Fleet Business #2

Οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών ανοίγουν το δρόμο για ένα μέλλον κινητικότητας και μεταφορών που θα μπορούσε να φανεί πολύ διαφορετικό από ό,τι είναι σήμερα. Μια μελέτη της Deloitte* με χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας διερευνά πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες οδηγούν στο μέλλον της κινητικότητας. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΌΟΔΟΣ επη- ρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας. Από την υγειονομική περίθαλψη και την εκπαίδευση μέχρι το λιανι- κό εμπόριο, η τεχνολογία διευρύνει τις επιλογές, μειώνοντας το κόστος, μεταμορφώνοντας τις εμπειρίες των πελατών, ανατρέποντας τα επιχειρη- ματικά μοντέλα και αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο ασχολούμαστε και αξιοποιούμε τις μάρκες. Και όταν πρόκειται για τις μεταφορές και την κινητικότητα, οι εξελίξεις στους κινη- τήρες και τις μπαταρίες, η ασφάλεια και οι συνδεδεμένες και αυτόνομες τεχνολογίες -σε συνδυασμό με τη με- τατόπιση των προτιμήσεων των κατα- ναλωτών- ανοίγουν το δρόμο για ένα μέλλον κινητικότητας που πιθανόν να περιλαμβάνει διαμοιράσιμο στόλο αυτόνομων οχημάτων και ιπτάμενα αυτοκίνητα. Ίσως περισσότερο από όλα, αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες θα αλλάξουν βαθιά την εμπειρία του πελάτη. Το ταξίδι στο μέλλον της κινητικό- τητας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Τα παραδείγματα αφθονούν και περι- λαμβάνουν την ηλεκτροκίνηση, την αυτόνομη κίνηση, την έξυπνη και συνδεδεμένη υποδομή και τα επιχει- ρηματικά μοντέλα που ανατρέπονται. Η εμφάνιση του 5G (παρότι -όπως κάθε τι καινούργιο- φοβίζει αρκετούς για τις επιπτώσεις του) περιέχει την υπόσχεση της παροχής γρήγορης, αξιόπιστης, πολυκαναλικής συνδεσι- μότητας. Και οι καινοτομίες σε άλλες βιομηχανίες, όπως τα τυχερά παιχνί- δια, οδηγούν στις δυνατότητες μιας εντελώς νέας, διεγερτικής εμπειρίας πελατών, που παρέχεται μέσω της επαυξημένης, εικονικής και μικτής πραγματικότητας. Για να διερευνήσουμε πώς οι προ- ηγμένες τεχνολογίες αναδιαμορ- φώνουν ήδη -και θα συνεχίσουν- το οικοσύστημα μεταφορών επαναπροσ- διορίζοντας και αναμορφώνοντας τις εμπειρίες των ανθρώπων καθώς μετα- κινούνται από το ένα μέρος στο άλλο, το άρθρο αυτό προσφέρει ένα όραμα για το μέλλον, μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας. Οι τάσεις που ακο- λουθούν ταξινομούνται χρονολογικά, ξεκινώντας από το πώς οι προηγμένες τεχνολογίες σήμερα αλλάζουν ήδη τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν αυτοκίνητα. Καθεμία από τις τάσεις αυτές συνοδεύεται από μια εικόνα της Deloitte Digital DxR , που μας επιτρέπει να καταλάβουμε πώς οι προηγμένες τεχνολογίες θα αλλάξουν την κινητικότητα τα επόμενα 20 με 50 χρόνια. u ΤΆΣΗ 1η Αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αγοράζουμε αυτοκίνητο Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι κάτι απλό. Είναι απογοητευτικό να επενδύει κάποιος χρόνο στην έρευνα των οχημάτων και των επιλογών πλη- ρωμής μόνο για να ανακαλύψει, φτά- νοντας σε κάποιον αντιπρόσωπο, ότι το όχημα που θέλει δεν είναι διαθέσι- μο και οι επιλογές πληρωμής δεν είναι αυτές που περιμένει. Και είναι ακόμα πιο απογοητευτικό όταν συγκρίνει την εμπειρία που απολαμβάνει με άλλες μάρκες σε άλλους τομείς. Ωστόσο, σύμφωνα με την Global Automotive Consumer Study της Deloitte , οι κα- ταναλωτές θεωρούν την εμπειρία των πελατών και τη σχέση τους με τους πωλητές αναπόσπαστο μέρος της τε- λικής απόφασης αγοράς. Στην πραγ- ματικότητα, οι καταναλωτές από όλο τον κόσμο κατατάσσουν την οικογέ- νεια, τους φίλους και τους πωλητές στις κορυφαίες πηγές πληροφοριών αγοράς για ένα όχημα. Έτσι τι αντιπαθούν οι καταναλωτές πε- ρισσότερο σε αυτή τη διαδικασία; Την πολλή γραφειοκρατία και μια συνολι- κή αγοραστική εμπειρία που απαιτεί πολύ χρόνο. Επιπλέον, η έρευνα της Deloitte δείχνει ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την αγορά ενός οχήματος στο δι- αδίκτυο χωρίς να χρειαστεί ποτέ να επισκεφθούν μια αντιπροσωπεία. Οι προηγμένες τεχνολογίες αναμορφώνουν την κινητικότητα Oι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την αγορά ενός οχήματος στο διαδίκτυο χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν όλες τις αντιπροσωπείες 8 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=