Fleet Business #2

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2005 – 2018 Πηγή: ACEAMEMBERS 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Συνολική ενέργεια (εκατομμύρια MWh / έτος) Τάση παραγωγής αυτοκινήτων Ενέργεια ανά μονάδα παραγωγής (MWh / αυτοκίνητο) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 -10,8% -16,9% 1,5 1,7 1,9 2,1 2,3 2,5 2,7 2,9 ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2005 – 2018 Πηγή: ACEAMEMBERS Συνολικές εκπομπές CO 2 (εκατ. τόνοι / έτος) Τάση παραγωγής αυτοκινήτων Εκπομπές CO 2 ανά παραγόμενη μονάδα (τόνοι / αυτοκίνητο) -29,9% -34,7% 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 14,0 13,0 12,0 11,0 10,0 9,0 8,0 0,90 0,80 0,70 0,60 0,50 0,40 0,30 Η κατανάλωση νερού ανά παραγόμενο αυτοκίνητο μειώθηκε κατά 44% από το 2005 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΥΔΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2005 – 2018 Πηγή: ACEAMEMBERS 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 Συνολικό ύδωρ (εκατομμύρια μ³/έτος) Τάση παραγωγής αυτοκινήτων Ύδωρ ανά παραγόμενη μονάδα (μ³/αυτοκίνητο) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 -44,1% -40,0% 2,0 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 5,0 5,5 6,0 6,5 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Καθώς τα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά που τα κάνουν ασφαλέστερα, καθαρό- τερα και εξυπνότερα, η πολυπλοκότητα της παραγωγής οχημάτων έχει πολλα- πλασιαστεί. Αυτή η αύξηση της πολυπλο- κότητας επηρεάζει τη ζήτηση ενέργειας. Ωστόσο, οι κατασκευαστές εργάζονται συνεχώς για τη βελτίωση της ενεργεια- κής απόδοσης της παραγωγής. Ως απο- τέλεσμα, η κατανάλωση ενέργειας ανά παραγόμενο αυτοκίνητο μειώθηκε κατά 16,9% από το 2005. Οι εκπομπές CO 2 ανά παραγόμενο αυ- τοκίνητο μειώθηκαν κατά 34,7% μεταξύ 2005 και 2018, ενώ το συνολικό ποσοστό μειώθηκε κατά 29,9% την ίδια περίοδο, αντανακλώντας τις προσπάθειες της βιομηχανίας για μείωση των εκπομπών CO 2 από την παραγωγή. Παρόλο που η παραγωγή αυτοκινήτων αυξάνεται και πάλι από το 2013, οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να αποσυνδέσουν τις εκπομπές CO 2 από την αύξηση της παραγωγής με την όλο και μεγαλύτερη άντληση ενέργειας από πηγές ανανε- ώσιμων ή / και χαμηλών εκπομπών άν- θρακα. Όπως δείχνει το διάγραμμα, οι συνολικές εκπομπές CO 2 παρέμειναν σταθερές παρά τη σημαντική αύξηση του όγκου παραγωγής. Οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές για τη μείωση της κατανάλωσης ύδατος κατέ- στησαν δυνατή τη μείωση της κατανά- λωσής του ανά παραγόμενο αυτοκίνητο κατά 44,1% μεταξύ 2005 και 2018. Αυτό περιλαμβάνει την αυξημένη εφαρμογή των τεχνολογιών ανακύκλωσης για την επαναχρησιμοποίηση του ύδατος. Τα απόβλητα που δημιουργούνται ανά μονάδα που παράγεται από την κατα- σκευή επιβατικών αυτοκινήτων μειώθη- καν κατά 15,6% από τότε που άρχισε η καταγραφή τους. Οι διακυμάνσεις των αποβλήτων, τόσο σε απόλυτους όρους όσο και σε επίπεδο μονάδων, μπορούν να εξηγηθούν από την εμφάνιση ιδιαί- τερων γεγονότων, όπως η μείωση της συνολικής παραγωγής κατά την οικονο- μική κρίση. Οι πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC) εί- ναι οργανικοί διαλύτες που εκπέμπονται κυρίως από τα εργαστήρια βαφής. Με τις νέες τεχνολογίες, όπως η αντικατά- σταση των χρωμάτων με διαλύτες από τους κατασκευαστές με ισοδύναμα υδα- τοχρώματα χωρίς διαλύτες, κατάφεραν να μειώσουν τις μοναδιαίες εκπομπές κατά 43,6% τα τελευταία 14 χρόνια. 64 DATA REPORT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=