Fleet Business #2
των περιπτώσεων άνω των 30.000 χλμ ετησίως. Ορθολογικά, δεν έχουν κανένα λόγο να αποφύγουν αυτό το καύσιμο τώρα που υπάρχει το Euro 6d-temp / WLTP / RDE. Οι τοπικές απαγορεύσεις ντίζελ βασίζονται σε λανθασμένες υποθέσεις και τα βά- ζουν όλα στο ίδιο καλάθι. Οι πιο πρό- σφατοι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο καθαροί από ποτέ, όπως δείχνει η έρευνα. Αλλά τι γίνεται με το άλλο κρίσιμο στοιχείο της εξίσωσης, τις υπολειμ- ματικές αξίες; «Με το βλέμμα στο 2025, αναμένουμε ελάχιστη μείωση των υπολειμματικών αξιών για κινη- τήρες ντίζελ στη Γερμανία. Η όποια διόρθωση έχει ήδη πραγματοποιη- θεί», δήλωσε η Autovista στο Fleet Europe. «Όσον αφορά τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, οι μεγαλύτερες διορθώσεις θα συμ- βούν στη Γαλλία, με μεσαίες έως υψηλές μονοψήφιες μειώσεις ανάλο- γα με την κατηγορία, επειδή υπάρχει ακόμα υπερπροσφορά μεταχειρισμέ- νων αυτοκινήτων ντίζελ. Η Ιταλία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα παρουσιάσουν σημαντικές μονοψή- φιες ποσοστιαίες μειώσεις σύμφωνα με τα πιθανότερα αναπτυξιακά σε- νάριά μας, αλλά χαμηλότερες από αυτές που αναμένονται στη Γαλλία» . Μετά το 2025, η Autovista πιστεύει πως η εξέλιξη των μεριδίων αγοράς ντίζελ και βενζίνης θα εξαρτηθεί από την προσφορά και όχι από τη ζήτη- ση. «Δεν αποτελεί εμπορικό μυστικό πως ο κλάδος επικεντρώνεται κυρίως στην προώθηση της ηλεκτρικής κινη- τικότητας και προτίθεται να μειώσει την προσφορά βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων στα χαρτοφυ- λάκιά του» . ΑΦΘΟΝΊΑ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα επι- κεντρωθούν σε υβριδικά plug-in παρά σε πλήρως EV τα επόμενα χρόνια. Τα PHEV τους βοηθούν να μειώσουν ση- μαντικά το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου τους, διατηρούν ζωντανή την υπάρχουσα βιομηχανία και δεν απαι- τούν σκληρές προσπάθειες από τους πελάτες τους. Volvo XC40 T5 Twin Engine Η Volvo λανσάρει το XC40 T5 Twin Engine , η Audi το Q5 55 TFSI e Quattro , η BMW το X3 xDrive 30e και η Mercedes , μάλλον, το A 250 e τον Σεπτέμβριο. Audi Q5 55 TFSI e Quattro «Μέχρι το 2025, αναμένουμε ένα καθαρά ηλεκτρικό μερίδιο 15%-25%. Αντίστροφα, σύμφωνα με αυτή την πρόγνωση, τουλάχιστον το 75% θα εξακολουθεί να διαθέτει μηχανή εσωτερικής καύσης - με την αντί- στοιχη ηλεκτροκίνηση» , σημείωσε η Mercedes. «Ανανεώνουμε συστη- ματικά το χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να καλύψουμε περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεών μας με plug-in υβριδικά ή ακόμα και πλήρως ηλε- κτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030» . Παρεμπιπτόντως, η Mercedes είναι η μόνη μάρκα που προσφέρει ντίζελ υβριδικά plug-in. Mercedes-Benz F 800 Style Στον απόηχο του dieselgate, πολλοί διαχειριστές στόλων εξακολουθούν να είναι αβέβαιοι ως προς το τι πρέπει να κάνουν με το ντίζελ 51 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=