Fleet Business #2
6 7 8 9 10 Εκεί που νομίζουμε ότι πως τα έχουμε δει όλα και δεν υπάρχει τίποτα άλλο προς βελτίωση, παρουσιάζεται ένα νέο σύστημα αυτοκινήτου και μας κάνει να αναρωτιόμαστε γιατί κανείς δεν το σκέφτηκε νωρίτερα. Κάποιες πρόσφατες καινοτομίες απλώς περίμεναν την κατάλληλη τεχνολογία για να εμφανισθούν. Με τη βοήθεια του Fleet Europe επιλέξαμε για εσάς αυτές που αφορούν στόλους και που θα θέλατε να διαθέτουν τα εταιρικά σας αυτοκίνητα. BMW ΣΕΙΡΆ 1 Έλεγχος ολίσθησης τροχών ARB Καθώς το compact hatch της BMW γίνεται εμπροσθοκίνητο, εξοπλίζεται με ένα σύστημα που ονομάζεται ARB, για να αναστέλλει άμεσα κάθε υπο- στροφή που συνήθως εκδηλώνεται στα αυτοκίνητα με εμπρόσθια κίνηση. Αυτό εγγυάται μια πολύ πιο ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές. VW PASSAT (2020) ACC με προγνωστικό cruise control Το νέο προγνωστικό Adaptive Cruise Control χρησιμοποιεί πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης και το Dynamic Road Sign Display, για να προσαρμόσει την ταχύτητα (κρουα- ζιέρας) προληπτικά πριν φτάσει σε στροφές, κυκλικούς κόμβους, δια- σταυρώσεις, πόλεις και περιοχές με χαμηλότερο όριο ταχύτητας. RENAULT ZOE (2020) B Mode οδήγηση με ένα πεντάλ Το αναβαθμισμένο ηλεκτρικό αυτοκί- νητο πόλης διαθέτει τώρα αυτό που η αδελφή εταιρεία Nissan αποκαλεί e-Pedal. Όταν περνάτε σε λειτουρ- γία οδήγησης τύπου «B», μπορείτε να οδηγήσετε το αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε το πεντάλ φρένου. Η αναγεννητική δύ- ναμη πέδησης είναι τέτοια, που η απο- συμπίεση του πεντάλ γκαζιού φέρνει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. VOLVO, BMW, FORD, MERCEDES Διαμοιρασμός δεδομένων κινδύνου Τέσσερις ανταγωνιστικές αυτοκινη- τοβιομηχανίες, καθώς και η HERE Europe και η TomTom , αλλά και τα υπουργεία της Ολλανδίας, της Φιν- λανδίας, της Ισπανίας, της Γερμανίας και του Λουξεμβούργου, συνεργάζο- νται σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για το διαμοιρασμό ειδοποιήσεων σχετικά με ζώνες κινδύνου, όπως ολισθηροί δρόμοι. RENAULT & NISSAN Αμφίδρομη φόρτιση για εφαρμογές έξυπνων δικτύων Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης (Vehicle-to- Grid / V2G), τα ηλεκτρικά οχήματα επαναφορτίζονται όταν συνδέονται με φθηνό, άφθονο ηλεκτρισμό, αλλά σε περιόδους αιχμής αποδίδουν ηλε- κτρική ενέργεια πίσω στο δίκτυο. Ο ιδιοκτήτης EV κερδίζει χρήματα, ενώ ο διαχειριστής του δικτύου επωφε- λείται από την εξισορρόπηση και την ικανότητα αποθήκευσης ανανεώσιμης ενέργειας. 49 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=