημαντική αύ- ξηση στη χρήση τεχνολογιών VR που θα επιτρέπουν στους καταναλωτές να συγκρίνουν μοντέλα, να «κατασκευά- ζουν» ένα όχημα και να επιλέγουν τα χαρακτηριστικά του, να το δοκιμάζουν και στη συνέχεια να χρηματοδοτούν την αγορά του από όπου εκείνοι επι- λέξουν. Αυτό θα μπορούσε να πε- ριλαμβάνει τα εμπορικά κέντρα, τα αεροδρόμια, τις συναυλίες, τα αθλη- τικά γεγονότα και άλλα αξιοθέατα, καθώς αυτοκινητοβιομηχανίες και dealers δημιουργούν αντιπροσωπείες με αναδυόμενα παράθυρα (pop-up dealerships) – και περίπτερα με δυ- νατότητα VR, που πηγαίνουν στους καταναλωτές αντί να τους ζητούν να επισκέπτονται οι ίδιοι τους εκθεσια- κούς χώρους. Η δημιουργία μιας εμπειρίας VR που πωλεί αυτοκίνητα απαιτεί έντα- ση εύρους ζώνης κινητού (mobile bandwidth intensity) ασύγκριτη με τις σημερινές συνήθεις εφαρμογές των καταναλωτών, όπως η ροή (streaming) βίντεο. Η VR απαιτεί συνήθως ταχύτη- τες λήψης τουλάχιστον 50 megabits ανά δευτερόλεπτο, πολύ πέρα από τις δυνατότητες χωρητικότητας των ση- μερινών ασύρματων δικτύων. Ως εκ τούτου, το 5G θα αποτελέσει βασικό παράγοντα επίδρασης της VR λόγω της ικανότητάς του να υποστηρίζει τα- χύτητες 10 έως 20 φορές μεγαλύτε- ρες από τα σημερινά δίκτυα LTE, ενώ θα επιτρέπει την ευελιξία της θέσης. Επιπλέον, οι δυνατότητες 5G, όπως ο διαχωρισμός δικτύων (network slicing), επιτρέπουν στους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών να παρέχουν δίκτυα ως υπηρεσία (networks on an as-a-service basis) και να ανταποκρί- νονται δυναμικά στις απαιτήσεις των pop-up dealerships. Ο διαχωρισμός των δικτύων επιτρέπει σε πολλαπλά λογικά δίκτυα με διαφορετικά χαρα- κτηριστικά απόδοσης να λειτουργούν στην κορυφή μιας κοινής υποδομής φυσικού δικτύου. Το 5G με το διαχω- ρισμό του δικτύου θα εξασφαλίσει ότι η απόδοσή του πληροί τις ανάγκες εντάσεως του εύρους ζώνης μιας εμπειρίας VR dealership. u ΤΆΣΗ 2η: Δημιουργία ευκαιριών για τη συμμετοχή των καταναλωτών στο μετασχηματισμό Καθώς η τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων ωριμάζει και κλιμακώνεται, θα προκύψουν ευκαιρίες για επιχει- ρήσεις σε ένα ευρύ φάσμα αγορών, οι οποίες θα προσελκύσουν τους κα- ταναλωτές ενώ είναι εν κινήσει, αλλά δεν θα χρειάζεται να επικεντρώνονται στην οδήγηση. Οι αυτοκινητοβιομηχα- Νέες τεχνολογίες, όπως AR και VR, θα καταστήσουν τη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου περισσότερο προσωποποιημένη, άνετη και διαφανή 9 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=