Fleet Business #2
Πρόσφατα, ο 53χρονος Harald Krueger πληροφόρησε το εποπτικό συμβούλιο του ομίλου BMW ότι δεν θα επιδιώ- ξει δεύτερη θητεία, όταν λήξει η ισχύουσα σύμβα- σή του τον Απρίλιο του 2020, αναφέροντας την πρόθεσή του να συνεχί- σει με «νέες επαγγελμα- τικές προσπάθειες». Ο Harald Krueger, που διαδέχθηκε τον Norbert Reithofer πριν από μία τετραετία, έχει να επιδείξει σημα- ντικά επιτεύγματα. Εξασφάλισε μια συμφωνία πλειοψηφίας της κερδο- φόρας κινεζικής κοινοπραξίας με τον τοπικό εταίρο Brilliance . Διατή- ρησε την BMW εκτός των πρωτο- σέλιδων του σκανδάλου ντίζελ που έπληξε τις άλλες γερμα- νικές αυτοκινητοβιομη- χανίες. Δεν δίστασε να συνεργαστεί με τον με- γαλύτερο ανταγωνιστή του, την Daimler . Ανέ- πτυξε μια ευέλικτη αρ- χιτεκτονική, κατηγορού- μενος ωστόσο ότι αυτή απαιτεί συμβιβασμούς μεταξύ των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης και των EV, των οποίων δεν ανέλαβε την πρωτοκαθεδρία. Στην κορυφή του ομίλου θα τον διαδεχθεί, όπως λέγεται, ο επικεφαλής παραγωγής, Oliver Zipse . Αλλαγή κορυφής στον όμιλο BMW Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί κοινή ευθύνη όλων μας. Ο Όμιλος Volkswagen και τα εμπορικά του σήματα ανταποκρί- νονται στις προκλήσεις της κλιμα- τικής αλλαγής και δεσμεύονται για το στόχο των δύο βαθμών που έχει θέσει ο ΟΗΕ . Έτσι, δημιούργησε μια νέα δήλω- ση περιβαλλοντικής αποστολής με τίτλο «goTOzero» , προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες πλη- ροφορίες για τους στόχους και τα μέτρα σε όλους τους εργαζομέ- νους της παγκοσμίως. Το «goTOzero» δείχνει το δρόμο για τη φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα και την ουδετερότη- τα ως προς το CO 2 και συνοψίζει τους στόχους του ομίλου στα ακό- λουθα: «Για όλα τα προϊόντα μας και τις λύσεις κινητικότητας, προσπαθού- με να ελαχιστοποιήσουμε τις περι- βαλλοντικές επιπτώσεις καθ’ όλην τη διάρκεια του κύκλου ζωής -από την εξόρυξη πρώτων υλών μέχρι το τέλος της ζωής τους- προκει- μένου να διατηρηθεί ανέπαφο το οικοσύστημα και να δημιουργη- θούν θετικές επιδράσεις για την κοινωνία. Η συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, τα πρότυπα και τις εθελοντικές δε- σμεύσεις αποτελεί προϋπόθεση για ό,τι κάνουμε». Ηλεκτρικές επιλογές για όλα τα μοντέλα της Ford «Εκτός από τη συνεργασία μας με τη Volkswagen σε ελαφρά επαγ- γελματικά οχήματα και μεσαία pickups, επιταχύνουμε το ευρωπα- ϊκό μας σχέδιο να προσφέρουμε ηλεκτροκίνητες επιλογές για κάθε νέο μοντέλο επιβατικών αυτοκινή- των και μια οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας» , δήλωσε ο Stuart Rowley , Πρόεδρος της Ford Ευρώπης , στο λογαριασμό της εταιρείας στο Twitter . Η μεγαλύτερη αύξηση του εξαμήνου στη Citroën Η Citroën ανέφερε τη μεγαλύ- τερη αύξηση ταξινομήσεων στα 12 κορυφαία brands της Ευρώ- πης κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Citroën έφθασαν τα 464.000 οχήματα, αυξημένες κατά 3,9% σε μια αγορά που μειώθηκε κατά 2,4%, ανεβάζοντας το μερίδιο της εταιρείας κατά 0,3%, στο 4,8% της ευρωπαϊκής αγοράς. Volkswagen Group «goTOzero» ΚΕΡΔΙΣΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΧΑΜΈΝΟΙ ΤΟΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ (ΕΕ+ΕΖΕΣ) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ ΜΕΤ. % VW Group -4,1 ▼ PSA Group -1,2 ▼ RENAULT Group -1,1 ▼ HYUNDAI Group -0,3 FCA Group -9,5 ▼ BMW Group -1,2 ▼ FORD -7,8 ▼ DAIMLER -1,5 ▼ TOYOTA Group +0,3 ▲ NISSAN -24,2 ▼ VOLVO CAR CORP. +2,4 ▲ JAGUAR LAND ROVER Group -0,1 MAZDA -0,7 MITSUBISHI +13,5 ▲ HONDA -15,4 ▼ Πηγή: Μέλη ACEA 6 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=