Fleet Business #2

των περιπτώσεων άνω των 30.000 χλμ ετησίως. Ορθολογικά, δεν έχουν κανένα λόγο να αποφύγουν αυτό το καύσιμο τώρα που υπάρχει το Euro 6d-temp / WLTP / RDE. Οι τοπικές απαγορεύσεις ντίζελ βασίζονται σε λανθασμένες υποθέσεις και τα βά- ζουν όλα στο ίδιο καλάθι. Οι πιο πρό- σφατοι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο καθαροί από ποτέ, όπως δείχνει η έρευνα. Αλλά τι γίνεται με το άλλο κρίσιμο στοιχείο της εξίσωσης, τις υπολειμ- ματικές αξίες; «Με το βλέμμα στο 2025, αναμένουμε ελάχιστη μείωση των υπολειμματικών αξιών για κινη- τήρες ντίζελ στη Γερμανία. Η όποια διόρθωση έχει ήδη πραγματοποιη- θεί», δήλωσε η Autovista στο Fleet Europe. «Όσον αφορά τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, οι μεγαλύτερες διορθώσεις θα συμ- βούν στη Γαλλία, με μεσαίες έως υψηλές μονοψήφιες μειώσεις ανάλο- γα με την κατηγορία, επειδή υπάρχει ακόμα υπερπροσφορά μεταχειρισμέ- νων αυτοκινήτων ντίζελ. Η Ιταλία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα παρουσιάσουν σημαντικές μονοψή- φιες ποσοστιαίες μειώσεις σύμφωνα με τα πιθανότερα αναπτυξιακά σε- νάριά μας, αλλά χαμηλότερες από αυτές που αναμένονται στη Γαλλία» . Μετά το 2025, η Autovista πιστεύει πως η εξέλιξη των μεριδίων αγοράς ντίζελ και βενζίνης θα εξαρτηθεί από την προσφορά και όχι από τη ζήτη- ση. «Δεν αποτελεί εμπορικό μυστικό πως ο κλάδος επικεντρώνεται κυρίως στην προώθηση της ηλεκτρικής κινη- τικότητας και προτίθεται να μειώσει την προσφορά βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων στα χαρτοφυ- λάκιά του» . ΑΦΘΟΝΊΑ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα επι- κεντρωθούν σε υβριδικά plug-in παρά σε πλήρως EV τα επόμενα χρόνια. Τα PHEV τους βοηθούν να μειώσουν ση- μαντικά το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου τους, διατηρούν ζωντανή την υπάρχουσα βιομηχανία και δεν απαι- τούν σκληρές προσπάθειες από τους πελάτες τους. Volvo XC40 T5 Twin Engine Η Volvo λανσάρει το XC40 T5 Twin Engine , η Audi το Q5 55 TFSI e Quattro , η BMW το X3 xDrive 30e και η Mercedes , μάλλον, το A 250 e τον Σεπτέμβριο. Audi Q5 55 TFSI e Quattro «Μέχρι το 2025, αναμένουμε ένα καθαρά ηλεκτρικό μερίδιο 15%-25%. Αντίστροφα, σύμφωνα με αυτή την πρόγνωση, τουλάχιστον το 75% θα εξακολουθεί να διαθέτει μηχανή εσωτερικής καύσης - με την αντί- στοιχη ηλεκτροκίνηση» , σημείωσε η Mercedes. «Ανανεώνουμε συστη- ματικά το χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να καλύψουμε περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεών μας με plug-in υβριδικά ή ακόμα και πλήρως ηλε- κτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030» . Παρεμπιπτόντως, η Mercedes είναι η μόνη μάρκα που προσφέρει ντίζελ υβριδικά plug-in. Mercedes-Benz F 800 Style Στον απόηχο του dieselgate, πολλοί διαχειριστές στόλων εξακολουθούν να είναι αβέβαιοι ως προς το τι πρέπει να κάνουν με το ντίζελ 51 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=