Fleet Business #2

ΜΕΣΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε. 9.5 10.0 10.5 11.0 11.5 12.0 Επιβατικά αυτοκίνητα Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Βαρέα επαγγελματικά οχήματα Πηγή: IHSMARKIT ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ / 2013- 2017 10,5 10,4 11,7 10,7 10,6 11,9 10,9 10,8 11,9 11,0 11,1 10,9 11,0 12,0 12,0 ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΗΣ Ε.Ε ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, %ΜΕΡΙΔΙΟ / 2017 1 1.Προσωρινάστοιχεία2.Περιλαμβάνειηλεκτρικάοχήματαμπαταρίας,ηλεκτροκίνηταοχήματαμεκαύσιμακαιplug-in υβριδικάοχήματα3.Περιλαμβάνειπλήρωςκαιήπιαυβριδικά4.ΠεριλαμβάνειοχήματαLPG,φυσικούαερίουκαιαιθανόλης Επιβατικά αυτοκίνητα Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Βαρέα επαγγελματικά οχήματα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΑ 2 ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 3 ΑΛΛΑΠΛΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ 4 0,5 1,0 1,5 2,0 2,5 3,0 2,8% 0,04% 0,01% 0,3% 0,2% 0,6% 0,04% 0,2% 1,2% Πηγή: IHSMARKIT ΣΤΟΛΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε: ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ 120 140 160 180 200 220 240 260 280 300 100 ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΟΝΑΔΕΣ / 2008 - 2017 1 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 Επιβατικά αυτοκίνητα Επαγγελματικά οχήματα 36,4 36,5 36,8 37,3 37,4 37,4 37,8 38,5 39,3 40,2 237,0 238,7 241,6 244,5 246,8 248,9 251,3 255,8 261,0 268,0 1.Προσωρινάστοιχεία Πηγή:EUROSTAT, IHSMARKIT Το 0,04% όλων των φορτηγών σε οδούς της Ε.Ε. είναι ηλεκτρικά φορτιζόμενα πρώτων υλών μέχρι το τέλος της ζω- ής τους- προκειμένου να διατηρηθεί ανέπαφο το οικοσύστημα και να δη- μιουργηθούν θετικές επιδράσεις για την κοινωνία. Η Fiat Chrysler Automobiles , από την άλλη πλευρά, έχει αναπτύξει μια σειρά πρωτοβουλιών σε παγκόσμια κλίμακα, ώστε να μειώσει στο ελάχι- στο τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από τη διαδικασία παραγωγής αυ- τοκινήτων. Ήδη η εφαρμογή μιας σειράς πρωτοποριακών τεχνολογιών σε παγκόσμιο επίπεδο έχει επιφέρει μείωση της κατανάλωσης νερού στα εργοστάσια του ομίλου κατά 38% το 2018 σε σχέση με το 2010. Παράλλη- λα, οι συγκεκριμένες λύσεις έχουν σαν αποτέλεσμα τη διασφάλιση κα- τά το 2018 περισσότερων από 2,3 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων νερού, ενώ το επίπεδο ανακύκλωσης του νερού στις μονάδες παραγωγής έφτασε στο 99%! H ACEA φιλοδοξεί επίσης να καταστήσει την κινητικότητα πιο καθαρή, πιο έξυπνη και ασφαλέστερη στο μέλλον. Για το σκο- πό αυτό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές τους στην Ε.Ε. αύξησαν τις επενδύσεις τους στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης κατά 6,7%, για να φτάσουν σε ετήσια δαπάνη ύψους 57,4 δισ. ευρώ. Έτσι, στον κλάδο της αυτοκι- νητοβιομηχανίας οφείλεται το 28% των συνολικών δαπανών της Ε.Ε. για Έρευνα & Ανάπτυξη. Ένα μεγάλο μέρος αυτών των επενδύ- σεων στην Έρευνα & Ανάπτυξη αφορά στην ασφάλεια των οχημάτων, έναν το- μέα στον οποίο καταγράφεται σημαντική πρόοδος. Ενώ ο αριθμός των μηχανοκί- νητων οχημάτων στους δρόμους της Ε.Ε. αυξήθηκε κατά 46 εκατομμύρια περίπου από το 2005, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα μειώθηκε κατά 45% κατά την ίδια περίοδο. Πράγματι, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει μακράν τους ασφαλέστερους δρόμους στον κόσμο. Η Ε.Ε. αριθμεί 49 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύ- ριο κατοίκους ετησίως, ενώ ο μέσος όρος σε παγκόσμιο επίπεδο είναι 182. 61 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=