Fleet Business #2
τα φιλόδοξα σχέδιά τους, ενώ ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό είναι η προσπάθειά τους να χρησιμοποιή- σουν διαφορετικές διαδικασίες φωνη- τικής αναγνώρισης για διαφορετικούς κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού. Αυτό θεωρείται βασικό στοιχείο για την οικοδόμηση μιας εκτεταμένης στρατηγικής αφοσίωσης πελατών. Οι συνέπειες για τη δευτερογενή αγορά είναι τεράστιες: δημιουργία ενσωμα- τωμένων πλατφορμών πωλήσεων στα οχήματα για καταστήματα που ανή- κουν στην εταιρεία, όπως η amazon. com ή η tmall, δυνατότητα παροχής πιο εύκολων εμπειριών αγοράς και ευ- χέρεια εξατομίκευσης στρατηγικών προώθησης. ΠΈΝΤΕ ΚΟΡΥΦΑΊΕΣ ΣΥΣΤΆΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉΣ Η δευτερογενής αγορά αυτοκινή- των είναι έτοιμη να μετασχηματιστεί το 2019. Καθώς αυτό συμβαίνει, οι εμπλεκόμενοι σε όλη την αλυσίδα αξίας πρέπει να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται, επισημαίνει η Frost & Sullivan. Οι παραδοσιακοί ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στη συνερ- γασία με νεοεισερχόμενους, προκει- μένου να ενσωματώσουν καλύτερα τις υπηρεσίες offline και online. Αυτό θα επιτρέψει μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και θα αξιοποιήσει πλήρως το αναπτυξιακό δυναμικό που αντιπρο- σωπεύει το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B. Θα πρέπει, επίσης, να αναγνωρίσουν ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών οχημάτων σε όλο το φάσμα, από την κράτηση μέχρι την παράδοση, θα απο- τελέσει πηγή εσόδων. Θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες στη δευτερογε- νή αγορά να συνεργασθούν με τους πελάτες για την παράταση του χρόνου ιδιοκτησίας του οχήματος. Τα συνεργεία θα πρέπει να εργασθούν για να αξιοποιήσουν το δυναμικό των εσόδων που απορρέει από τις τεχνο- λογίες ADAS και τα εναλλακτικά συ- στήματα κίνησης. Η αναβάθμιση και η προσαρμογή των συνεργείων θα είναι καθοριστικής σημασίας για την ικανο- ποίηση αυτών των νέων υπηρεσιών. Το 2018, οι δραστηριότητες συγχω- νεύσεων και εξαγορών οδήγησαν στη συνέχιση της ενοποίησης των διανομέων, ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Αυτό άσκησε πίεση στα κέρδη και στα περιθώρια των προμηθευτών. Οι άμεσες πωλήσεις και οι ανανεωμένες δεσμεύσεις των εμπλεκομένων στη νέα κατάσταση θα είναι κρίσιμες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που παρουσιάζουν αυτές οι ενοποι- ήσεις των προμηθευτών. Τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός! Συνεπώς, οι συμμετέχοντες στη δευ- τερογενή αγορά πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις σε αναλυτικά στοιχεία δεδομένων, προ- κειμένου να αναπτύξουν καινοτόμους και αποτελεσματικές λύσεις για τους πελάτες τους. *Για περισσότερο από 50 χρόνια, η Frost & Sullivan έχει αποκτήσει παγκόσμια φήμη για το ρόλο της στη διευκόλυνση των επενδυτών, των ανώτατων διευθυντικών στελεχών και των κυβερνήσεων, να χειριστούν τις οικονομικές αλλαγές και να εντοπίσουν επαναστατικές τεχνολογίες, κύριες τάσεις, νέα επιχειρηματικά μοντέλα και δραστηριότητες επιχειρήσεων, με σκοπό τη συνεχή ανάπτυξη ευκαιριών για μελλοντική επιτυχία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Global Automotive Aftermarket Outlook, 2019, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Anuj Monga, Διευθυντή Προγράμματος - Κινητικότητα Δευτερογενούς Αγοράς, Αυτοκίνηση & Μεταφορές στο anujm@frost.com 57 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=