Fleet Business #2

Panel ( DAP ) για ελαφρά επαγγελμα- τικά οχήματα. Αυτό το εργαλείο εί- ναι διαθέσιμο ως κιτ δεδομένων για ενσωμάτωση στην υπάρχουσα τηλε- ματική ή ως αυτόνομη συσκευή που τοποθετείται στο ταμπλό. Το DAP προκαλεί τον οδηγό να βελ- τιώσει την οδηγική του/της συμπερι- φορά. Οι ενσωματωμένοι αλγόριθμοί του αντιμετωπίζουν την απώλεια προ- σοχής του οδηγού μακροπρόθεσμα για να εξασφαλίζουν συνεχή υποστή- ριξη ασφαλείας. Η διεπαφή χρήστη του συστήματος διαθέτει έξι δείκτες που παρέχουν ξεχωριστή οπτική και ηχητική ανάδραση στον οδηγό για να βελτιώσουν τις ασυμβατότητες στην οδήγηση. Οι έξι δείκτες στο DAP αφορούν σε έναν υπερβολικό αριθμό στροφών ανά λεπτό (RPM), ασταθή οδήγηση, ισχύ κινητήρα, από- τομη επιτάχυνση (με ασταθή χρήση επιταχυντή), οδήγηση ECO και πρό- βλεψη του δρόμου προς τα εμπρός. Για οποιοδήποτε από αυτά, το DAP θα ειδοποιήσει τον οδηγό χρησιμοποι- ώντας πράσινες, κίτρινες ή κόκκινες λυχνίες LED που δείχνουν εάν οδη- γεί σωστά ή εάν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Αυτό θα οδηγήσει σε χα- μηλότερη κατανάλωση καυσίμου και, φυσικά, σε λιγότερα ατυχήματα. 4. Ford Η Ford επεξεργάζεται μια λύση που μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό των πιθανών περιστατικών κυκλοφο- ριακής συμφόρησης και στη συνέχεια να δώσει τη δυνατότητα στις αρχές της πόλης να λάβουν προληπτικά μέ- τρα. Αυτό έγινε με ανάλυση της συ- μπεριφοράς οχημάτων στο Λονδίνο με ένα στόλο 160 LCV εξοπλισμένων με μια συσκευή plug-in που χρησιμο- ποιήθηκε για πάνω από 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα, καταγράφοντας τα δεδο- μένα των συμβάντων κατά την οδή- γηση, όπως την πέδηση και τη χρήση των φώτων προειδοποίησης, μαζί με αναφορές οδικών ατυχημάτων. Η εταιρεία παρακολούθησε διαδρο- μές οχημάτων στην πόλη και κατέ- γραψε ιδιαίτερα λεπτομερή δεδομέ- να οδήγησης, όπως την πέδηση, τη σοβαρότητα της πέδησης και ακόμα και πότε ενεργοποιήθηκαν τα φώτα προειδοποίησης. Αυτό βοήθησε στον εντοπισμό παρολίγον ατυχημάτων. Στη συνέχεια, η Ford διασταύρωσε αυτές τις πληροφορίες με υπάρ- χουσες αναφορές ατυχημάτων και εφήρμοσε έναν αλγόριθμο για τον προσδιορισμό του τόπου όπου θα μπορούσαν να συμβούν μελλοντικά περιστατικά. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνω- σε τα ευρήματά της στην Ford City Data Report, δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο πιστεύουν ότι θα διευ- κολυνθούν οι διαδρομές στις πόλεις και θα γίνουν ασφαλέστερες, αξιο- ποιώντας τα δεδομένα του οχήματος. Η έκθεση εξέτασε επίσης τον τρόπο με τον οποίο ο προγραμματισμός των παραδόσεων με van νωρίς μέσα στην ημέρα, πριν από τις ώρες αιχμής, θα μπορούσε να ωφελήσει όλους τους χρήστες των δρόμων και πώς η χρήση δεδομένων των διαδρομών θα μπο- ρούσαν να βοηθήσουν στον εντοπι- σμό των καλύτερων σημείων φόρτι- σης ηλεκτρικών οχημάτων. 5. Visiontrack Αυτός ο προμηθευτής διασυνδεδε- μένων κινητών τηλεφώνων και video τηλεματικής του Ηνωμένου Βασιλείου παρουσίασε πρόσφατα την τελευταία βελτιωμένη λύση προηγμένης υπο- στήριξης οδηγού (ADAS), η οποία συνδυάζει μια κάμερα εμπρόσθιας λήψης με μια οθόνη καταγραφής απόσπασης προσοχής λόγω κόπω- σης, συσκευή ανάδρασης του οδηγού και κινητή ψηφιακή τεχνολογία κατα- γραφής σε HD βίντεο (DVR). Αυτή η τεχνολογία στοχεύει στην αντιμετώπιση τροχαίων ατυχημάτων προτού προκύψουν, εντοπίζοντας και προειδοποιώντας για τον κίνδυνο εκ μέρους του οδηγού. Με την κάμερα εμπρόσθιας λήψης, το σύστημα εντο- πίζει την παρέκκλιση από την λωρίδα κυκλοφορίας, τις εμπρόσθιες προ- σκρούσεις, την οπίσθια εγγύτητα και τους πεζούς ή τους ποδηλάτες. Παράλληλα, η οθόνη του οχήματος αναγνωρίζει πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος ή αφηρημένος και τον ειδοποιεί με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις. Συγχρόνως, ο δι- αχειριστής στόλου από το γραφείο του μπορεί να παρακολουθεί κάποια ιδιαίτερα σημεία, τόσο σε πραγματικό χρόνο, όσο και αναδρομικά και μπορεί να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της ασφάλειας των οδηγών. 3 4 5 47 ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=